محلی جستجوگرها (بهینه سازی موتور جستجوی محلی)

جستجوگرها محلی تعریف شده است که بازاریابی آنلاین فعالیت های است که اجازه می دهد تا کسب و کارهای محلی برای ترویج خدمات خود را به مشتریان محلی در آن نقطه دقیق در زمانی که آنها در حال جستجو برای نوع خود را از کسب و کار. گفته شده است که چهار نفر از پنج نفر با استفاده از اینترنت بر روی گوشی های هوشمند خود را برای اطلاعات محلی. به منظور برای گوگل و دیگر موتورهای جستجو برای خدمت به کاربران با اطلاعات مربوطه از مقدار گسترده ای از اطلاعات آنها محلی بر اساس نتایج تبدیل خواهد شد بیشتر و بیشتر مربوطه و شایع است.

لیست دایرکتوری ها از ویژگی های مهم محلی جستجوگرها. آنها را می توان در تو رفتگی در دیوار و یا کل لیست. آنها در خدمت به عنوان آنلاین دایرکتوری تلفن با پرز داده همراه با یک نقشه و گاهی اوقات و آدرس خود را. برخی اجازه می دهد تا عکس بیش از حد. برخی از آنها رایگان و برخی از آنها پرداخت می شود; برخی برای زندگی, برخی از یازده ماه تنها گزینه های بسیاری هستند. وجود دارد هزاران نفر از دایرکتوری. آن را می پردازد به ذکر شده در حداقل تعداد کمی از آنها. Yelp از! Google برای کسب وکار من یک زن و شوهر از آنهایی که محبوب در ایالات متحده آمریکا است.

جستجوگرها محلی است که یک ابزار عالی برای کسب و کارهای کوچک به دلیل وجود تنها بسیاری از رقبا. به دید بهتر شما در SERP, بیشتر احتمال دارد که هدف خود را پیدا خواهد کرد شما! آن را نیز یک راه عالی برای موتورهای جستجو در خدمت مرتبط ترین نتایج به موتور جستجو کاربر ارائه مکان های بیش از حد.

در یک جستجو در گوگل جستجوی محلی و نتایج خدمت هستند یا در چرخ فلک فرمت است که می آید با یک نقشه با یک فاصله دار لیست ارائه آدرس و شماره تلفن نظرات و غیره.

چرا جستجوگرها محلی در حال تبدیل شدن مهم تر است ؟

  • مشتریان محلی در حال استفاده از اینترنت برای پیدا کردن کسب و کار محلی
  • جستجوی محلی در حال تبدیل شدن بیشتر محبوب با گذشت سال.
  • جستجوی محلی است بسیار هدفمند و به موقع
  • آن را می دهد نتایج بهتری نسبت به تبلیغات سنتی گزینه های
  • استفاده از تلفن همراه است که بسیار شایع است. جستجوگرها محلی را پوشش می دهد هر دو لپ تاپ به عنوان به خوبی به عنوان تلفن همراه
  • بزرگترین بازگشت سرمایه گذاری. بدون قرار گرفتن در معرض تلف
  • اگر شما ادعا می کنند خود را در گوگل محلی مثال شما خواهد شد راه جلوتر از رقابت
  • جستجوگرها محلی است که هنوز هم رایگان.خوانندگان روزنامه ها کاهش یافته است و با درصد 40 درصد به 80 درصد
  • بررسی مشتری است که بسیار محبوب هستند و بخشی از جستجوگرها محلی.

چگونه خود را بهبود شما شرکت جستجوگرها محلی?

  1. در هنگام ایجاد محلی خود را در صفحه پرداخت ویژه توجه به چگونه شما را دسته بندی و آنها را در بسیاری از زیر شاخه ها ارائه شده است.
  2. مطمئن شوید که شما چرت زدن (نام و آدرس و شماره تلفن) سازگار در سراسر وب سایت خود را در صفحات محلی, دایرکتوری, لیست
  3. استفاده از با کیفیت خوب و دایرکتوری ها. استفاده از دسته بندی و محل جستجوها برای پیدا کردن اگر وجود دارد یک فرصت برای ذکر شده است در جایی.
  4. کار به بررسیهای بیشتر در مورد سایت خود ، بررسی های به نمایش در SERP
  5. اضافه کردن مقدار زیادی از تصاویر به لیست های محلی خود را به آن نگاه کنید جالب است. مطمئن شوید که این کلمه کلیدی به نظر می رسد اغلب.
  6. سعی کنید برای به دست آوردن لینک های ورودی از وبلاگ نویسان و روزنامه ها و از طریق به اشتراک گذاری اجتماعی, توسعه محتوا و غیره.
  7. استخدام های معتبر شرکت در جستجوگرها محلی اگر شما don't به اندازه کافی زمان به دلیل این است که یک فرایند مداوم با تغییر موتور جستجو اتفاق می افتد تمام وقت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *