منحصر به فرد SEO Tips & Tricks

[ad_1]

I'd خواهم برای شروع این مقاله به شما می گویم که من تجربه در رتبه بندی موتور جستجو technologies قدمت آن به قبل از گوگل بود و حتی یک روز رویایی. اگر شما به دنبال برای درست کارشناسان بهینه سازی موتور جستجو نگاه کنید به کسانی که برخورد در اوایل روز با یاهو قبل از آنها به اتهام 199 دلار می توانید سایت خود را ذکر شده در دایرکتوری آلتاویستا (Pre-Babelfish) و pup. optional. forcedinstaller به نام چند. من شروع خواهد شد منظور از آنچه به اعتقاد من مهم در بهینه سازی موتور جستجو.

1. برچسب عنوان. تصور کنید خودتان را در کتابخانه چه's یک کتابخانه درست است ؟ خوب ما've همه نشسته در آن مدرسه قدیمی پنتیوم II یا پنتیوم III کامپیوتر جستجو در دایرکتوری با تایپ کردن کلمات کلیدی مربوط به موضوع کتاب شما دنبال آن هستید. هنگامی که شما نتایج خود را, شما jotted آنها را در آن تکه های کوچکی از کاغذ کوچکتر از یک پست به آن توجه داشته باشید با کمی مداد شما به سختی می تواند گرفتن و خاموش می رفتم جستجو برای عنوان است که به نظر می رسید بیشتر مربوط به آنچه شما دنبال آن بودند . برچسب عنوان اطلاعات بین تگ عنوان در یک وب سایت فقط به عنوان مهم به عنوان کتاب شما برای جستجو در کتابخانه در 80's. برچسب عنوان بهترین توصیف آنچه در هر صفحه:'s محتوا است و کمک می کند تا موتور جستجو عنکبوت به فهرست آن صفحه به درستی. هر چه خود را در تگ عنوان باید مطابقت محتوای آنچه که بر روی صفحه واقعی خود را.

2. متا تگ ها. بسیاری از موتورهای جستجو به این روز don't با استفاده از متا تگ های دیگر, اما آنها هنوز هم می تواند مفید باشد. به خصوص robots.txt فایل که شما نیاز به ایجاد یک برچسب برای اجازه دهید به عنکبوت می دانم که در آن بر روی سرور خود ایجاد می شود. این باید در سرور خود's root یا خانه میباشد.

3. H1, H2, H3, برچسب ها. هر صفحه HTML باید از ویژگی های حداقل یک تگ H1 که باید مورد استفاده قرار گیرد برای برجسته کردن موضوع آن صفحه. برای مثال اگر من به عنوان برچسب “کلیولند خدمات طراحی وب سایت” مناسب از تگ H1 برای این موضوع و یا عنوان آن صفحه خواهد بود “خدمات طراحی وب سایت.” جغرافیایی مرجع فقط برای مثال این کار فقط برای هر موضوع دیگر. تگ های H1 به نظر می رسد قبل از, H2, H3, H4, تا H5. این یک سلسله مراتب از صفحه برای موتور جستجو عنکبوت به فهرست صفحه خود را بیشتر موثر است.

4. لینک متقابل. من می دانم من می دانم که شما شنیده ام این صد بار که شما باید به زمان و مطرح تلاش در ایجاد پیوندهای متقابل بین سایت خود و دیگر وب سایت ها هستند که بر اساس همین موضوع به عنوان مال شما و شما هنوز هم از خود بپرسید: “اگر من خود را وب سایت شرکت توسعه, چرا من به تجارت لینک با من رقابت ?? “پاسخ: شما don't. وقتی که من می گویند آن را's مهم برای ایجاد لینک های متقابل با دیگر سایت های مربوطه به این معنا نیست که شما باید رویکرد رقابت خود را به لینک های تجاری. به این معنی پیدا کردن سایت های دیگر که بحث در مورد نوع محصولات و یا خدمات خود را در سایت به فروش می رساند. I've شخصا متوجه شده و در واقع می دانیم که گوگل طول می کشد لینک اشاره به سایت شما به عنوان یک اهمیت بالا شاید حتی مهم تر از متا تگ ها. این است دلیل آن است که آسان به سیل یک وب سایت با کلمات کلیدی برای افزایش رتبه بندی خود را, اما آن را بطور قابل توجهی مشکل تر برای ایجاد وب سایت خود را به عنوان یک منبع قابل اعتماد از اطلاعات است. شما تجارت لینک با وب سایت های دیگر چون گوگل آغاز خواهد شد به رسمیت شناختن وب سایت خود را به عنوان یک منبع قابل اعتماد و در نتیجه اجبار لیست خود را به بالا. Don't انتظار این اتفاق یک شبه. اگر شما جدی در مورد ساخت پول منجر به تولید و یا بسته فروش از وب سایت خود را پس از آن انتظار می رود به جلو قرار داده و تلاش در ایجاد لینک متقابل. بفرمایید آیا به نفع خودتان.

5. چگالی کلمه کلیدی. چگالی کلمه کلیدی اشاره به denseness از کلمات کلیدی در متن کپی بر روی هر یک از صفحات وب خود را. من متوجه شدم بسیاری از وب سایت کسب و کار صاحبان صحبت کردن در مورد چه مدت آنها در کسب و کار چگونه بسیاری از مشتریان و یا پروژه های آنها را توسعه داده اند و چقدر مهم هستند اما آنها در حال از دست رفته یک چیز کلید. کلمات کلیدی! آن's OK به کپی که متراکم با کلمات کلیدی که مرزی نمی't حس را به هر کس. نه هر کس است که برای آمدن به وب سایت شما و خواندن هر کلمه در صفحه. پس از همه, شما چگونه فهرست خالص ؟ من می دانم که زمانی که من در فهرست من برای چیزی که جلب توجه من شاید یک محصول I'm به دنبال یک شماره تلفن و یا آدرس و یا شاید یک فرم تماس با ما. اگر من'm در یک وب سایت خاص است که من جستجو برای من در حال حاضر می دانم آنچه من'm دنبال و احتمالا don't نیاز به خواندن خود را معرفی پاراگراف است که یک محل عالی برای کلمات کلیدی از آنجا که موتورهای جستجو را به اهمیت بیشتر به کلمات کلیدی که در آن قرار دارند بالاتر در یک صفحه.

6. نقشه. نقشه تبدیل شده اند مهم در چند سال گذشته به دلیل آن را می گوید موتورهای جستجو در مورد همه صفحات را در سایت خود. این کمک خواهد کرد که موتور جستجو عنکبوت به طور کامل شاخص تمام صفحات را در سایت خود. اگر شما نمی خواهید برخی از صفحات ایندکس شده اما هنوز هم مایل به نمایش آن صفحه در نقشه سایت خود را, شما ممکن است حذف صفحه در خود robots.txt فایل. من بسیار به ندرت به استفاده از یک وب سایت's نقشه مگر اینکه من احساس می کنم من باید جستجو هر اینچ مربع از این سایت و هیچ جای دیگر به دنبال اطلاعات. در تجربه من, من متوجه شده است که مردان مسن تر تمایل به استفاده از نقشه ،

7. سن یک وب سایت است. من خواندن یک مقاله به تازگی در مورد چگونه گوگل قرار می دهد اهمیت سن در وب سایت خود را. سن محاسبه شده است توسط چه نام دامنه خود را به جای چه مدت پیش اطلاعات در آن دامنه خاص منتشر شد. این یک ایده خوب برای انتشار مطالب خود را در موقع اما حتی بیشتر از آن مهم است برای نگه داشتن که مطالب تازه و به روز است. من می't ایستاده زمانی که من مراجعه به یک وب سایت خواندن برخی از اطلاعات پس از آن متوجه است که آن را منتشر شد 4 سال پیش و به طور کامل خارج از تاریخ.

این لیست در می رود و در این بدیهی است که't همه از بهینه سازی موتور جستجو ترفندهای وجود دارد خارج وجود دارد, اما من احساس می کنم این مهم ترین مواردی است که شخصا کمک کردن من رتبه بندی. من امیدوارم که این اطلاعات کمک می کند تا خود را بهینه سازی موتور جستجو یک سر شروع, بنابراین شما می توانید یکی از رقبای خود را. Don't را فراموش کرده ام که آن را's OK به یک طاقچه خاص و که شما don't باید به هدف گسترده ترین کلمات کلیدی. با توجه به اندازه از اینترنت امروز و آنچه در آن بود 10 سال پیش شما مقدار زیادی از بازدید کنندگان از آمدن از حتی بیشتر تصفیه شده و دیگر کلمات کلیدی.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید