پرداخت پستها در طول کلیک کنید بازاریابی – همه که شما نیاز دارید

قبل از وارد شدن به جزئیات, اجازه دهید بحث در مورد یک اسطوره; چیز گمراه کننده. آیا این درست است که 1000 نمایش را یک دلار در یوتیوب ؟ پاسخ به این سوال ساده است. هیچ ارتباط مجازی بین مقدار پول و تعداد نمایش شما در یوتیوب. اما تعداد بیشتری از نمایش ها به شما کمک خواهد کرد در حمایت یوتیوب مشارکت و درآمد از طریق شخص ثالث حقوق و دستمزد و تبلیغات است. وجود چنین فرضیه که تمایل به حل و فصل این تضاد مستقیم وابستگی از تعداد نمایش و برآورد درآمد (من می دانم که کم CPM خود را حستبلیغ حساب شما را آزار اما که بیش از حد برآورد خشن است). قبل از درک چگونه به پول بیشتری را در یوتیوب, ما نیاز به دانستن اصول اولیه پرداخت برای هر کلیک (PPC) بازاریابی است.

احتیاط: Geek مسائل پیش رو ادامه با مغز خود را!

PPC یک استراتژی بازاریابی استخدام به درایو ترافیک بیشتر به وب سایت inorganically (مخالف آن است SEO).

این دانش شامل پرداخت پول به موتورهای جستجو برای نمایش وب سایت شما در موتور های جستجو صفحه وب است. پس از حدود 51. 2 ٪ از کل وب جستجوهای رخ می دهد بیش از Google; ما را به در اعماق گوگل بازاریابی است.

شما را ساخته اند یک وب سایت و شما مایل به تبلیغ آن پرداخت گوگل به سهم قابل توجهی که در آن است و براوو وب سایت شما در بالای نتایج جستجو!برای تلفن های موبایل بیش از حد ساده درست اما صبر کنید وجود دارد هزاران نفر از سایت های دیگر ارائه محتوای خود را که ممکن است مشابه یا حتی بهتر از شما. این سوال مطرح می شود “چگونه رتبه گوگل آنها را؟”. خب اولین معیار این است که آسان حدس می زنم بیشتر در آن است بالاتر است و رتبه بندی. جدا از این گوگل معتقد است در ارائه محتوای با کیفیت به عنوان آن به سادگی خراب نمی شهرت خود را نشان نامربوط و توسعه نیافته وب سایت تنها برای به دست آوردن چند دلار و به عمل در ایمان مردم. این چیز کمی پیچیده تر زمانی که گوگل AdWords حراج به بازی می آید به غیر از مناقصه روش گوگل را در نظر می گیرد PPC کمپین, حمایت, بک لینک, کمتر رقابتی کلمات کلیدی دم بلند و چگونه به خوبی بهینه سازی سایت است.

آگهی رتبه بندی ابداع شده بر اساس این عوامل است. شما ممکن است درخواست آنچه که آن را به انجام با فیلم های من. به یاد داشته باشید فقیر آگهی رتبه بندی به معنای افزایش نرخ CPC (که آنچه ما می خواهیم!!) دو راه وجود دارد, چگونه آگهی شرکت پرداخت گوگل برای اولین بار است که این هزینه به ازای هر مشاهده (CPV) : با توجه به تعداد دفعاتی که یک تبلیغ دیده می شود در فیلم های پرداخت شده به خالق. آگهی شرکت ها به دنبال فروش محصولات خود و آنچه آنها می خواهند این است که کاربر از طریق صفحه فرود خود به جای فقط در حال بازدید از خارج (که شاید ممکن است موجب بهره اما به میزان کمتر) این تایید استراتژی است که کمی منسوخ شده و دچار کاهش درآمد برای فیلم های یوتیوب خود را.

دوم یکی از مورد علاقه شخصی من (تبلیغ شرکت ها آن را دوست دارم بیش از حد) هزینه هر کلیک (ک) روش تنها مشکل بودن بالاتر از نرخ پرداخت (خوب برای ما!). لغات حراج یک مناقصه در کلمات کلیدی که مربوط به آگهی شرکت ها در حالی که برخی از کلمات کلیدی ممکن است رقابتی برخی از آنها کمی در مورد مراقبت به عنوان مثال کلمات کلیدی بیش از بیمه وام مسکن خانه و امور مالی هستند واقعا رقابتی و بالاترین از پیشنهادات وجود دارد. آنچه شما می خواهید به انتخاب یک عنوان مناسب توضیحات و حتی زیرنویس به استخدام این کلمات کلیدی در فیلم های خود را. موتورهای جستجو عنکبوت و رباتها به آنها را شناسایی و از بقیه فیلم ها و کمک به شما در رتبه بالاتر است.

به یاد داشته باشید محتوای با کیفیت یک ضرورت در یوتیوب به عنوان مخاطب حفظ زمان یک فاکتور بسیار مهم در رتبه بندی. استفاده از جاذب های سفارشی عکسها و سرفصل.

عناوین هستند که سر خود را نهفته است. اگر شما بخواهید یک copywriter چگونه ضروری یک تیتر است او می گویند که او خرج می کند و 90 درصد از زمان خود را بازنویسی سرفصل. پس چگونه شما باید با نوشتن یک ؟ اول از همه, من می خواهم به شما بپرسید این سه سوال به شما;

یکی چرا مردم تمایل به کلیک بر روی ویدئو های خود را?

دو آنچه را که آنها را نگه دارید تا پایان ؟

سه چرا آنها حتی مراقبت به مثل یا مشترک شوم ؟

پاسخ به سوال اول منافع خود است. چرا شما با کلیک بر روی مقاله من”دریافت از 10 000$ در هر ماه در YouTube” ساده است چرا که آن را ترویج یکی از خود شما علاقه اطلاعات است که نگرانی در مورد شما چیزی است که مهم است را برای شما (شما می توانید از دست ندهید گرفتن از 10 000$!). این ملاحظات هستند و آنچه شما باید در ذهن در حالی که آپلود ویدئوها: ایجاد بینندگان تمایلی به کلیک بر روی آنها.

داشتن یاد گرفتیم که چگونه مهم یک تیتر است و در حال حاضر شما باید برای بهینه سازی توضیحات خود را در اینجا برخی از قوانین:

مطمئن شوید که کلمات کلیدی مورد استفاده در عنوان گرفته شده چندین بار (فقط نمی توان ناخوانده نگه داشتن آن طبیعی و gimmicking مسائل) شامل این کلمات کلیدی در تگ های خود را بیش از حد. (انتخاب حداقل 5 تا 10 کارت) و کانال خود را چگونه باید اطمینان دهم که شما تخصص در ارائه که محتوای خاص (جستجو رباتها را به خواندن آن است که منجر به افزایش اقتدار را برای شما: بهتر جستجو رتبه بندی).

ارائه یک لینک در ابتدای توضیحات: آن را فقط به عنوان یک backlink برای فیلم های خود را بهبود searchability.

اگر شما واقعا یک ادم بیکار و تنبل تنبل و سپس آخرین گزینه خواهد بود در نظر گرفتن کمک از یک مترجم آزاد, وب سایت های متعددی (مترجم آزاد, fiverr و تا کار به نام چند) که کار خود را در بهترین قیمت ممکن.

شما اشاره کردید بسیار پرداخت می شود با استفاده از کلمات کلیدی که من دیدم “شرکت حقوقی مزوتلیوما” کمترین هزینه در هر کلیک (117$) می تواند من را به یک ویدیو در آن و کسب پول ؟

من آرزو می کنم آن می تواند شده اند که ساده است. اما, آن است که به احتمال زیاد راه پس. ماهیت تبلیغات بستگی به محتوای ویدئویی خود را و ک نرخ تکیه بر بینندگان این به این معنی شما در حال رفتن هرگز به همان 117$ پرداخت آگهی بر روی ویدئو های خود را (آن را alliterative اما به احتمال زیاد نیست). پس از مزوتلیوما یک بیماری کم ک رای بهداشت و درمان و حقوقی سازمان تبلیغات ممکن است تا موسیقی پاپ در ویدئو های خود را به سختی هر گونه تفاوت در درآمد خود را.

اگر من شروع به کلیک بر روی تبلیغات نمایش داده شده در ویدئو های من? اگر نمی توانید من را به یک حساب جعلی و با کلیک بر روی تبلیغات ؟

پاسخ به سوال اول این است که روشن بدون گوگل قوانین سختگیرانه در برابر آن و چنین نوع از عمل به طور دائم می تواند شما را مسدود حساب AdSense. سوال دوم این است که تا حدودی قابل قبول به شما پرداخت می کنید می توانید با کلیک کردن بر روی آگهی های خود را از طریق یک حساب جعلی برای یک مبتدی پس از 45 درصد کسر در نرخ CPC او می شود 3 تا 6 سنت به طور متوسط برای رسیدن به 100$ آستانه شما می توانید ریاضی را انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *