پس چگونه SEO کار می کند ؟

چگونه SEO کار می کند ؟

قبل از اینکه ما شیرجه رفتن به SEO و پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد چگونه کار SEO, اجازه دهید ما برای اولین بار درک آنچه که دقیقا در جستجوگرها است.

همانطور که همه ما می دانیم, چشم انداز های دیجیتال است که در حال تحول سریع تر از همیشه قبل از و در نتیجه ایجاد فوری و فوری نیاز برای همه کسب و کار آنلاین را نه فقط در آغوش بلکه سرمایه گذاری بر روی افزایش روند آنلاین و اقتصاد دیجیتال. اگر چه وجود دارد بسیاری از دیجیتال, استراتژی های بازاریابی برای به دست آوردن کسب و کار آنلاین از اما موثر ترین و پایدار است آلی روش که بخشی از آن در جستجوگرها و یا بهینه سازی موتور جستجو.

بهینه سازی موتور جستجو کمک می کند تا وب سایت وبلاگ و یا صفحات وب یافت می شود توسط موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی مرتبط. جستجوگرها نیز معمولا به عنوان “ارگانیک” “طبیعی”, “پرداخت نشده” و یا “به دست آورده” نتایج.

دقیقا چگونه یک موتور جستجو کار می کند ؟

وجود دارد دو مرحله کلیدی مسئول در درجه اول برای نتایج موتور جستجو. آنها به شرح زیر است:

خزنده: رباتها موتور جستجو خزیدن تمام صفحات وب مربوط به وب سایت است. موتورهای جستجوی عمده مانند گوگل خزیدن میلیون ها نفر از صفحات به صورت روزانه.

نمایه سازی: پس از واکشی تمام صفحات از طریق خزنده روند این صفحات هستند و سپس نمایه شده در پایگاه داده برای بازیابی آینده. روند indexation بسیار مهم است. بیشتر از تعداد صفحات ایندکس شده از وب سایت خود را بیشتر شانس بهبود رتبه بندی خود را. اگر چه آن بستگی به استراتژی شما در تدوین و فرموله.

موتورهای جستجوی خود را به روز رسانی الگوریتم به صورت منظم و عوامل مختلفی که بر این نتایج به طور مستقیم یا غیر مستقیم. بهتر است برای به روز رسانی نقشه

چگونه کار SEO و بهترین نکات برای بهبود SEO?

بهینه سازی موتور جستجو بستگی دارد تعدادی از عوامل تاثیر رتبه بندی به طور مستقیم یا غیر مستقیم. ما را به کشف همه این عوامل در این مقاله است. در اینجا عوامل کلیدی:

مطالب – این یکی از مهم ترین عوامل SEO. هر کسی که شنیده است در مورد بازاریابی دیجیتال باید هم شنیده ام که “محتوا پادشاه است”. درست است. در موارد متعدد گوگل گفته است که این پاداش سایت های با محتوای بزرگ. بنابراین اگر شما می خواهید به پیشدستی کردن وب سایت های دیگر, هنگامی که آن را به جستجوگرها می آید, شما همچنین ممکن است بخواهید به تمرکز بر روی محتوای آن است. مایل بخش محتوا وجود دارد برخی از عوامل مهم است که باید در ذهن نگه داشته شود مانند خوانایی استفاده از H1 / H2 به عنوان مناسب و نگه داشتن یک چک در استفاده از passive و همچنین جملات تکراری.

On-page SEO – اگر شما می خواهید به زرنگ تر بودن از رقبای خود را, شما نیاز به کار بر روی سایت خود's صفحه در جستجوگرها. دریافت به اصول حق است. کار بر روی متا توضیحات و کلمات کلیدی دقت کنید. تمرکز بر محتوا و همچنین ارتباط داخلی. اضافه کردن مربوط عناوین بهینه سازی تصاویر (اضافه کردن alt-tag), دم ترکیبی از H1, H2, سرفصل و سرفصلهای اضافه کردن LSI کلمات کلیدی با نگه داشتن یک چک در چگالی کلمه کلیدی. ظهر / توضیحات باید با توجه به کلمه کلیدی مشکل است. بالاتر مشکل دقیق مطالب خود را باید به outscore و لطفا اطمینان حاصل شود شما حق اساسی.

بک لینک – تولید با کیفیت بک لینک بسیار مهم برای افزایش دامنه اختیارات و صفحه اقتدار از وب سایت خود را. برخی از تلاش های خود را نیز باید متمرکز بر ایجاد به اندازه کافی بزرگ و با کیفیت بک لینک. بیشتر از این باید به دست آورد و با ایجاد محتوای فوتی و فوری به دلیل بهتر شدن مطالب شما تولید بالاتر شانس مردم پیوند به وب سایت شما. چوب به ارتباط چون اگر لینک بی ربط و سپس آن را انجام بیش از آسیب خوب تا آنجا که رتبه بندی گوگل نگران هستند. آن را به تولید از طریق روش اخلاقی تنها با انواع بک لینک (کلاه سفید استراتژی).

سرعت وب سایت (زمان لود صفحه) و تجربه کاربری – گوگل پاداش های که سریع تر هستند. آن را با تمرکز بر تعامل کاربر بیش از هر چیز دیگری است. آنچه در آن معنی است – اصول سایت باید دست نخورده است. نگاهی به سایت خود را با سرعت (زمان لود صفحه). این روشن ساخته شده بود و این آخرین سرعت گوگل به روز رسانی. شما نیاز به تنظیم / ترتیب درآمده است. شما نیاز به کار نیز در تعامل کاربر معیارهای مانند تعداد کلیک / از مجموع برداشت. تمرکز بر نرخ گزاف گویی, صفحه, نمایش, جلسه, و همه این معیارها به درک در جزئیات بزرگ. به سادگی قرار دادن “سریع تر سایت بهتر نتیجه”.

موبایل دوستی – به عنوان مورد بحث ما در آن قسمت از مقاله ای که موتور های جستجو به روز رسانی الگوریتم های خود را به طور منظم و طبق آخرین الگوریتم گوگل به روز رسانی آن را تایید کرد که دوستانه سایت برای کاربران تلفن همراه, بالاتر از رتبه بندی صفحات آن. بنابراين موبایل دوستی تلاش های SEO شما تاثیر می گذارد. چک کنید اگر سایت شما توسط تلفن همراه دوستانه یا نه. اگر آن را پس از آن که باید اولویت اول خود را.

دامنه سن آدرس و اقتدار – سن وب سایت URL و آن's دا / PA (دامنه اقتدار و صفحه اقتدار) همه عوامل مهم در سئو. دا / PA را بهبود بخشد با تعدادی از استراتژی های – بک لینک های داخلی لینک های با کیفیت از محتوا.

بهینه سازی تصویر – بهینه سازی تمام تصاویر را در سایت خود بهتر است آن را به عنوان بهبود شانس خود را. اضافه کردن مربوط به عناوین و تگ alt برای تمام تصاویر. آن می افزاید: بسیاری از ارزش وقتی که می آید به تصویر در نتایج جستجو.

سیگنال های اجتماعی – لینک های اجتماعی و یا سیگنال نمی تواند نادیده گرفته می شود زمانی که آن را به می آید (بهینه سازی موتور جستجو) استراتژی جستجوگرها. اینها قدرت سیگنال است که نه تنها دید خود را افزایش دهد اما همچنین ایجاد لینک در اشکال سیگنال های اجتماعی. یکی می توانید به اشتراک گذاری آن در سایت بر روی سیستم عامل رسانه های اجتماعی برای تقویت سیگنال. بیشتر بهتر.

داده های ساخت یافته – تمرکز بر ساختار صفحات وب خود را به عنوان آنها باید کاملا تراز وسط قرار دارد. به روز رسانی نقشه سایت. خط پایین این است که شما باید به فکر می کنم از شما کاربر's دیدگاه از آنجا که ما می دانیم که تعامل کاربر نمی تواند نادیده گرفته شود.

نتيجهگيری: در حال حاضر ما می دانیم چه کار SEO و چه عوامل کلیدی هستند که نفوذ و یا تسریع آلی خود را تلاش های بازاریابی دیجیتال نگه داشتن این در ذهن و کار بر روی این پارامترها به صورت جداگانه به پیشدستی کردن دیگران و رتبه خود و یا مشتریان خود را از سایت در بالای SERP (نتایج موتورهای جستجو صفحه). آشکارا جستجوگرها یکی از موثرترین استراتژی های ارتباطی در این افزایش اقتصاد دیجیتالی و آن را نیز به شما می دهد نتایج پایدار به عنوان طولانی به عنوان شما به دنبال استراتژی های مناسب و حفظ اصول اولیه دست نخورده است. آن است که یک فرایند مداوم و نیاز به تلاش مستمر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *