وبلاگ نویسی: یک ابزار قدرتمند با امکانات بی پایان برای کسب و کار داروسازی

همه ما می دانیم که مصرف کنندگان آنلاین به تحقیق و پژوهش برای محصولات آنها قصد خرید. این صادق است برای بهداشت و درمان و دارو به عنوان به خوبی. با توجه به پرینستون بررسی تحقیقات همکاران 80 درصد از بزرگسالان محققان اینترنت (حدود 93 میلیون آمریکایی) برای جستجو حداقل یکی از 16 عمده موضوعات بهداشتی آنلاین.

وبلاگ نویسی یک پلت فرم آنلاین است که اجازه می دهد تا شرکت های دارویی به اشتراک گذاری محصول و اطلاعات بیشتر از وب سایت منظم. این به اشتراک گذاری اطلاعات می تواند انجام شود در یک محیط کنترل شده است که می تواند اطمینان از تطابق زمانی که لازم است. آموزش به بيمار و اطلاعاتی مقالات ارائه ارزش به آنلاین بینندگان که کاوش اینترنت برای بینش خاص در موضوعات بهداشتی.

قبل از اینکه یک شرکت داروسازی تصمیم به سرمایه گذاری تلاش خود را در وبلاگ نویسی آن باید وقت خود را صرف انجام پژوهش درک کنند که هدف خود خوانندگان قرار دادن یک نیاز و سپس پیدا کردن فرصت هایی برای پر کردن شکاف که در آن اطلاعات ممکن است به نظر می رسد ناکافی و یا به راحتی در دسترس نیست.

و بله در مورد شما بدونم وجود دارد FDA (اداره غذا و دارو) محدودیت ها و دستورالعمل ها برای محتوا در داروسازی متمرکز وبلاگ وجود دارد برای هر داروسازی وب سایت. مستقیم به مصرف کننده (DTC) انطباق باید به دنبال. به عنوان مثال. اطلاعات در مورد یک محصول ارائه می شود باید به شیوه ای متعادل و باید وزن خطرات و مزایای این محصولات به همان اندازه.

در ذهن این محدودیت شرکت های دارویی می توانید انتخاب کردن برای یک مارک یا بدون مارک وبلاگ.

1. مارک وبلاگ ها

مارک وبلاگ افزایش آگاهی نام تجاری و موقعیت این شرکت به عنوان یک مبارز در این بیماری بخش, افزایش رتبه بندی موتور جستجو برای عبارت کلمه کلیدی و کمک به ایجاد آگاهی در جامعه در مورد یک بیماری خاص دولت و یا محصول است. این محل که در آن اطلاعات متقاضیان می توانید پیدا کردن اطلاعات و اجازه می دهد اثرگذارندهها به اشتراک گذاری مطالب در انجمن ها آنلاین.

اما یک حرکت نزولی وجود دارد به مارک وبلاگ. این وبلاگ نیاز به شامل مهم امنیت اطلاعات (ISI) است که مهم است اما می تواند درهم و برهمی و منحرف کردن خواننده است. آن همچنین می تواند در کاهش اعتماد خواننده را به این دلیل که سایت به نظر می رسد فقط به عنوان یکی دیگر از بازاریابی خیابان.

2. بدون مارک وبلاگ ها

بدون مارک وبلاگ محدودیت های کمتری در ایجاد محتوا و به طور بالقوه می تواند اضافه ارزش بیشتر. چنین وبلاگ ارائه یک پلت فرم برای بحث باز از یک بیماری, دولت, شیوه زندگی مکالمه و توانمند سازی داستان های به اشتراک گذاری در جامعه. این یک معتبر تر بدون مارک داستان سرایی است که اجازه می دهد تا سازمان صدا شنیده شود تاثیر آنلاین تمایلات و ساخت کلمه کلیدی ترافیک.

در اینجا چند نمونه از بدون مارک داروسازی وبلاگ.

1. شرکت سانوفی بحث در مورد دیابت

2. شریک زندگی خود را در صرع

وبلاگ ها و همچنین ساخت پیروان آنها به عنوان زوج کاملا با سیستم عامل رسانه های اجتماعی مانند Twitter و Facebook. هر پست انجام می شود در یک وبلاگ می فرستد هشدار از طریق ایمیل به مشترکین خود و شبکه های اجتماعی اطلاع از دریافت هر وبلاگ منتشر پست است که می تواند کمک به درایو ترافیک بیشتر وب.

یک خوبی نگهداری وبلاگ می سازد و خواننده را اعتماد به نفس در شرکت شما و نام تجاری خود را. این کمک می کند تا ایجاد یک ارتباط قوی با خواننده و تشویق مخاطبان به بازگشت برای اطلاعات مربوطه. روند وبلاگ نویسی می افزاید: مطالب تازه در صفحه وب خود را و اجازه می دهد تا برای به اشتراک گذاری اطلاعات در اجتماعی جوامع است. این تولید منجر به وب سایت است که به نوبه خود باعث افزایش اعتبار و افزایش رتبه بندی موتور جستجو.

وبلاگ نویسی است که دیگر فقط یک سرگرمی است. این کسب و کار جدی و بالقوه است که می تواند جذب داروسازی بزرگ بازیکن. آن است که با نفوذ ابزار با امکانات بی پایان برای کسب و کار امروز است و باید شامل به عنوان بخشی از یک صدا طرح بازاریابی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *