نوشتن محتوا و سئو: 7 اسرار از بالا نوشتن مطالب خدمات

و در حالی که آن را گاهی اوقات دشوار است برای دیدن که در آن شما در حال رفتن وجود دارد برخی از ابزار شما می توانید استفاده کنید برای کمک به گرفتن که در آن شما در حال رفتن. جستجوگرها بزرگ است ضروری به نوشتن مطالب خدمات. اینجا در بیان نویسندگان ما درک ارزش نگه داشتن انگشتان خود را بر روی نبض از این هدف در حال حرکت از جستجوگرها خوب: این تفاوت بین رفتن رودخانه از نوشتن مطالب با موقت قایق و پارو و خلبانی پایین رودخانه در یک کشتی بخار.

SEO یا بهینه سازی موتور جستجو یک فرایند که توسط آن محتوای وب سایت است دقت گردد برای پاسخ مثبت به خاص در نتایج جستجوی گوگل. به منظور تقویت ارزش جستجوگرها بزرگ برای محتوای وب سایت خود را, شما فقط نیاز به پیش بینی اینکه چه کسی در این وب سایت ممکن است شما در پیدا کردن. برای مثال اگر شما یک مکانیک خودرو که دارای تخصص در واردات می تواند درگیر نوشتن مطالب خدمات به تولید محتوای وب در اطراف کلمات کلیدی “تویوتا بررسی موتور نور” و یا “میتسوبیشی شروع خواهد شد” از کسانی که به احتمال زیاد بسیار نزدیک به آنچه که برخی از مشتریان بالقوه خود را در حال جستجو برای. اجازه بدهید با یک مسیر انحرافی را طی به صورت لحظه ای در جنگل از محتوای وب سایت به بحث در مورد چگونه جستجوگرها می تواند باعث شکستن و یا خوب نوشتن مطالب خدمات و نگاهی به 10 نکته هر نویسنده محتوا نمی تواند بدون انجام دهد.

1. نوشتن یک تیتر بزرگ. ما احساس می کنیم مثل یک رکورد شکسته هر زمان ما از نوشتن این جمله اما ارزش تیتر خوب فقط نمی تواند اغراق آمیز باشد. نگه داشتن عناوین خود را مختصر; کمتر از 120 شخصیت باعث می شود برای یک مناسب برای رسانه های اجتماعی ، به یاد داشته باشید که موتورهای جستجو فقط صفحه اول اول 65 کاراکتر بنابراین صنعت عناوین خود را بر این اساس: کلمات کلیدی مهم نزدیک آغاز شود. در نهایت با استفاده از برخی از روش های اثبات شده از موثر تیتر نوشتن برای اطمینان از برخی از بازدیدکننده داشته است:

– شامل اعداد مانند آمار و یا یک لیست پست: “7 داغ مدل مو برای دوباره اختراع خود را نگاه کنید” و یا “ثروت-ساختمان راز است که 80 درصد از وال استریت نمی خواهند شما بدانید.”

– شامل انحصار کلمات مانند “راز”.

– ارائه راه حل سریع: “6 راه برای دور کردن لکه های سن فورا.”

– حاکی از آن موجود اجماع: “چه کس دیگری می خواهد به از دست دادن 10 پوند در این هفته؟”

2. عبارات کلیدی نیست کلمات کلیدی است. نوشتن برای کلمات کلیدی است که یک عمل استاندارد از نوشتن مطالب خدمات اما هنوز بسیاری از مردم می دانند که راز نوشتن برای چگالی کلمه کلیدی: تمرکز بر روی کلید عبارات نه فقط کلمات کلیدی. برای مثال یک سالن مو یکی می تواند تولید محتوا به سادگی برای کلمات کلیدی مانند “برجسته” و “سالن” اما شما احتمالا کرایه بهتر است اگر شما نوشتن در اطراف عبارات کلیدی مانند “که در سالن می کند بهترین مو برجسته؟” نوشتن مطالب از این طریق انجام شیپور خاموشی به طور مستقیم به ذهن مصرف کننده انجام یک جستجو در وب و تضمین می کند که اگر کسی می خواهید بدانید که سالن می کند بهترین برجسته, پاسخ شما.

3. Geo-هدف. اگر بیشتر از کسب و کار شما می آید از منطقه فوری خود را معمولا خوب عمل شامل geo-کلمات کلیدی هدفمند در عبارات کلیدی شما در نوشتن محتوا در اطراف. به عنوان مثال: “پزشک” ممکن است مانع برخی از جستجوهای وب که بی ربط به کسب و کار خود و اما “podiastrist در پروو” به طور طبیعی جذب ترافیک محلی.

4. محتوا مهم است! محتوای خدمات نوشتن نیست فقط در مورد پر کردن وبلاگ خود را با کلماتی که در حال رفتن به عمل مانند آهن ربا به ترافیک وب سایت است. در حالی که این امر می تواند ساده به پر کردن صفحات با غنی از کلمات کلیدی, کپی, خوانندگان که می رسند برای پیدا کردن یک صفحه که نیست مربوط به آنچه آنها دنبال نمی خواهید به ماندن بگیرید. زمانی که شما درگیر در نوشتن محتوا, مطمئن شوید که شما در حال نوشتن محتوا است که مربوط به آنچه شما انجام آموزنده برای خوانندگان خود را و آنها را می خواهید به چوب در اطراف برای یادگیری بیشتر در مورد شما و آنچه شما انجام دهد.

5. ایده آل ارسال ظهر. وجود دارد هیچ پاسخ آسان به طول ایده آل از یک پست در زمانی که شما مشغول نوشتن محتوا اما شایان ذکر است که بسیاری از نتایج رتبه بندی در صفحه اول گوگل برای هر کلمه کلیدی داده ها در حدود 2000 واژه به طور متوسط. با یک بخش در وب سایت شما اختصاص داده شده به نوشتن مطالب خدمات مانند یک وبلاگ این است که آسان به را پر کنید. در کل هرگز نوشتن کمتر از 400 کلمه برای هر پست وبلاگ و هرگز بیش از 1000. این معیار را برای پست هایی که به اندازه کافی بلند به آموزنده و حاوی کلمه کلیدی مناسب تراکم بدون اینکه درد نمیخورد.

6. همین حالا کلید واژه پشته. اگر شما می دانید که شما در حال نوشتن برای یک لیست خاص از کلمات کلیدی مانند “دونات, شیرینی, شیرینی و کیک” نمی پشته کسانی که کلمات کلیدی را در یک لیست مانند این هر بار که شما با استفاده از آنها. آنها موثر تر خواهد بود گسترش به طور طبیعی در میان خود نوشتن و کمتر بی دست و پا برای خوانندگان خود را بیش از حد.

7. استفاده از محتوای اصلی! باید آن را بدون گفتن این که مطالب خود را نوشتن باید اصلی و منحصر به فرد به وب سایت خود را. سرقت ادبی سرقت است و این چیزی است که ما نویسندگان مطالب وب را بسیار جدی. آن را ارزشمند است که شما جلوگیری از استفاده از مطالب تکراری در وب سایت خود را. به عبارت دیگر لازم نیست دوباره پست مقاله ای از وبلاگ خود را به یک صفحه دیگر در وب سایت شما. موتورهای جستجو که دیدن مطالب تکراری در دو صفحه جداگانه از سایت مشاهده کنید که به عنوان یک تلاش کلید واژه ها دادن و دفن صفحات شما در نتایج جستجو.

ما امیدواریم که که این پست را به ارمغان آورده است شما یک درک بهتر از نوشتن مطالب و محتوا برای سئو و آن را کمک خواهد کرد که شما حرکت رو به جلو که آیا شما در حال ایجاد محتوای خود و یا انتخاب یک نوشتن مطالب خدمات. اینجا در بیان نویسندگان ما همیشه ما ایجاد محتوای غنی و قانع کننده و آموزنده و همچنین حصول اطمینان از که آن را بهتر از میانگین پست در نتایج جستجو است که مربوط به شما و آنچه شما انجام دهد. نوشتن با یک چشم بر روی هدف در حال حرکت از, جستجوگرها, منحصر به فرد و جذاب چالش نگه می دارد که این کار از وب سایت نویسنده مطالب جالب روز پس از روز.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *