موتور جستجو بازاریابی – بسته کامل

پس از انجام تحقیقات گسترده من به این نتیجه رسیده اند که وجود دارد مقدار زیادی از سوء تفاهم در اطراف موضوع بازاریابی موتور جستجو است. بزرگترین سوء تفاهم است گیج کننده به نظر بازاریابی موتور جستجو (SEM) و بهینه سازی برای موتور جستجو (SEO).

یکی فکر می کنم که آن دسته از افراد ادعا می شود کارشناسان جستجوگرها باید آگاه در مورد این موضوع و تشخیص تمایز روشن است. ظاهرا این مورد است; اینترنت پر است از غلط اطلاعات از به اصطلاح کارشناسان. اثبات گمان می کنم که این صنعت است آزادانه spattered با کابوی ها.

برای شروع اجازه دهید ما برای اولین بار تعریف اصطلاح “بهینه سازی برای موتور جستجو” (از این پس به عنوان SEO).

SEO

جستجوگرها روند تغییر ساختار و محتوای یک وب سایت را در چنین راهی که آن را به انجام بهتر در موتور جستجو’s لیست آلی. تکنیک های درگیر می تواند زیر ساخت یافته به مناطق مختلف از فعالیت های که در زیر به تفصیل.

1) صفحه آمادگی – موتورهای جستجو به انتظار خزیدن پاک کردن کد HTML. هر صفحه از وب سایت باید تایید شود برای از بین بردن خطاها و درهم و برهم برنامه نویسی.

2) سایت آمادگی – موتور جستجوی وب رباتها دنبال لینک در صفحات وب خود را و در نتیجه پیدا کردن صفحات جدید به صفحه اول. اگر یک وب سایت ربات با یک لینک خراب آن را ادامه نمی spidering سایت خود ، مطمئن شوید که شما هیچ لینک شکسته. همچنین ارائه یک نقشه سایت. یک ابزار برای ایجاد نقشه سایت در دسترس است در وب سایت من [http://www.pro-seo.co.uk/ror-sitemap-generator.shtml].

3) انتخاب کلمه کلیدی – آن مهم و حیاتی است برای انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای آن یک صفحه خاص است که به بهینه سازی شده است. واضح ترین کلمات کلیدی همیشه بهترین انتخاب هستند و اغلب مگا رقابتی است. را انتخاب کنید عاقلانه.

4) ساختار سایت – وب سایت شما باید ساختار به گونه ای که هر صفحه را می توان بهینه سازی شده برای حداکثر دو واژه هاي كليدي. سعی نکنید برای بهینه سازی برای بسیاری از کلمات کلیدی در یک صفحه. به یاد داشته باشید شما باید برای نوشتن برای شما کاربران. نوشتن کپی یک عمل متعادل نگه می دارد که هر دو کاربران و موتورهای جستجو مبارک و بهتر است زمانی در یک ساختار سایت.

5) نوشتن کپی – قابل مشاهده متن در صفحات وب خود باید ساختار شامل دو مهم ترین کلمات کلیدی که برای صفحه’s محتوا. دریافت کلمات کلیدی به هدر. کار کلیدی متن پاراگراف داشتن کلمات کلیدی خود را به نظر می رسد نزدیک آغاز و در نزدیکی وسط و نزدیک به پایان است. برخی از کلمات کلیدی پررنگ برخی italic و برخی از underlined را میدهد.

6) تگ های HTML – مهم ترین این است که به عنوان برچسب. هر دو کلمات کلیدی آن صفحه به عنوان برچسب و بدون تکرار. برای مثال اگر شما کلید اصلی عبارت است “برنامه رژیم غذایی” و دوم عبارت است “مکمل های رژیم غذایی” تگ عنوان باید به عنوان خوانده شده “برنامه های رژیم غذایی و مکمل”. را تکرار کلمه رژیم غذایی برای موتورهای جستجو آن را ممکن است مانند نگاه هرزه نگاره ، اگر نگرانی اصلی شما این است برای بهبود رتبه بندی گوگل شما, شما ممکن است نادیده گرفته شده از کلمات کلیدی متا و توضیحات متا برچسب ها دان’t وجود دارد بیشتر موتورهای جستجو از گوگل و آنها می تواند تمام ترافیک به ارمغان بیاورد. همچنین دریافت کلیدی تگ های H1, H2, تگ های alt ویژگی های بسیار مهم خود متن لینک.

و پس از انجام تمام است که برای هر صفحه در وب سایت شما ممکن است از شما درخواست: پس از کجا SEM در می آیند ؟

SEM

SEM شامل SEO به علاوه تمام چیزهای دیگر که شما می توانید انجام دهید برای افزایش دید خود را در موتورهای جستجو و افزایش بازدید کننده هدفمند به وب سایت خود را. فشرده لیست ممکن است به شرح زیر است:

1) SEO (بالا را ببینید).

2) یک استراتژی ساختمان پیوند.

3) پرداخت هر کلیک (PPC) مبارزات.

4) تبادل بنر.

5) منتشر شده در مطبوعات.

6) و هر فعالیت دیگر دریافت خواهد کرد که وب سایت خود را متوجه.

SEM سپس بسته کامل. در حالی که تکنیک های SEO حیاتی هستند اما نه تنها جزء است که بسته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *