هشت اشتباهات تازه کار مربیان شخصی را با گروه آموزش

این هیچ راز در خدمت بسیاری از مردم یک ساعت بیشتر سودآور برای یک مربی شخصی از خدمت یک نفر در هر ساعت. همچنین گزینه بیشتر مقرون به صرفه برای مشتری است. آن را کاملا یک راز اینکه چگونه برخی از آموزش های شخصی کسب و کار به نظر می رسد به سود زیادی و بعضی نمی کنند. اشتباهات تازه کار می تواند به شما پول هزینه کوتاه مدت و بلند مدت.

در زیر هشت دلایل چرا شما درصد از درآمد حاصل از کوچک یا بزرگ گروه آموزش است نه بالاتر. اگر شما به دنبال برای کمک به راهنمای شما را از طریق شروع یک گروه آموزشی یا یک کهنه کار گروه آموزش رهبر مایل به رشد کسب و کار شما این است برای شما.

آن را آسان تر است برای جلوگیری از این مشکلات در وهله اول اما اگر شما آنها را تغییر دهید و آنها را به عنوان به سرعت به عنوان شما می توانید. مهم نیست که چه مدت شما شده است پایین رفتن مسیر اشتباه به نوبه خود در اطراف.

1.) شارژ توسط ساعت و یا جلسه. اتهام این نتیجه و نتایج. افزایش ارزش و تجربه. بخوانید بی بها توسط ویلیام Poundstone.

2.) Underpricing. اگر شما در حال ساخت تدریجی بیشتر برای آموزش دو و چهار و پنج و 10 چیزی است که اشتباه است. به نحوی هر چند اکثر مربیان رها کردن رای برای آموزش چهار برای مثال به یک چهارم سرعت خود را. درآمد خود را در هر ساعت است همان اگر شما انجام این کار. شما بی ارزش خدمات خود را.

3.) Underselling. هیچ پاداش در تفکر است که اگر شما آن را ساخت آنها خواهد آمد. اگر آنها نبودند تا حرارت خود را از خطوط تلفن درخواست خدمات آنها در حال رفتن به نیاز به ثبت نام در droves از آنجا که شما تصمیم گرفت از آن بروید. چه کسی می داند در مورد آن ؟ که مشکل شما حل با گروه برنامه ؟ شما هنوز هم باید برای رفتن به جایی که پاتوق آنها و ارتباط با آنها.

4.) یکی از برنامه های سطح. آغاز با پایان را در ذهن داشته باشند. اگر شما شروع یک بوکس گروه شما در حال رفتن به بسیاری از مبتدیان است. شما چه پیشنهاد بعدی برای آنها ؟ اگر شما فکر می کنم از گروه خود را به عنوان دنباله ای از گزینه های برای هر سطح از ورزشکاران برنامه های خود را رشد 66٪.

5.) غفلت از تعاملات اجتماعی. شرکت کنندگان در گروه ارزش ارتباطات اجتماعی است که از گروه ورزش. وفاداری این گروه می شود نه تنها به برنامه اما به هر یک از دیگر. Faciliatate که.

6.) عدم تمدید قبل از استخدام جدید. خود مشتری فعلی است که به مراتب با ارزش تر از یک بعدی خود را. تمرکز بر از سرگیری آنها را قبل از جذب دیگران. چگونه شما می توانید آن را غیر قابل مقاومت?

7.) نادیده گرفتن گذشته شرکت کنندگان است. مردم را رها کردن به دلایل مختلف. شما هرگز نمی خواهید به از دست دادن تماس. اگر شما ایمیل حداقل هفتگی افرادی که مشتریان شما چرا ؟ یک زمان ارائه ممکن است دیگر متناسب با برنامه خود را. آیا منتظر نیست تا زمانی که شما ارتقاء به آنها را دوباره تماس بگیرید.

8.) بروشور توسط صندلی شلوار خود را. اگر شما فکر می کنم خود را ارتقاء انجام شده است هنگامی که شما ایجاد یک بروشور قرار داده و آن را بر روی دیوار خود را نگه دارید دیگر ، اولین آگهی و معمولا به خوبی طراحی شده با تصاویر و کپی کردن برای هدف قرار دادن مشتری. دوم هیچ کس آن را ببینید. تبلیغات به تنهایی نمی خواهید به کار برای شما در آینده است. یاد بگیرند که چگونه به نوشتن ویدئو و ایجاد منتشر شده در مطبوعات.

آموزش پر سود کسب و کار زرنگ و دانا و خلاق مربی شخصی. برای مربی که فکر می کند از طریق این برنامه موقعیت یابی و بازاریابی و سپس ارائه ارزش به طور مداوم سود بیشتر است یک گروه به دور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *