پیشگیرانه تکنیک های SEO – یک لیست از چیزهایی که در نظر بگیرید قبل از ساخت یک وب سایت

وب سایت ها اغلب ساخته شده بدون جستجو بهینه سازی موتور (SEO) در ذهن است. در حالی که این ممکن است خوب برای یک سایت شخصی یا وبلاگ خود را, آن می تواند ویرانگر به یک وب سایت تجاری که هدف اصلی است برای جذب ترافیک و پول. عدم جستجوگرها به طور کلی منجر به عدم ترافیک وب سایت است.

وقتی که می آید زمان برای رسیدگی به این مسئله راه حل اغلب می تواند هر دو پیچیده و گران است. بسیاری از out-of-the-box قالب وب سایت های مبتنی بر به طور کامل سرند با کد خطا و لینک های مرده از گرفتن بروید. اغلب مشتریان انتخاب کردن برای شروع از ابتدا به جای درهم و برهم کردن از طریق موش به لانه از جنس بنجل کد است که وب سایت خود را.

این سئو چک لیست شروع خواهد شد یک وب سایت بر روی پای راست و در حالت ایده آل صرفه جویی در وقت و هزینه های غیر ضروری. (SEO) بهینه سازی موتور جستجو 101.

در اینجا است که یک لیست از چیزهایی که در نظر بگیرید قبل از ساخت یک وب سایت:

1 – نام دامنه – هنگامی که مشتریان بالقوه به دنبال خدمات خود را در وب سایت آنها را نه از نوع در نام کسب و کار خود و…به جای آنها ممکن است از نوع “mls nc لیست ویلمینگتون” یا “ویلمینگتون خانه برای فروش در nc”. بهترین انتخاب برای یک نام دامنه را جستجو بسیار بالا حجم (تعداد زیادی از مردم نوع آن را در نوار جستجو) و رقابت بسیار کمی (رقبای خود را در حال حاضر سرمایه گذاری در این شرایط است.) این یک تعادل ظریف خواهد شد که بیشتر خطاب گلوله 3 (پژوهش و کلمه کلیدی).

همانطور که گفته شد شما هنوز هم سعی کنید برای گرفتن یک نام دامنه است که نشان دهنده شرکت خود را مانند “BESTDARNREALTOR.com”این نام را نمی توان به یک صفحه وب, بلکه مجموعه ای به عنوان یک 411 redirect (درست مانند حمل و نقل تماس برای وب سایت ها).

2 – معماری – همه سایت های شروع با یک صفحه اصلی و تعدادی از صفحات فرعی. باید وجود داشته باشد یک صفحه خاص برای هر یک از خدمات خود را که مربوط به بهترین عبارات کلیدی (دیدن گلوله 3). این نیز مهم است برای حفظ هر صفحه بیش از یک کلیک دور از هر صفحه دیگر (ربات گوگل الگوریتم این را دوست دارد). این را می توان با ساخت یک لینک در دسترس برای هر صفحه در سایت در حاشیه پایین هر صفحه. کل سایت نیز باید با نمایه a.xml نقشه سایت (برخی از SEOs استدلال می کنند در برابر این نقطه). واقعیت این است آسان تر از آن است که برای گوگل به خواندن و حرکت سایت خود بهتر است شانس خود را از عالی رتبه. و وادار کردن مشتریان خود را به کلیک کنید در اطراف سایت خود را به پیدا کردن آنچه آنها نیاز دارند در نتیجه در “stickyness” یک اصطلاح مورد استفاده برای توصیف مقدار زمان یک مشتری صرف سایت خود ، گوگل آهنگ های این سایت با بیشتر stickyness

3 – کلمات کلیدی – کلید واژه پژوهش تنها مهم ترین مولفه های موثر بازاریابی اینترنتی مبارزات انتخاباتی (حتی بیشتر از SEOs خواهد استدلال می کنند در برابر این نقطه). شما باید در پیدا کردن عبارات مربوط است که مردم در واقع به نوع موتور جستجو. این عبارات اغلب مبهم و به ندرت شهودی است. چه شما و یا من ممکن است نوع در حالی که به دنبال یک سرویس خاص ممکن است بسیار متفاوت از آنچه که مشتریان بالقوه خود را در واقع در نوع. شما باید با استفاده از مخلوطی از شهود و آمار موثر برای پیدا کردن کلمات کلیدی مرتبط. این توصیف “حجم جستجو” بخشی از معادله است. شما باید سرمایه گذاری در این تعبیر که در حال تایپ شده را در نوار جستجو ، این نظر با “حجم بالا”

ما همچنین باید در نظر تبلیغ “رقابت”. آن را بی خطر است که فرض کنیم که رقابت خود را ممکن است درگیر شدن در شبیه شیوه های بازاریابی. آن است که به همان اندازه امن فرض کنیم که برخی از آنها در حال حاضر سرمایه گذاری در برخی از بیشترین جستجو را از نظر. این شرایط در نظر گرفته “با حجم بالا رقابت بالا” در حالی که در این شرایط نباید نادیده گرفته شود آن است که کارآمد و موثر به چنگ آنها

کرم د لا کرم از عبارات کلیدی سقوط به “بالا حجم کم رقابت” دسته…مردم در حال تایپ کردن آنها را در گوگل اما هیچ یک از رقبای خود را با استفاده از آنها در سایت های خود را. این به شما می دهد رتبه بندی بالا با سرعت و می تواند به تقویت اثربخشی قبلا نادیده گرفته شده “بالا VOL بالا COMP” قوانین و مقررات. 4 – محتوا – هدف اصلی از سایت خود را به مشتریان بالقوه است. اما هنگامی که آنها “از طریق درب” در سایت نیز باید آنها را با ارائه اطلاعات و شاید فروش زمین و یا دو. محتوا نیز به ما می دهد یک فرصت عالی برای قرار دادن کلمات کلیدی مرتبط. هر صفحه باید لیست خود را از کلمات کلیدی که مربوط به طور خاص به آن صفحه. این کلمات را تشکیل می دهند باید درصد معینی از کل محتوا. این مفهوم به عنوان “تراکم” (گوگل دوست عبارات با حدود 5 درصد تراکم). ترفند این است برای نوشتن محتوایی که می خواند به خوبی به مشتریان و گوگل به طور همزمان. آن همیشه بهترین برای قربانی تراکم برای وضوح…شما و مشتریان شما همیشه مهم تر از گوگل است. در حالی که گوگل دارای مقدار زیادی از پول نقد آنها به احتمال زیاد به خرید هر چیزی از شما (در حال حاضر ما تقریبا همه از SEOs هم زده). برای اهداف این مقاله ما را ترک خواهد کرد که نقطه استراحت اما شایان ذکر است که حس آگهی, برنامه ای است که در آن bye گوگل شما می پردازد برای فضای تبلیغاتی.

5 – محتوای متا – این اشاره دارد به تمام مسائل در یک وب سایت است که شما نمی بینید. شما می توانید آن را با راست کلیک کردن بر روی یک صفحه وب و انتخاب “View Source” به نظر می رسد مانند یک ظرف غذا اما آن را به کنترل تمام انواع توابع مهم است. آن را می دهد گوگل چگونه سایت خود را به پست اجازه می دهد تا متن به پاپ تا زمانی که شما با قرار دادن اشاره گر خود را بیش از یک عکس در یک وب سایت به عنوان صفحه و تعدادی از چیزهای دیگر. همه از این مناطق می توان پر خود را با کلمات کلیدی و عبارات.

من خواهد بود که برای اولین بار به اعتراف است که این چک لیست پایه و حذف برخی از متغیرهای اما آن است که یک چارچوب برای استفاده از قبل و در طول توسعه سایت خود ، لطفا متوجه باشید که هیچ چیز در جستجوگرها است که در سنگ و در واقع تکنیک های خود را باید به عنوان پویا به عنوان وب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *