قانون از دیدگاه بازاریابی اثر را بیش از یک دوره طولانی از زمان

این است که الکل یک محرک یا آن را یک افسردگی ؟

اگر شما بازدید از تقریبا در هر نوار و جلو پنجره در شب جمعه پس از کار شما را قسم می خورم که الکل یک محرک است. سر و صدا و خنده در حال شواهد قوی از الکل اثرات تحریک کننده. در عین حال در 4:00 در صبح هنگامی که شما شاد چند ساعته مشتریان خواب آن را خاموش در خیابان شما را قسم می خورم که الکل افسردگی است.

شیمیایی الکل توسط یک قوی افسردگی. اما در کوتاه مدت توسط یک فرد افسرده را به خویشتنداری و الکل به عنوان یک محرک.

بسیاری از حرکت های بازاریابی نمایشگاه همان پدیده است. اثرات طولانی مدت هستند و اغلب مخالف دقیق از کوتاه مدت اثرات.

می کند افزایش فروش یک شرکت کسب و کار و یا کاهش آن ؟ بدیهی است در کوتاه مدت افزایش فروش کسب و کار. اما وجود دارد بیشتر و بیشتر شواهد نشان می دهد که فروش کاهش کسب و کار در دراز مدت با آموزش مشتریان برای خرید در “منظم” قیمت ها.

گذشته از این واقعیت است که شما می توانید خرید چیزی کمتر چه فروش می گویند به یک چشم انداز ؟ آن را می گوید که خود را به طور منظم قیمت بیش از حد بالا هستند. بعد از فروش بیش از مشتری تمایل به جلوگیری از یک فروشگاه با “فروش” شهرت.

برای حفظ, حجم, رسانه های خرده فروشی پیدا کردن آنها را برای اجرای تقریبا مداوم فروش. آن را غیر معمول است برای پیاده کردن یک خرده فروشی بلوک و پیدا کردن ده فروشگاه در یک ردیف با “فروش” نشانه هایی در خود ویندوز.

باید خودرو تخفیف برنامه های افزایش فروش ؟ افزایش خودکار تخفیف تا همزمان با کاهش فروش خودرو. ایالات متحده فروش خودرو کاهش یافته است به مدت پنج سال راست در یک ردیف.

هیچ شواهدی وجود ندارد که couponing افزایش فروش در دراز مدت است. بسیاری از شرکت های پیدا کردن آنها نیاز به یک فصلنامه دوز couponing برای حفظ فروش در دلسرد شدن حتی. هنگامی که آنها را متوقف couponing فروش رها کردن.

به عبارت دیگر شما در حفظ و کسانی که کوپن های نورد نیست, افزایش فروش, اما برای حفظ فروش از سقوط کردن اگر شما را متوقف. Couponing مواد مخدر است. شما همچنان به آن را انجام دهد چرا که این علائم فقط به درد.

هر نوع couponing تخفیف یا فروش تمایل به آموزش مصرف کنندگان به خرید تنها زمانی که آنها می توانید یک معامله است. اگر یک شرکت هرگز آغاز شده couponing در وهله اول ؟ در خرده فروشی میدان بزرگ برندگان شرکت ها که در عمل “هر روز قیمت های پایین”; شرکت هایی مانند وال مارت و K مارت و به سرعت در حال رشد انبار رسانه ها.

در عین حال تقریبا در همه جا شما نگاه کنید می بینید yo-yo قیمت گذاری شده است. شرکت های هواپیمایی و سوپر مارکت ها در دو نمونه. اخیرا Proctor & Gamble ساخته شده یک حرکت جسورانه برای ایجاد قیمت گذاری یکسان که می تواند تبدیل به شروع یک روند است.

در زندگی روزمره وجود دارد و نمونه های بسیاری از منافع کوتاه مدت و دراز مدت زیان جرم, به عنوان مثال. اگر شما یک غارت یک بانک برای 100.000 دلار و هزینه های باد 10 سال در زندان; شما هم ساخته شده 100 ، 000 دلار برای یک روز کاری و یا 10 ، 000 دلار در سال برای 10 سال کار است. آن همه بستگی به نقطه نظر شما.

تورم و یا دولت جدید محرک (نقدی برای clunkers به ذهن می آید) می تواند به اقتصاد کوتاه مدت تکان خوردن است اما در دراز مدت تورم منجر به رکود و یا کاهش قیمت عنوان شده است که در ایالات متحده در این زمان (حدود سال 2010).

در کوتاه مدت پرخوری ارضا روان اما در دراز مدت آن باعث چاقی و افسردگی است.

در بسیاری از مناطق دیگر از زندگی (پول خرج مصرف مواد مخدر داشتن sex) اثرات طولانی مدت از اقدامات خود را اغلب در مقابل اثرات کوتاه مدت. پس چرا آن چنان سخت به درک که اثرات بازاریابی را بیش از یک دوره طولانی از زمان است ؟

نگاهی به خط فرمت. در کوتاه مدت خط فرمت همواره افزایش فروش. صنعت آبجو به وضوح نشان می دهد این اثر است.

نگاه کنید چه اتفاقی افتاد به Coors. معرفی Coors نور باعث سقوط Coors منظم; که امروز به فروش می رساند یک چهارم از حجم آن را مورد استفاده برای فروش.

در کوتاه مدت هر دو علامت های تجاری می تواند همکاری وجود داشته باشد و به خوبی انجام دهد. اما در دراز مدت خط فرمت محدود بود و برای تضعیف یک یا دیگر از این دو علامت های تجاری. پس از کاهش شروع می شود آن است که تقریبا غیر ممکن است برای متوقف کردن.

مگر اینکه شما می دانید چه به دنبال آن سخت است برای دیدن این اثر از خط فرمت به خصوص برای مدیران متمرکز بعدی خود را در گزارش سه ماهه. (اگر یک گلوله در زمان پنج سال برای رسیدن به یک هدف بسیار کمی از مجرمان خواهد بود به جرم قتل.

در مناطق دیگر از بازاریابی کوتاه مدت / بلند مدت خط فرمت اثرات رخ می دهد بسیار به سرعت. بیایید نگاهی به آنچه اتفاق افتاده است به دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. در ابتدا دونالد موفق بود. او سپس شاخه قرار داده و نام خود را بر روی هر چیزی که از بانک ها را از او قرض دادن پول; هتل های قمار آپارتمان هواپیمایی و یک مرکز خرید. بسیاری از خواسته چه تهمت? چه تهمت چیست ؟

مجله فورچون به نام مغلوب ساختن پیشی جستن یک سرمایه گذار با یک چشم مشتاق برای جریان وجوه نقد و دارایی ارزش های هوشمند بازاریاب حیله گری ویلر-فروشنده. دونالد شده بر روی جلد بسیاری از مجلات.

در نقاط مختلف در زمان مغلوب ساختن پیشی جستن است اعلام ورشکستگی کرده است. چه دونالد موفق در کوتاه مدت این است که دقیقا چه چیزی باعث او را به شکست در دراز مدت خط فرمت.

به نظر می رسد آسان اما بازاریابی یک بازی نیست ،

آن را طول می کشد اما در حالی که بسیاری از بازاریابی اینترنتی کارآفرینان تشخیص بازاریابی اثر را بیش از یک دوره طولانی از زمان و به عنوان یک نتیجه, آنها با استفاده از روش های مختلف و ابزار برای ایجاد روابط با آنها منجر می شود و مشتریان. آنها در ساخت وب سایت های که ایجاد اعتماد است. آنها را جمع آوری نام و آدرس ایمیل با استفاده از یک Optin فرم در یک صفحه فرود. آنها با استفاده از سیستم های ایمیل با هر دو پاسخ دهنده خودکار و قابلیت پخش به منظور ارسال پیام به آگهی و مشتریان. این ایمیل پیام اغلب ارسال اطلاعات ارائه دانش و گاهی ترویج یک ارائه. بسیاری از بازاریابی اینترنتی کارآفرینان یادگیری است که منجر می شود و مشتریان دوست ندارند به فروش می رسد, اما, آنها را مرور و فروشگاه. بیش از یک دوره طولانی از زمان, ماهر بازاریابان اینترنتی در حال قادر به استفاده از هیپنوتیزم مهارت های نوشتن در کمپین های بازاریابی خود را برای دریافت آگهی و مشتریان به عمل می خواهند. این است که چگونه آنها یاد بگیرند به اضافه کردن ارزش و موفق در جهان است که شامل قانون چشم انداز.

بازاریابی است که یک نبرد از محصولات. این است همه چیز در مورد استراتژی استفاده می کنید برای بهره مندی از قانون چشم انداز به عنوان بازاریابی اثر را بیش از یک دوره طولانی از زمان و نیاز نه تنها چشم انداز بلکه پشتکار.

شما می توانید پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی اینترنتی و صفحه اصلی بر اساس کسب و کار با خواندن به روز رسانی خواهد شد که ارسال شده در وبلاگ من بیش از چند هفته آینده.

در نهایت یک کتاب برای خواندن است “22 تغییر ناپذیر قوانین بازاریابی” توسط پژوهشکده غدد & ماهی قزل آلا. این منبع برخی از مواد ارائه شده در این مقاله است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *