نوشتن هوشمند تبلیغات کپی برای موضوعات بهداشتی

به عنوان یک تبلیغات فروش copywriter در سلامت شما ممکن است بخشی روانشناس و دانشمند همه در همان زمان. اگر چه بیشتر محصولات و خدمات می توانید با استفاده از کلمات که تحریک جذاب تصاویر ذهنی و بسیار اغوا کننده تصاویر سلامت نویسنده باید تکیه خود را با حساسیت و دلسوزی برای انتقال مناسب مزایای بهداشتی-محصولات و خدمات مرتبط. نویسندگان باید آموزش و اطلاع رسانی به خوانندگان خود را به ترویج دلایلی که کایروپراتیک ، acupuncturists یا توضیحات محصول می تواند به افزایش کیفیت زندگی خود را.

مطالعات پشتیبانی اطلاعات

با مطالعات بالینی و تحقیقات مقالات و نویسندگان می توانید یک نقطه در مورد یک محصول یا خدمات است که می تواند به نفع خوانندگان خود را. برای مثال “اخیرا در یک مطالعه تحقیقاتی در سال 2014 بیش از 100 شرکت کننده که با استفاده از Hoodia روزانه گزارش از دست دادن وزن به طور متوسط 33 پوند در کمتر از دو ماه.” شما نمی توانید ادعا می کنند که این پژوهش مطالعه نشان داد درمان و یا هر گونه دیگر مطلق است که تحقیقات بالینی صریح اثبات کارآمدی. مطالعات تنها نشان می دهد یا ترویج بیشتر سوالات برای تحقیقات بیشتر; آنها هر چیزی را ثابت کند.

اگر ممکن است شامل دو یا سه مطالعه که شامل سلامت محصول و یا خدمات خود را برای تقویت حمایت پژوهش است. علاوه بر این اطمینان حاصل تحقیقات خود را در مقالات معتبر با منابع مانند:

  • کارشناسی, مجله
  • رایگان برای دسترسی عمومی از علمی وب سایت به صورت لینک در مقاله خود
  • بررسی مطالعات اخلاقی و شیوه های قابل قبول
  • گزارش نتایج مطالعه که به راحتی تفسیر layperson

بررسی جمعیت هدف شما

هنگامی که ترویج مزایای یک محصول یا خدمات برای سلامت اطمینان حاصل شود که شما صرف برخی از زمان تحقیق در مورد جمعیت است که ممکن است پیدا کردن آن مفید است. بدیهی است که اگر یک محصول یا خدمات است طراحی شده برای یک بیماری خاص یا بیماری خود تحقیق مقالات می تواند به شما کمک کند با ارائه اطلاعات مفید به گروه هدف است.

اما تخصص کرم پوست است که مانع از chapping و خشک کردن می توان به بیماران دیابتی بعد از یائسگی زنان, افراد مبتلا به پسوریازیس و برای کسانی که زندگی در آب و هوای سرد. یک سری از مقالات آموزنده برای هر یک از اعضای مخاطبان هدف می تواند به نفع از این محصول است.

اطلاعات شاه

متاسفانه خیلی از سلامت copywriting قانع کننده است یک مشتری بالقوه از “چرا این مهم است؟” اگر چه شما باید مطابقت با سطح پیچیدگی بهداشت و درمان مصرف کننده بوجود آمده به شما نمی تواند صحبت بر سر خود و از دست دادن آنها را در ترجمه. برای مثال ممکن است مهم باشد که “فنول” در چای سبز ممکن است به جلوگیری از سرطان, اما به همان اندازه مهم است برای توضیح “آنچه که آنها” در ساده ترین شرایط.

با استفاده از زیبا و شگفت انگیز است

در حالی که اطلاع رسانی به خواننده خود را از مزایای محصول یا خدمات شما اطمینان از ارائه اطلاعات مفید است که می تواند اعتماد و پیدا کردن جذاب است. اجتناب از توصیف محصولات با تکنولوژی های شگفت انگیز و یا نوآورانه. شما ممکن است وسوسه به استفاده از این نوع کلمات اما آنها فقط خود را آهسته خوان پایین. استفاده از جملات کوتاه و گلوله و جلوگیری از دارای اطناب یا پاراگراف طولانی است که خواننده خود را بیش از حد سخت کار را ادامه دهد. ارائه مفید و جذاب اطلاعات است که می تواند اعتماد و مفید برای رسیدن به اهداف خود و افزایش کیفیت زندگی خود را.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *