محلی بازاریابی کسب و کار – 5 دلیل که چرا شما باید برون سپاری خود را در جستجوگرها

[ad_1]

یک مطالعه اخیر منتشر شده در اوایل سال 2018 توسط BrandMuscle نشان داده است که تنها 3 درصد از کوچک و متوسط کسب و کار در ایالات متحده در حال استخدام کارشناسان و یا سازمان های خارجی برای انجام بازاریابی برای کسب و کار خود را با بیش از 60% انتخاب برای انجام کار های بازاریابی خود را و یا با تکیه بر در خانه “متخصصان”. این مطالعه همچنین با اشاره SEO یا بهینه سازی موتور جستجو به عنوان یکی از محبوب کسب و کار محلی تاکتیک های بازاریابی برای موسسات کوچک و متوسط به دلیل آنها برای پیدا کردن آن را به یکی از ساده ترین استراتژی برای پیاده سازی. به گزارش's نویسندگان با این حال انتزاعی که کوچک و کسب و کارهای محلی شدن بودند بدبختی نتایج و کم بازگشت سرمایه گذاری خود را با در نظر گرفتن انجام آن را به خودتان مسیر به خصوص در مورد SEO.

پس چرا از آن است که بسیار بی اثر برای صاحبان کسب و کار محلی را امتحان کنید و بهینه سازی وب سایت خود را, خواص خود را ؟

من را کامپایل کرده اند 5 دلیل آن است که نه تنها بی اثر است اما خطرناک به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک برای رفتن DIY مسیر وقتی که می آید به خود را بهینه سازی وب سایت, Facebook pages, Instagram, و غیره برای موتورهای جستجو است.

1. جستجوگرها است که همیشه در حال تغییر چشم انداز و آنچه که امروز ممکن است فردا کار نمی کند. به عبارت دیگر آن's نه برای جک از همه معاملات. به عنوان یک صاحب کسب و کار شما خواهد بود و توصیه به اختصاص هر زمان فراغت شما را به تلاش برای دریافت بهتر در کسب و کار خود و بنابراین شما می توانید فوق العاده بررسی – نه moonlighting تلاش برای یادگیری جدیدترین رتبه بندی وب سایت تاکتیک و یا چگونه به ضرب و شتم آخرین به روز رسانی Google's یا بینگ's الگوریتم جستجوی.

2. بد جستجوگرها می تواند آسیب به جای کمک به موتور جستجو خود را تلاش های بازاریابی. موتورهای جستجو و به خصوص گوگل شناخته شده برای جریمه کردن وب سایت برای بهینه سازی و یا برای استفاده از spammy تاکتیک های طراحی شده برای بازی سیستم خود را. در واقع محلی برای کسب و کار خود را بهینه سازی وب سایت در همه ممکن است بهتر از مثلا پاشش spammy بک لینک در سراسر وب برای وب سایت خود را خواص و یا بیش از حد بهینه سازی آنها.

3. انتخاب DIY مسیر می تواند شما را به دام افتاده در یک مهارت های مارپیچی -شما یاد بگیرند به انجام امروز یک چیز و آن را به شما منجر به پایین یکی دیگر از سوراخ خرگوش فردا – یک منحنی یادگیری. قبل از شما آن را بدانید شما می تواند وقت بیشتری را صرف آموزش بهینه سازی وب سایت بازی نسبت به در حال اجرا کسب و کار شما. تقریبا هر ماه تاکتیک های جدید همراه چگونه رتبه وب سایت و یا چگونه به درایو ترافیک به وب سایت خود را. شما می خواهید به تمرکز بر روی کسب و کار شما – و نه اجرا در اطراف تعقیب بازدید کنندگان به صفحات وب خود را!

4. در حالی که وب سایت خود را, خواص هستند یک راه خوب برای جذب چشم انداز جدید به کسب و کار خود و بسیاری از کارشناسان معتقدند که خود را به ضرب سود وقت خود را صرف بهتر “wowing و wooing” مشتریان موجود خود. جستجوگرها است که't بازی تعویض آن's اغلب صورتحساب به خصوص برای کسب و کارهای محلی. با توجه به بازاریابی گورو Jay Abraham نویسنده “مخفیکاری بازاریابی – چگونه به Outmaneuver, زرنگ تر بودن و Outmarket خود را توانمند ترین رقبای … قبل از اینکه آنها می دانند که چه's آمار آنها را” کلید برای ماندن پیش در رقابتی برابر است به لحن های بازاریابی خود را – “به مطمئن شوید که شما're گرفتن مشتریان جدید در آینده, پیر مشتریان آینده و مشتریان به خرید بیشتر است.”

SEO به شما مشتریان جدید اما اینها در بسیاری از موارد “مقرون به صرفه-شکارچیان” -به ندرت ایده آل خود را به مشتریان. شما کسانی که از طریق ارجاع و یا از طریق کلمه از دهان بازاریابی …

5. در نهایت حتی با فرض اینکه شما را به خر خر کردن کار و آموخته طناب از بهینه سازی موتور جستجو واقعا جستجوگرها خوب باید به شما پدیداری نتایج بهتری به همراه برون سپاری به یک ارائه دهنده خوب است که همیشه یک بازگشت بزرگ در تاریخ سرمایه گذاری به دلیل آن را به شما موجب صرفه جویی که با ارزش ترین کالاها – زمان. زمان شما می توانید استفاده کنید تا به مشتریان خود می دانم بهتر برای برقراری ارتباط با آنها برای بهبود تجربه خود را در فرایند هنگامی که آنها به خرید از شما.

در پایان به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک شما باید یاد بگیرند چه شما می توانید در مورد وب سایت بهینه سازی جستجو, فقط بنابراین شما می دانید آنچه's خوب برای شما و چگونه به یک جستجوگرها خوب از بد است. اما شما برای به دست آوردن بیشتر اگر شما برون سپاری این بخش از تلاش های بازاریابی خود را; هر دو از نظر زمان شما می توانید ذخیره کنید و همچنین هزینه اشتباهات شما می تواند به جلوگیری از – و در نهایت برای اطمینان از شما دریافت بازگشت خوب سرمایه گذاری خود را.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید