می خواهید برای بهینه سازی رتبه سایت خود را? این 5 آسان کلاهبرداری

[ad_1]

اکثر سایت های صاحبان آگاه هستند “SEO” و انتصاب دیجیتال بازاریابان به وب سایت خود را در مقیاس بالا به یک جایگاه بالاتر در موتورهای جستجوی عمومی. ایده اصلی این است برای قرار دادن ارتباط در ‘کلمات کلیدی’ بهینه سازی و تاکید بر الگوریتم های موتور جستجو. الگوریتم های موتور جستجو تعیین اهمیت کلمات کلیدی در صفحات مختلف و در ابرداده با توجه به جستجوی الگوی خود قرار داده است. در حالی که بیشتر و بیشتر کاربران به این سایت و کمک به آنها برای ارتباط برقرار کردن با مطالب گذاشته شده در آن است که انگیزه اصلی از سئو آن را نیز افزایش می دهد تا رتبه بندی با بداهه قابلیت استفاده و تجربه کاربر از سایت.

در بخش زیر وجود دارد توضیح داد: برخی از راه آسان و مؤثر برای افزایش رتبه سایت خود را افزایش دید و بیشتر مردم به کلیک بر روی و از طریق آن است.

#1 بهینه سازی وب سایت به آدرس

آدرس ها یک نوع از underrated دارایی برای صفحات وب سایت. که ارزش اضافه کردن به کلمات کلیدی. وقتی که یکی از انواع مختلف کلمات کلیدی در URL می آید به عنوان بخشی از تصور/آگهی است که به نظر می رسد در نتایج جستجو. بنابراین شما می توانید کاربران به طور مستقیم با کلیک بر روی لینک به سایت شما از آن تبلیغات است. بنابراین سعی کنید بهینه سازی آدرس ها یعنی آن را کوتاه مربوطه و مسائل آن را با کلمات کلیدی مهم چنین است که مردم را وادار به کلیک بر روی صفحه وب خود لینک آن را به عنوان به نظر می رسد.

#2 کار بر روی ساختار سایت و دسته بندی ها

شاخص های گوگل سایت از یک وب سایت بر اساس چه محتوای قرار داده شده است. به نظر می رسد برای ساختار سایت و ظاهرا این دسته بندی که در آن مطالب مربوط به عبارات جستجو رتبه بندی کنید در یک موقعیت بالاتر. بنابراین شما باید نام خود را دسته بندی و یا زیر شاخه ها با استفاده از مناسب ترین کلمات کلیدی که کمک خواهد کرد که شما رتبه بهتر.

#3 بهینه سازی عنوان صفحه

فراموش نکنید که برای در نظر گرفتن عنوان صفحه. به عنوان یک عنصر قابل توجهی بر روی صفحه است و شاید طولانی ترین خدمت و تاثیرگذار در جستجوگرها-صفحه فاکتور. این میله تعادل بین سئو و خوانایی وب سایت. برای بهینه سازی عنوان شما نیاز به محدود کردن عنوان طول به 55-65 شخصیت های گوگل نشان می دهد تا 69 کاراکتر در نتایج. در مرحله دوم سعی کنید چاشنی آن را با بسیاری از کلمات کلیدی مرتبط و یا جاذب کلمات و یا کلمات هستند که بیشتر تایپ شده به طوری که صفحه خود را به نظر می رسد هر زمان در نتایج جستجو.

#4 نگه داشتن صفحه توضیحات خوب و کوتاه

صفحه توصیف بیش از حد مهم برای SEO به عنوان آن است که به احتمال زیاد به تاثیر CTR (از طریق نرخ کلیک کنید). حتی اگر آنها هر گونه تاثیر مستقیم بر رتبه بندی موتور جستجو آنها تاثیر بسیار زیادی در میزان ترافیک است که جریان به یک سایت. بنابراین شما نیاز به مطمئن شوید که آگهی خود را که به نظر می رسد در موتورهای جستجو به خوبی ارائه شده و بهینه سازی شده برای گرفتن توجه عمده برای CTR.

#5 با استفاده از تگ هدر

استفاده مناسب از تگ هدر کمک خواهد کرد که شما رتبه بهتر است به عنوان آن را می شکند تا مطالب را به بخش های جداگانه موجب افزایش خوانایی. خوب فرمت محتوای همیشه برنده هنگامی که شاخص های گوگل صفحات وب است. بیشتر خوانایی بیشتر خواهد بود و کاربران آینده به سایت. این را اخیرا سیگنال سایت شما ربط در موتورهای جستجو بیشتر.

به غیر از موارد فوق جنبه های دیگر است که باید برای مراقبت سئو شده, تصاویر بهینه سازی محتوا, بهینه سازی سرعت بارگذاری صفحه و در نهایت موبایل بهینه سازی. به گفته کارشناسان توسعه وب اولین حفظ اصول اولیه خود را راست. در نهایت شما خواهد شد دریافت کافی از حوزه برای بهبود دید موتور جستجو وب سایت خود را.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *