چه جستجوگرها است ؟ یک معرفی مختصر

هنگامی که شما با استفاده از گوگل (یا هر موتور جستجوی دیگر) به جستجو برای یک مدت آیا تا کنون فکر چگونه وب سایت در صفحه نتایج جستجو وجود دارد که احتمالا وجود دارد هزاران نفر از دیگر رقابت وب سایت های که مطابقت با عبارت جستجوی خود را? خوب پاسخ به این سوال است که بهینه سازی موتور جستجو (SEO). کسانی که برای اولین بار تا به حال چند وب سایت جستجوگرها بهتر از رقبای خود. بنابراین آنچه در جستجوگرها است ؟ به سادگی از آن است که یک استراتژی بازاریابی استفاده می شود برای افزایش رتبه یک سایت در موتورهای جستجو.

برخی از کسانی که وب سایت ها (مانند ویکیپدیا, Facebook و مایکروسافت) رو به اولین صفحه نتایج جستجو را بدون کمک از جستجوگرها چرا که خود را با نام تجاری به اندازه کافی معروف به فهرستی از آنها را در صفحه اول. وب سایت های دیگر تکیه بر SEO به آنها را به اول یا دوم صفحه نتایج جستجو. شما ممکن است تعجب که چرا جستجوگرها بسیار مهم است. خوب کاربران به ندرت فراتر از چند جستجو صفحات نتیجه در هنگام جستجو برای یک مدت. هنگامی که آخرین باری که شما با کلیک بر روی پانزدهم نتایج جستجو صفحه ؟

SEO را می توان در بسیاری از راه. اصلی (و موثر) SEO روش ها عبارتند از:

1) SEO عناوین, عناوین و آدرس های URL

2) بازگشت-لینک

3) نوشتن جستجوگرها محتوا

4) استفاده از چند رسانه ای

5) به روز رسانی منظم

این مقاله به طور خلاصه لمس در هر یک از این تکنیک های SEO. هر یک از این روش خواهد شد در جزئیات شرح داده شده در مقالات بعدی.

SEO عناوین, عناوین و آدرس های URL

عنوان صفحه متفاوت از آن می زنیم. این عنوان به نمایش در tab را از آن صفحه وب در حالی که عنوان نمایش داده شده در صفحه وب خود را. زمانی که شما وارد یک عبارت جستجو (شناخته شده به عنوان کلمه کلیدی) موتور جستجو تلاش می کند برای پیدا کردن وب سایت های که عنوان می زنیم و آدرس منطبق کلمه کلیدی داده شده. اگر عنوان عنوان و یا آدرس از یک سایت مسابقات کلمه کلیدی خود را پس از آن که وب سایت داده شده است یک رتبه بالاتر از دیگران است. برای مثال اگر کلمه کلیدی شما وارد شده است “ققنوس” یک وب سایت داشتن آدرس URL: “http://www.phoenix.com” داده شده است یک رتبه بالاتر از یک وب سایت داشتن آدرس URL: “http://www.mystical_birds.com”.

پشت پیوند

هنگامی که شما بازدید وب سایت شما معمولا چند لینک که سایت به وب سایت های دیگر. این لینک به عنوان لینک بازگشت. ویکیپدیا یک مثال خوب برای بازگشت-لینک کلیک کنید. تمام وب سایت های مرجع ذکر شده در پایین از یک مقاله ویکیپدیا. این لینک (در انتهای مقاله) هستند-لینک های مربوطه به وب سایت های مرجع. لینک های عقب کمک به افزایش رتبه بندی وب سایت. به طور کلی بیشتر به لینک یک وب سایت را بالاتر رتبه بندی خود را.

نوشتن جستجوگرها محتوا

موتورهای جستجو سعی کنید برای مطابقت با وارد کلمه کلیدی با محتوای وب سایت است. برای مثال اگر کلمه کلیدی خود را است “بازیکن گلف” موتور جستجو را برای جستجوی مقالات با داشتن واژه “بازیکن گلف”. اما وجود خواهد داشت میلیون ها نفر از مقالات با داشتن واژه “بازیکن گلف” در آنها است. موتور جستجو رتبه بندی خواهد شد این مقالات با توجه به “چگالی کلمه کلیدی” مقالات است. کلید واژه چگالی محاسبه شده است با تقسیم تعداد کلمات کلیدی در مقاله بر تعداد کل کلمات و سپس ضرب در نتیجه 100.

برای مثال اگر از یک صد مقاله به بیان کلمه “بازیکن گلف” دو بار تکرار شده در این مقاله دارای یک چگالی کلمه کلیدی 2%. مقالات با داشتن چگالی کلمه کلیدی از 0.5-2% به طور کلی با توجه به بالاترین رتبه بندی.

استفاده از چند رسانه ای

همه ترجیح گرافیکی وب سایت به نسبت ساده متن وب سایت. موتورهای جستجو این را می دانند و لذا آنها را به وب سایت های حاوی چند رسانه ای (گرافیک فیلم ها و برنامه های کاربردی فلش) یک رتبه بالاتر از وب سایت های دیگر.

به طور منظم به روز رسانی

مردم یک تشنگی سیری ناپذیر برای کسب اطلاعات جدید و حقایق. موتورهای جستجوی آدرس این نیاز با دادن وب سایت های که به طور منظم به روز شده یک رتبه بالاتر از وب سایت های دیگر.

ما امیدواریم که که ما پاسخ خود را به سوال “چه جستجوگرها است ؟” رضایت بخش از طریق این مقاله است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *