چرا بازاریابی محتوا و سئو دست به دست

بازاریابی محتوا و سئو شده دو اغلب با استفاده از عبارات و گسترده مورد بحث و بررسی موضوعات در بازاریابی دیجیتال است. چه کسانی بیشتر است که چگونه آنها با هم کار کنند و اهمیت آن است. بیایید نگاهی به هر دو آنها را به طور جداگانه.

جستجوگرها: این مخفف بهینه سازی موتور جستجو. آن را شامل یک سری از روش های انجام شده برای بهبود دید جستجو رتبه بندی و همچنین ترافیک های آینده به یک صفحه از یک وب سایت. راه هایی برای رسیدن به این هدف است که با بهینه سازی تگ های متا تگ عنوان, ساختمان, لینک, پشت, ارتباط, استفاده از کلمات کلیدی استراتژیک و خیلی بیشتر. بسیاری از وب سایت ترافیک آغاز می شود با یک جستجو. از این رو مهم است که یک نام تجاری استراتژی ساختمان شامل SEO.

بازاریابی محتوا: اولا محتوا وجود دارد می تواند در اشکال مختلف – وبلاگ ها, infographic, پادکست, فیلم ها و خیلی بیشتر. مهم نیست که شکل آن را به خود جلب تعامل و اطلاع رسانی با مطالب ارزشمند. بازاریابی محتوا است از یک بزرگتر رویکرد که با SEO اشکال بخشی از استراتژی بازاریابی دیجیتال.

یک آژانس بازاریابی دیجیتال باید به یاد داشته باشید که برنامه ریزی یک استراتژی محتوا است که به طور موثر ادغام SEO به عنوان بخشی از این آثار نه تنها به خوبی برای مخاطبان هدف بلکه برای گوگل و دیگر موتورهای جستجو. در اینجا دلایل محکم جفت استراتژی محتوا و سئو تضمین موفقیت خود را برای استراتژی های بازاریابی ورودی و همچنین استراتژی نام تجاری:

1. جستجوگرها می پرسد. پاسخ مطالب.

اول از ساختمان پیوند – احتمالا مهم ترین عوامل در نظر گرفتن در استراتژی جستجوگرها خود را. به سادگی با قرار گرفتن وب سایت های دیگر لینک به وب سایت شما است که به نام پیوند ساختمان. چگونه آن را کمک کند ؟ این درایوهای ترافیک ارجاع و همچنین افزایش سایت مقام و رتبه بندی. هنگامی که تعدادی از اعتماد بک لینک ساخته شده به وب سایت شما, عمده, موتورهای جستجو, رتبه بندی صفحات وب سایت شما بالاتر است. موثر بک لینک ساخته شده با محتوای با کیفیت بالا. آنچه واجد شرایط به عنوان با کیفیت بالا محتوا ؟ مرتبط و جالب است که محتوای به اشتراک گذاری شایسته و قانع کننده است. هنگامی که مطالب خود را قانع کننده است, احتمال, از سایت های دیگر لینک به وب سایت شما بیشتر است. دیگر استراتژی خود را برای بهبود رتبه وب سایت است که برای ایجاد پست مهمان. این پست قرار می گیرد خارجی بالا-دامنه-سایت قدرت همراه با بیوگرافی و باید شامل یک لینک به وب سایت خود را.

2. SEO منجر می شود. محتوای شرح زیر است.

مهم کلمات و عبارات است که به مردم اجازه می دهد برای پیدا کردن مطالب خود و وب سایت شما از طریق موتورهای جستجو مختلف (از جمله گوگل) نامیده می شود کلمات کلیدی. آنها مهم ترین مولفه های جستجوگرها. هر کسب و کار و یا سایت شما باید منحصر به فرد کلمات کلیدی خاص برای کسب و کار خود و یا زمینه است. کلید واژه استراتژی از جمله شامل کلمات کلیدی و گروه از کلمات کلیدی در تگ عنوان ها و متا توضیحات به طوری که مردم به راحتی می توانید پیدا کردن کسب و کار به سادگی با جستجوی آن است. علاوه بر این کلمات کلیدی باید گنجانیده شده در استراتژی محتوا به عنوان بخشی از فرود صفحات و پست های وبلاگ. اساسا طرح بهینه سازی کلمات کلیدی که تحویل داده می شود و محتوای آنها را فراهم می کند.

3. جستجوگرها برای همیشه لطفا برای. مطالب در ادامه ارائه.

جستجوگرها است که نه یک بار دائمی روند. آن است که در حال انجام یک. آن نیاز به سازگار تعمیر و نگهداری. دلیل این است که گوگل همواره خواسته است که محتوای رمان. به تازگی به روز رسانی صفحات با محتوای با کیفیت به طور مداوم نمایه و نرخ بالاتر در SERPs (نتایج موتورهای جستجو صفحه). این است که چرا بیشتر بازاریابان B2B (نزدیک به 72 درصد) و بازاریابی دیجیتال سازمان در حال تولید محتوا را بیش از آنها تا به حال در مورد سال پیش. تنها راه به هدف و تعامل با مخاطبان خود به طور منظم ارسال محتوای فوتی و فوری.

یکی ممکن است تا آنجا که می گویند که سئو و محتوا روی یک سکه هستند. یکی نیست به خوبی کار بدون دیگری. پیدا کردن یک عملی تعادل بین دو بخش فرم های موثر ورودی استراتژی است. آن را می شود بیشتر ترافیک, رتبه وب سایت خود را بالاتر و وادار مخاطبان به نگه داشتن به آینده را برای بیشتر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *