معرفی به جستجوگرها: آنچه در جستجوگرها است ؟

سختی سوال “چه جستجوگرها است؟”. به عنوان تقریبا تمام اینترنت مربوط به قوانین و مقررات, مفاهیم و, مفاهیم که از “SEO” ندارد منحصر به فرد تعریف و آن را یک تار مفهوم در ذهن بسیاری از افراد.

هنوز هم آنچه در جستجوگرها است ؟ از آنجا که هیچ نهایی به طور کامل قابل فهم تعریف “SEO” تنها راه برای رفتن است نگاهی به چند تعاریف و سعی کنید به ادغام آنها به منظور چشم انداز سمت راست.

ویکیپدیا : “بهینه سازی موتور جستجو (SEO) توسط مجموعه ای از روش ها با هدف بهبود دید یک وب سایت در لیست موتور جستجو. این اصطلاح همچنین با اشاره به صنعت از مشاوران که در انجام پروژه های بهینه سازی از طرف سایت مشتری.”

Fakezilla : “تغییرات اعمال شده به محتوا و کد یک وب سایت به منظور افزایش رتبه بندی خود را در صفحات نتایج موتورهای جستجو و دایرکتوری ها. این تغییرات ممکن است شامل بازنویسی بدن, کپی, تغییر عنوان یا متا تگ حذف فریم یا محتوای فلش و به دنبال از لینک های دریافتی است.”

جستجو در وب کارگاه آموزشی : “اصطلاح مورد استفاده برای توصیف روش بازاریابی آماده سازی یک وب سایت به منظور افزایش شانس خود را از بودن در رتبه بالا در نتایج یک موتور جستجو یک بار جستجو های مرتبط انجام شده است. تعدادی از عوامل مهم است که بهینه سازی وب سایت از جمله مطالب و ساختار سایت را کپی و طرح بندی صفحه HTML متا تگ و ارسال مقاله روند.”

6در رسانه ها : “روند بهبود صفحات وب به طوری که آن را در رتبه بالاتر در موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی هدفمند با هدف نهایی برای تولید درآمد بیشتر از وب سایت. وجود دارد بسیاری از تکنیک های SEO. به طور کلی این تکنیک را می توان طبقه بندی به عنوان On-Page بهینه سازی سایت, بهینه سازی و بهینه سازی سایت. نیز وجود دارد دو مدرسه از سئو: SEO کلاه سفید و کلاه سیاه در جستجوگرها. کلاه سفید SEOs کسانی هستند که با این قانون (در واقع دستورالعمل های ارائه شده توسط موتورهای جستجو). کلاه سیاه SEOs کسانی هستند که فشار از حد از SEOs و استخدام برخی از سوال و یا ممنوع تکنیک های (با توجه به دستورالعمل). این تکنیک های SEO کلاه سیاه نیز معمولا شناخته شده به عنوان هرزنامه.”

سایت نوا : “مخفف بهینه سازی موتور جستجو. این است که روند ساخت یک وب سایت ‘موتور جستجو پسند. بهینه سازی موتور جستجو است که در درجه اول مورد استفاده برای افزایش رتبه بندی در SERPs و جستجوگرها موثر افزایش می دهد پتانسیل خود را در سایت و در ترافیک به ارمغان بیاورد.”

هزاران نفر تعاریف بیشتر در دسترس هستند و تقریبا به عنوان بسیاری از “SEO گورو” شما را پیدا خواهد کرد آنلاین (“گورو مشکل” است که در واقع به عنوان یکی دیگر از مقاله به زودی منتشر می شود).

همانطور که می بینید هیچ تعریف است مانند دیگر اما همه آنها تمایل به همگرایی خاصی به یک درک مشترک.

وجود دارد تعداد زیادی تکنیک و ابزار مورد استفاده برای رسیدن به اهداف جستجوگرها و باید آنها را شامل نمی شود در یک تعریف.

پس از آن است که درست نیست به تعریف یک مفهوم از طریق آن ابزار در اینجا یک تعریف من با آمد تا بعد از مدت ها بحث و تبادل نظر. پیشنهاد این است که تعریف سئو به شرح زیر است:

SEO = مخفف “بهینه سازی موتور جستجو” روند بهینه سازی و تنظیم یک وب سایت و به دست آوردن آنلاین آگاهی برای این منظور به بازدید کننده هدفمند و اطمینان از نرخ تبدیل بالا.

هنگامی که به درستی انجام فعالیت های SEO باید:

– ایجاد موتورهای جستجو خزیدن سایت;

– ایجاد موتورهای جستجو در صفحه اول سایت;

– اطمینان از رتبه بندی بالا در میان SERPs (نتایج موتورهای جستجو صفحات) با توجه به کلمات کلیدی;

– رسیدن به رتبه صفحه بالا;

– درایو ترافیک هدفمند;

– دستیابی به نرخ تبدیل بالا در میان بازدید کنندگان سایت.

پس هیچ چیز قطعی و نهایی در دنیای جستجوگرها, من می خواهم برای دریافت انتقادات و پیشنهادات و نظرات: TeaWithEdge.com یک راه برای تماس با من و صحبت کردن در مورد نگرانی های بازاریابی خود را.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *