محلی بهینه سازی موتورهای جستجو – SEO

[ad_1]

یکی از کلیدهای مناسب داخلی بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی جستجوگرها قرار دادن محل سکونت خود را در وب سایت خود را در متن. بسیاری از مشتریان است که با من کار بودند بدون در قرار دادن خود را محلی و یا منطقه جغرافیایی. محل (آدرس شهر و دولت) باید در بالا و پایین صفحه و در برخی از صفحات خود را.

صفحه html عناوین – جغرافیایی محلی هدف قرار دادن

هنگامی که موتور جستجو بهینه سازی یک وب سایت منحصر به فرد داشتن عنوان صفحه است و شامل اطلاعات محلی و جغرافیایی منطقه را نه تنها به شما یک رتبه بالاتر از آن خواهد شد به شما بازدید کننده هدفمند – به این معنی که مشتریان شما می خواهید و می توانید خدمات. اگر شما یک شرکت محوطه سازی در اکرون اوهایو – آیا شما نیاز به ترافیک وب سایت از میامی فلوریدا? شما می't دریافت کنید که ترافیک به هر حال. نکته این است که اگر شما تنها عنوان صفحات خود را و نوشتن مطالب بدون محل از آن خواهد شد بسیار سخت تر برای رتبه بندی بالا در گوگل چون شما در واقع در رقابت با هر شرکت در صنعت خود را برای شرایط خود و از آن خواهد شد شانس بزرگ برای قوی مثال در کلمات کلیدی به تنهایی.

نتایج محلی و لیست در گوگل و دایرکتوری ها

گوگل هوشمند است اما کمک به آنها را با گفتن آنها را که در آن شما در وب سایت خود را. یک صفحه تماس با یک مثال بزرگ است. اکثر سایت های یک صفحه تماس با ما, اما بسیاری از موتور های جستجو بهینه سازی شده برای ترافیک محلی. دلیل اصلی من این است که سایت ها را فقط باید یک فرم برای آگهی و ایمیل – شاید یک شماره تلفن. این فرم ها خوب هستند اما برای جستجوگرها محلی مثال متن خود را تمام آدرس در آن وجود دارد. این است که نه تنها مهم به صورت محلی و یا جغرافیایی بازاریابی موتور جستجو بازاریابی برای مشتریان. اگر یک شرکت می خواهد به دانستن که در آن شما در آن قرار دارد به طوری که آنها می توانید تراز با شما یا باید یک طرح کسب و کار. همچنین شما می خواهد ذکر شده در بسیاری از دایرکتوری ها با داشتن آدرس خود را در متن (و نه فقط در یک تصویر) – که من می بینم بسیاری نیز می باشد.

اگر شما می خواهید به رقابت برای کلمات کلیدی و ضرب و شتم رقبای خود را در گوگل و سایر موتورهای جستجو با استفاده از مکان خود را کلمات هوشمندانه. خیابان شهر به صورت نقشه ها و دایرکتوری محلی مثال و همچنین به عنوان تنها خوب و هوشمند بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی جستجوگرها.

محلی استراتژی جستجوگرها نوشتن

تمرین چند جمله و شما خواهید دید آنچه منظور من است. اگر شما یک شرکت محوطه سازی در لانسینگ میشیگان. قرار داده و در اعتبار محوطه سازی و لانسینگ, میشیگان – یک لنسینگ شرکت تعمیر و نگهداری چمن. می خواند مانند خوب بهینه سازی موتور جستجو? آن است! وجود رقابت کمتر در نتایج جستجو برای “دیترویت شرکت چاپ” در مقابل “شرکت چاپ است. استفاده از همان استراتژی اگر انجام پرداخت پستها در طول کلیک کنید برنامه ها و پرداخت برای کلمات کلیدی. بهینه سازی و سئو محلی برای نتایج جستجو و بهتر شرایط جغرافیایی. You'll دیدن یک تفاوت!

امیدوارم که این کمک می کند! تماس با نیک شکارچی در نیک's, جستجوگرها, جهانی, برای هر گونه کمک شما نیاز.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید