من می دانم که مطالب مهم, اما من وقت ندارم به آن را ایجاد کنید!

آن را تقریبا تبدیل به کلیشه می گویند “محتوا پادشاه است!”, به طوری که بسیاری فراموش کرده اند و چرا از آن مهم است. ما فرض می کنیم که محتوای یک روند برای رقابتی ماندن یا به نظر می رسد زمان و یا به سادگی آن را یک ساختار رسانه های اجتماعی. حقیقت این است که محتوای همواره مربوطه البته در شکل های مختلف است. بیایید نگاهی به دو نمونه که در آن مطالب مهم (و نه مثال است چیزی برای انجام با رسانه های اجتماعی):

  1. شما سفر خود را به فروشگاه سخت افزار محلی خود را به دلیل ضربه بزنید نشت است. شما به انجام تحقیقات آنلاین و شما کاملا مطمئن شوید که شما می دانید آنچه شما انجام می دهند. به عنوان شما در حال بررسی گزینه های موجود (اجازه دهید آن صورت, شما در حال تلاش به نگاه مانند شما می دانید آنچه شما انجام, اما مخفیانه شما وحشت زده که شما باید یک آب گرفتگی خانه در پایان این) اما یک فروشگاه نماینده بر می آید به بررسی شما (آنها می تواند حس ترس!). بسیار گاه به گاه غیر مهربان راه آنها را به برخی از پیشنهادات. شما احساس اعتماد به نفس بیشتری و می توانید تصمیم گیری آگاهانه در حالی که داشتن رضایت از انجام این کار خودتان. دفعه بعد که شما نیاز به خرید مشابه, شما در حال رفتن برای بازدید از فروشگاه سخت افزار محلی و در مقابل خرید آنلاین -به دلیل محتوای شما را دریافت کرده است. ما گاهی اوقات فکر می کنم از خدمات به عنوان “خدمات” اما اطلاعات به اشتراک گذاری محتوا.
  1. شما در یک کسب و کار محلی رویداد شبکه های کسب و کار کارت های در دست, نام, نشان, در, بهترین, آسانسور, سخنرانی هر تمرین به کمال است. شما در اطراف اتاق نگاه کنید که دیگران رفتن به جذب ، کسی که توزیع کارت های آن را مانند یک مسابقه و یا فرد جذاب و به اشتراک گذاری دانش ساخت معرفی گوش دادن و مشارکت متفکرانه? من رای برای دومی – یکی از ارائه محتوا.

و این جایی است که بسیاری از کارآفرینان گیر – مطالب ندارد به این تلاش طول می کشد که ماه به تولید است. آن است که های, فقط به سادگی به اشتراک گذاری برای های خاطر. من معتقدم که وجود دارد مقدار به یک پروژه بزرگتر برای محتوای ارائه (مانند سرب آهنربا) است که شما را به صورت دوره ای. اما نیز وجود دارد ارزش فوق العاده ای به کمی کمک های که نمایش می گذارد که شما چه چیزی برای شما مهم است و با نام تجاری خود را.

در اینجا ما بالا 5 راهنمایی برای افزایش محتوای شما ایجاد و به اشتراک گذاری با مشتریان فعلی و آینده نگر:

  1. ارائه مشتریان برای خدمات است که تعریف خود – وجود دارد هیچ چیز بهتر از پرداخت آن را به جلو و حمایت از صاحبان کسب و کار دیگر. حتی اگر آن چیزی به عنوان ساده به عنوان یک رستوران بزرگ برای برگزاری جلسات و یا یک طراح گرافیک که فقط کارت های کسب و کار, همه ما دوست دارم به شنیدن در مورد تجربه بزرگ!
  1. ایجاد یک تقویم در سطح بالا به راهنمای خود را ایجاد محتوا – شاید این است که با تمرکز بر یک موضوع و یک ماه و یا در آینده با یک برنامه است که شما چرخه را از طریق:
    • هفته 1 – ادبیات نقد و بررسی و یا یک باشگاه کتاب
    • هفته 2 – چگونه به حفظ انگیزه
    • هفته 3 – پاسخگویی بررسی در
    • هفته 4 – برنامه ریزی برای موفقیت
  1. صادقانه با آنچه شما خوب هستید در: آیا شما عاشق نوشتن – اما نه با تکنولوژی زرنگ و دانا به اندازه کافی به پست وبلاگ شما? و یا آیا شما نفرت نوشتن و نیاز به یک شبح نویسنده ؟ آیا شما احساس می کنید که شما محتوا در همه جا اما نمی دانم چه چیزی برای انجام با آن ؟ هر کجا که شما هستند و در این طیف وجود دارد کسی که در خارج وجود دارد که می تواند کمک!
  1. تنظیم یک تایمر – این مربوط به ما نظر بالا در مورد پروژه های بزرگتر در مقابل کوچک تعاملات – برخی از بهترین مطالب می آید خود به خود اما آن را آسان به از دست رفته در رسانه های اجتماعی و قبل از شما آن را بدانید شما ساعت های از دست رفته. تنظیم یک تایمر با اهداف بنابراین شما سازگار باشد و بر روی آهنگ. استفاده از آن زمان به کمک و تعامل با پیروان.
  1. به یاد داشته باشید محتوای به اشتراک گذاری اطلاعات در هر دو آنلاین و حضوری پس از مخلوط کردن آن یک بیت و حضور در یک رویداد شبکه با هدف به اشتراک گذاشتن نه فروش.

هنوز هم کمی گیر ما آن را دریافت کنید. ما ارسال سریع ایمیل با موضوع “مطالب برای من مهمه!” و ما برنامه تعریف مشورت برای کمک به شما در راه خود را به ایجاد محتوا به طور منظم است که مربوط به خود بازار است. این تعریف بدون گرفتن!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *