پنج استراتژی برای جستجوگرها آلی

از تمام استراتژی های بازاریابی اینترنتی در استفاده از امروز, ارگانیک, بهینه سازی موتور جستجو و یا جستجوگرها آلی – یکی از قدیمی ترین نبرد-آزمایش روش های دستیابی به رتبه بندی بالا در نتایج جستجو است. جستجوگرها آلی با این نسخهها کار برای ساخت رتبه بندی برای وب سایت بر اساس نیاز بسیار با محتوا مرتبط است که قابل اجرا به عبارت کلمه کلیدی که کاربران در حال جستجو برای.

برای رسیدن به رتبه بندی بالا در نتایج جستجو های آلی وجود دارد انواع مختلفی از هر دو در سایت و خارج از سایت در جستجوگرها استراتژی است که کار در پشت سر هم برای کمک به ساخت قدرت و اعتماد با موتورهای جستجو در انتخاب عبارات کلیدی.

در زیر شما می توانید به خواندن پنج استراتژی های اساسی است که شرکت بهینه سازی موتور جستجو به منظور استفاده به نفع مشتریان خود را’ جستجوگرها آلی استراتژی.

  1. انجام جامع پژوهش و کلمه کلیدی: تحقیقات کلمه کلیدی فرایند کشف مفید ترین عبارات کلیدی است که کاربران اینترنت در حال جستجو برای که شما می خواهید به هدف خود را برای مبارزات انتخاباتی در جستجوگرها آلی. قبل از اینکه شما شروع به خود را تجزیه و تحلیل کلمه کلیدی شما باید تعیین کنید که مخاطبان خود است و اینکه آیا شما هدف کاربران اینترنت در یک محلی و منطقه ای و ملی و یا مقیاس جهانی. اگر شما به سادگی هدف قرار دادن محلی جستجوگران شما می خواهید برای کشف عبارات کلیدی است که با استفاده از geo-خاص اصلاح برای اهداف کلمه کلیدی خود را (به عنوان مثال اجاره ماشین در آتلانتا یا آتلانتا اجاره اتومبیل.) وجود دارد بسیاری از ابزارهای مفید که به شما اجازه می دهد برای انجام تحقیقات کلمه کلیدی برای پیدا کردن که عبارات در حال جستجو برای کاربران اینترنت است. یکی از بهترین گوگل AdWords Keyword Tool که کلید واژه رایگان ابزار تجزیه و تحلیل است که لیست کلمات کلیدی خود را بر اساس جستجو در حجم و چه رقابتی هستند.
  2. باید قوی جستجوگرها copywriting (persian): هنگامی که شما کشف کرده ام مفید ترین کلمات کلیدی برای جستجوگرها آلی کمپین شما سپس می خواهید به یک حرفه ای copywriter جستجوگرها توسعه بهینه سازی محتوای وب برای وب سایت خود را که با استفاده از این کلمات کلیدی در یک استراتژیک شیوه ای است که منافع جستجوگرها آلی. هر صفحه وب را در سایت خود باید اختصاص داده شده به در عبارت کلمه کلیدی اصلی و یا موضوع و کلمه کلیدی که عبارت یا موضوع باید مورد استفاده در سراسر وب مطالب در هر صفحه استراتژیک در سربرگ برچسب ها (H1, H2, H3 و غیره.) و در سراسر متن است. با استفاده از قوی برچسب ها در عبارت کلمه کلیدی خود را نیز اجازه می دهد تا موتورهای جستجو می دانیم که این کلمه مهم تر از دیگران در صفحه وب خود را. داشتن به خوبی بهینه سازی جستجوگرها copywriting است که یک عنصر کلیدی در موفقیت کلی خود را در جستجوگرها آلی استراتژی است.
  3. بهینه سازی تگ های متا خود را: متا تگ اطلاعاتی برچسب ها که موتورهای جستجو چه صفحه وب خود را مورد تمام شده است. سه اصلی وجود دارد متا تگ ها که شما می توانید بهینه سازی برای جستجوگرها آلی مزایای. اولین تگ تگ عنوان. تگ عنوان که نشان می دهد تا در بالای هر صفحه در نتایج موتورهای جستجو صفحه (SERP) باید خود را شامل عبارت کلیدی هدفمند به سمت جلو از تگ عنوان. این نیز صادق است برای متا تگ توضیحات است که مهم ترین متا تگ که شما می توانید بهینه سازی. متا تگ توضیحات مختصری از بخش 170-200 شخصیت محتوای بلوک که نشان می دهد تا به طور مستقیم در زیر آدرس صفحه در SERP. از جمله کلمه کلیدی هدفمند و تنوع آن کلمه این است که بهترین تمرین برای بهینه سازی صفحه وب خود را برای جستجوگرها آلی. نهایی متا تگ من بحث در مورد کلمات کلیدی متا تگ تبدیل شده است که کمتر و کمتر مهم برای جستجوگرها آلی. این برچسب بود و اغلب مورد آزار قرار گرفته توسط شرکت جستجوگرها است که پر شده از برچسب با هر کلمه کلیدی در زیر آفتاب. در حال حاضر گوگل نیست حتی با استفاده از این تگ به عامل به چگونه به خوبی یک رتبه صفحه برای کلمات کلیدی خاص. من هنوز هم استفاده از آن به دلیل آن را مانند نارسایی ‘من’ در تگ های متا خود را. آیا بیش از چیزهای tag اما شامل عبارت کلمه کلیدی اصلی خود و تعداد انگشت شماری از نزدیک مربوط به کلمه کلیدی تغییرات در تگ.
  4. استفاده از URL موتور جستجو دوستانه سازه: آدرس وب سایت شما نیز باید خود را حفظ کلمات کلیدی هدفمند در ذهن است. بهینه سازی موتور جستجو دوستانه آدرس ها کار خود را به حمایت از بهینه سازی وب کپی و متا تگ ها از جمله همان عبارت کلمه کلیدی هدفمند در URL رشته است. اگر صفحه وب خود را به همان صورت هدفمند کلمات کلیدی در متا تگ ها در بدن کپی و در آدرس اینترنتی که تمام ترکیب را به صفحه وب خود را بسیار مربوط به این عبارت کلمه کلیدی هدف خود را برای ارگانیک جستجو در مبارزات انتخاباتی.
  5. شروع یک استراتژی بازاریابی محتوا: هنگامی که وب سایت شما است که به خوبی بهینه سازی شده برای جستجوگرها آلی گام بعدی شما باید انجام دهید این است که شروع یک محتوای کمپین بازاریابی است که کمک می کند تا برای ایجاد لینک به وب سایت خود را. ساختن لینک به صفحات وب خود را ایجاد اقتدار برای صفحه وب خود را بر روی موضوع خاص آن مورد بحث. بهترین راه برای جلب این لینک با وبلاگ نویسی و مقاله نوشتن و همچنین توزیع مطالب دیگر به وب سایت های دیگر مانند فیلم ها و مطبوعات منتشر شده است که کمک به ساخت خود را آنلاین رد پای و برای کمک به ساخت لینک بازگشت به سایت شما. این خارج از سایت و استراتژی بازاریابی محتوا بسیار مهم است دندانه دار در دستیابی به بلند مدت جستجوگرها آلی موفقیت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *