نمایه سازی معنایی نهفته و جدید استراتژی SEO

[ad_1]

این حرکت بزرگ بعدی برای موتور جستجو بهینه آمده است با توجه به گوگل. در ماه های اخیر گوگل, افزایش وزن از کلمات کلیدی مرتبط به یک پرس و جو جستجو. در روز زمانی که جستجو برای یک کلمه کلیدی خاص است که انجام می شود در گوگل تنها در موارد خاص از آن کلمه خواهد تعداد نسبت به رتبه وب سایت در نتایج جستجو. این به همراه آورده آرمان مانند چگالی کلمه کلیدی درصد آن در صفحه کلمات کلیدی ظاهر می شود و چه نوع عناصر صفحه ظاهر شدند. به نظر می رسد راه بازاریابان رویکرد بهینه سازی موتور جستجو در حال تغییر است.

وزن در چگالی کلمه کلیدی است برای اولین بار آشکار عنصر که looses ارزش زمانی که شما صحبت کردن در مورد نمایه سازی معنایی نهفته. اگر شما را به فقط یک کلمه کلیدی و هدف برای یک کلمه کلیدی خاص چگالی مثل شما استفاده می شود برای انجام این کار در روز و سپس شانس هستند که شما نمی توانید نتایج مشابه شما استفاده می شود. دلیل این است که وزن از کلمات کلیدی مرتبط در یک صفحه افزایش یافته است و این بر رتبه بندی برای تمام کلمات کلیدی مرتبط در صفحه. این ممکن است به نظر می رسد گیج کننده در ابتدا, اما آن است که یک قهرمانانه تلاش برای پاک کردن نتایج جستجو و بازگشت بیشتر به صفحات مربوطه برای پرس و جو جستجو.

برای درک بهتر آنچه که اتفاق می افتد در اینجا اجازه می دهد می گویند شما به دنبال کفش. شما به گوگل بروید و نوع در کلمه “کفش” و شروع به کلیک کردن بر روی نتایج. در این روز شما می توانید بیشتر مقالات و صفحات است که تمرکز بر کلمات “در حال اجرا” و “کفش” اما شما نمی بینید بسیاری از نتایج جستجو برای آهسته دویدن کفش تنیس کفش بسکتبال کفش یا کفش. نتایج جستجو را به شدت وزن واقعی کلمه “دویدن” و “کفش” تولید بسیار محدود نتایج. هنگامی که شما در نظر کلمات مرتبط به “آهسته دویدن کفش” شما برای باز کردن درب برای صفحات برای نمایش در نتایج جستجو است که “آهسته دویدن کفش” در محتوا و همچنین بسیاری از دیگر انواع کفش. نتیجه نهایی گرایش به بیشتر کاربر پسند پس از نتایج با کیفیت بالاتر تولید صفحات و گزینه های بهتر برای پرس و جو.

اگر شما در این نگاه از دیدگاه بازاریابی این کار خود را کمی مشکل تر است اگر شما شده اند به سادگی با قراردادن کلمات کلیدی به صفحات برای دریافت رتبه بندی. در حال حاضر ضرب المثلی جداول تبدیل شده است و موتورهای جستجو را وادار به وب سایت نه تنها شامل کلمه کلیدی آنها در حال تلاش برای رتبه بندی اما شامل محتوا در اطراف کلمات کلیدی مرتبط نیز هست. شما نمی توانید فقط با استفاده از اصطلاحنامه و یا سعی کنید به دستکاری نتایج, چرا که یکی از عوامل نمایه سازی معنایی نهفته است که چگونه نزدیک و مرتبط با کلمات کلیدی هستند که در این زمینه پرس و جو جستجو.

پس چه می کند این همه چیست ؟ این بدان معنی است که کیفیت محتوا پادشاه است. نه فقط مطالب دیگر. اگر شما می خواهید به یک موفقیت کمپین بازاریابی برای وب سایت شما, شما باید برای پرتاب کردن, پیر چگالی کلمه کلیدی ابزار و شروع به نگاه کردن کلمات کلیدی مرتبط. شما می توانید پیدا کردن latently مرتبط با کلمات کلیدی در گوگل با قرار دادن “~” نماد در مقابل کلمه کلیدی مورد نظر خود را. گوگل را برجسته latently کلمات کلیدی مرتبط, بنابراین شما می دانید آنهایی که به استفاده از. اما مراقب باشید و نمی افتد به یک شماره بازی دوباره. نوشتن مطالب خوب و موتورهای جستجو را به پاداش تلاش های خود را.

بهینه سازی موتور جستجو را تغییر داده است اما کسانی از ما که با تمرکز بر محتوای با کیفیت از شروع باید ببینید در واقع افزایش در نتایج جستجو رتبه بندی. همیشه بهتر است به ماندن بگیرید پیش از منحنی زمانی که شما در حال صحبت کردن در مورد بازاریابی موتور جستجو است. به یاد داشته باشید چند چیز همیشه درست وقتی که می آید برای موتورهای جستجو: محتوای با کیفیت نوشته شده در اطراف متعدد کلمات کلیدی بهترین و متفاوت لنگر متن لینک های ورودی است که بهترین لینک فرم سایت های مرجع هستند و بیشتر به شما کمک می کند تا وب بیشتر شما خواهد شد. این واقعا بهتر را نسبت به دریافت خواهید کرد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید