موثر نسل سرب از طریق بازاریابی دیجیتال

چگونه برای افزایش کسب و کار کوچک, نسل سرب,

نسل سرب است و یک جزء حیاتی از بسیاری از کسب و کارهای مختلف. یک سازمان بیمه, برای مثال این که آیا شما در حال ارائه ماشین, زندگی, خانه, زندگی, سلامت یا بیمه کسب و کار شما نیاز به درک چگونه به طور مداوم گرفتن مشتریان بیشتر و استفاده از قیف فروش.

سرب کسی است که نشان داده علاقه ای به شرکت شما محصول و یا خدمات و در برخی از راه.

شما آنها را می خواهید به خرید چیزی از شما, اما شما نیاز به صرف برخی از زمان ساخت تا منافع و wooing آنها را به جلب آنها را به انتخاب شما بیش از رقبای خود.

یک نسل منجر شود قیف مراکز در اطراف تعداد زیادی از نام های ریخته بودن به قیف. در طول زمان شما را شناسایی که مناسب اهداف و سپس به نوبه خود امیدوارم کسانی که به اهداف چشم انداز و در نهایت تبدیل به خریداران آنها به عنوان حرکت به پایین قیف برای خرید.

بازاریابی مستقیم راه می رود در جهان از فروش بیمه, اما اینترنت ساخته شده است آن را بسیار آسان تر برای شرکت های بیمه به اهداف جدید و به طور خودکار پیگیری با مشتریان بالقوه است.

اگر شما با استفاده از استراتژی های بازاریابی آنلاین, مهم نیست اگر آن را در وسط شب و کسب و کار خود و بسته است – بیمه خود را به آژانس می توانید مشتریان جدید در هر زمان.

وجود دارد 3 گام برای رسیدن به این مراحل:

1. نسل

این اولین بخش از این سفر که در آن شما تولید اولیه جرقه از منافع مصرف کننده و یا پرس و جو به محصولات یا خدمات خود را.

ایده های برای شروع تلاش برای تبدیل اهداف به مشتریان پرداخت عبارتند از:

• درخواست مردم به ثبت نام برای خبرنامه ایمیل خود را

• تشویق مردم به پر کردن یک فرم آنلاین برای مشاوره رایگان

• با استفاده از یک خروج قصد پنجره در انتخاب صفحات وب

اگر شما در حال انجام SEO, SEM, بازاریابی رسانه های اجتماعی و بازاریابی محتوا شما باید تعداد زیادی از بازدید کنندگان به وب سایت خود را و حساب های رسانه های اجتماعی که در آن شما می توانید در ابتدا تعامل با مشتریان جدید است.

توجه داشته باشید که کانادا Anti-Spam Legislation (CASL) نیاز شما را به دریافت رضایت از گیرنده قبل از ارسال پیام. مطمئن شوید که شما از مردم بپرسید اگر آنها می خواهم به ثبت نام برای خبرنامه خود را قبل از اینکه شما شروع به ارسال خود را ریز گردد مواد بازاریابی خود را به صندوق!

2. صلاحیت

نه هر چشم انداز شما ضبط در حال رفتن به تبدیل شدن به یک فروش. شما نیاز به یک روند موثر از فیلترینگ از طریق خود منجر به پیدا کردن بهترین آنهایی که. در غیر این صورت شما اتلاف وقت در مخاطبان است که هرگز تبدیل.

برای مثال یک چشم انداز است که زمین در سایت بازدیدکننده داشته است خود را در “قیمت گذاری” صفحه وارد اطلاعات خود را به یک فرم برای دانلود گزارش رایگان شما با ارزش تر است از کسی که زمین را در سایت خود می خواند یک وبلاگ مقاله سپس برگ.

در اینجا یک مثال از نسل سرب از طریق بازاریابی دیجیتال از همه مورد علاقه مارمولک خانگی.

3. پرورش

این مرحله که در آن شما در حال تمرکز تلاش خود را در ارائه اطلاعات مربوطه را در هر مرحله از خریدار سفر. برخی از نمونه ارائه هدفمند بازاریابی محتوا و ایمیل شخصی.

مطالعات نشان می دهد که در مقایسه با سنتی بازاریابی محتوا, بازاریابی ایمیل بازاریابی و تولید 50 درصد بیشتر منجر می شود. این مهم است برای ایجاد, اصلی, با کیفیت محتوا اگر شما می خواهید برای جذب مشتریان – به ویژه به دلیل بسیاری از اطلاعات بیمه گیج کننده است برای فرد به طور متوسط.

بازاریابی محتوا کمک می کند تا شما کشف شده در رسانه های اجتماعی و موتورهای جستجو.

سپس شما می توانید کمک به درایو جدید معارفه ارگانیک. درخواست تجدید نظر به پتانسیل نیازهای مشتریان و نقاط درد با راه حل مبتنی بر محتوا و شما توجه خود را دریافت کنید.

از طریق مداوم پرورش با محتوای ارزشمند مردم شروع به فکر می کنم از شما به عنوان یک منبع قابل اعتماد و اقتدار است.

اهمیت از A/B تست

شما هرگز نمی دانید که بسیار در مورد میزان موفقیت هر کمپین بدون تست آن! A/B تست یک راه محبوب برای تعیین چه کار می کند و چه چیزی نیست.

شما باید تست اثربخشی یک عنصر در یک زمان برای تعیین آنچه که در واقع مسئول افزایش (یا کاهش) در ترافیک و یا تبدیل. بیشتر زمان شما صرف تست نتایج بهتر شما را ببینید.

برخی از چیزهایی که شما می توانید از A/B تست عبارتند از:

• اضافه کردن یا کاهش متن یا فضای سفید در وب سایت شما

• تغییر یک تماس به عمل در ایمیل خود و یا در سایت خود

• تغییر تیتر و یا بلوک از متن را در فروش خود را با صفحه فرود

پیدا کردن مشتریان جدید است کار سخت است. بنابراین در حال کار سخت به ماندن جلوتر از رقبای خود. آن را آسان ؟ هیچ. اما اگر شما قرار دادن در زمان و انرژی شما را بیمه بازاریابی استراتژی های پرداخت!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *