عناوین قدرتمند برای وب سایت خود را برای جستجوگرها

احتمالا یکی از ساده ترین از همه جستجوگرها رفع و در عین حال یکی از شایع ترین, نادیده گرفته, برچسب عنوان عامل اصلی تعیین کننده چگونه موتورهای جستجو دیدن صفحه خود را. تگ عنوان است مانند نام یک کتاب چاپ شده بر روی آن پوشش هیچ نویسنده را پوشش بدون عنوان به این دلیل که کتاب را هرگز در بر داشت و در عین حال وجود دارد میلیون ها نفر از صفحات وب با هیچ عنوان.

دلیل اصلی که چرا عنوان مهم است این است که موتورهای جستجو قرار داده و وزن قابل توجهی در محتوای آن به تعیین که در آن صفحه باید به نظر می رسد در نتایج جستجو. در برخی موارد عنوان می تواند مهم تر از محتوای صفحه برای تعیین اهمیت آن است. در نتیجه عنوان نیاز به برقراری ارتباط کلمات کلیدی و ارتباط برای رتبه بندی برای کمک به اطمینان حاصل شود که صفحه ایندکس شده است به درستی در وهله اول.

دومین دلیل عمده این است که یک صفحه را به عنوان به طور مستقیم کپی به اولین خط از هر نتیجه جستجو را برای یک بازدید کننده به کلیک بر روی و از طریق نتیجه آن نیاز به مربوط به جستجوی خود را. واژه های جستجو که کاربر وارد کرده است در پرس و جو خود را به نظر می رسد پررنگ در عنوان پس بیشتر به نظر که بازی بیشتر عنوان خواهد جلب توجه خود را.

برای بهینه سازی درخواست تجدید نظر به هر دو موتورهای جستجو و بازدید کنندگان بالقوه ایده آل برچسب عنوان دارای ویژگی های زیر:

عبارات کلیدی: مگر اینکه شما یک نام تجاری شناخته شده بسیاری از بازدید کنندگان را جستجو موضعی با استفاده از کلمات کلیدی به جای نام شرکت خود را به طور مستقیم. شما باید اطمینان حاصل شود که به احتمال زیاد واژه های جستجو برای پیدا کردن مطالب خود را به نظر می رسد در صفحه عنوان.

نام شرکت: نام تجاری خود را به نظر می رسد باید در عنوان صفحه هر چند شما ممکن است دریافت ترافیک بیشتر اگر آن را به نظر می رسد پس از عبارت کلمه کلیدی (به عنوان مثال. “منطقه خلیج حسابدار – Beswick حسابداری”).

کوتاه و توصیفی: نمی دادن عنوان تکراری عبارات کلیدی و نگه داشتن طول به حدود 10-12 کلمات حداکثر. موتورهای جستجو ترجیح می دهند کوتاه عناوین و بازدید کنندگان را اسکن عنوان برای ارتباط نادیده گرفتن و بی ارزش طولانی عبارات.

منحصر به فرد: موتورهای جستجو نگاهی به صفحات سایت خود را برای بهترین نتایج در هر صفحه باید یک عنوان های مختلف بهینه سازی برای کلمات کلیدی در آن صفحه خاص.

چگونه برای تغییر یک صفحه وب را به عنوان

در یک فایل HTML به عنوان متا تگ در هدر:

<br> <br> <title>&#1740;&#1705;&#1740; &#1583;&#1575;&#1583; &#1608; &#1576;&#1740;&#1583;&#1575;&#1583; &ndash; &#1591;&#1585;&#1575;&#1581;&#1740; &#1608;&#1576; &#1587;&#1575;&#1740;&#1578;, SEO, SEM &#1608; &#1585;&#1587;&#1575;&#1606;&#1607; &#1607;&#1575;&#1740; &#1575;&#1580;&#1578;&#1605;&#1575;&#1593;&#1740; &#1576;&#1585;&#1575;&#1740; &#1705;&#1587;&#1576; &#1608; &#1705;&#1575;&#1585; &#1588;&#1605;&#1575;</title><br>

در مثال بالا به عنوان به نظر می رسد در خط اول نتایج جستجو ظاهر خواهد شد در نوار عنوان از اکثر مرورگرها.

صفحه وب در حال ویرایش برنامه را نشان می دهد اغلب به عنوان برچسب به عنوان بخشی از صفحه خواص. طول ایده آل برای یک تگ عنوان تحت 70 کاراکتر هر چند گوگل به عنوان خوانده شده تمام برچسب عنوان و حذف آنهایی که دیگر (به خصوص اگر از نظر جستجو در پایان عنوان). برای گرفتن بهترین نتیجه شما باید زیر 70 کاراکتر پس هدف شما این است که بلافاصله پس از انتقال آنچه به صفحه است.

قرار دادن کلمات کلیدی جستجو نسبت به ابتدای تگ عنوان گاهی اوقات می تواند تولید بیشتر کلیک – آن را به ارزش تست عناوین مختلف برای دیدن اینکه آیا شرکت یا کلمات کلیدی-اول بهترین کار. فراموش نکنید که شما نیز در نوشتن عناوین به فروش صفحات خود را و دعوت کلیک کنید تا این عنوان باید با توسل به انسان خوانندگان و نه فقط در موتورهای جستجو. شما باید نگاه در HTML برای هر صفحه در سایت خود و بلافاصله رفع هر گونه که گم شده و یا مدعی عنوان.

برچسب عنوان نیز استفاده می شود به عنوان برای بوک مارک ها. اگر یک کاربر در بوک مارک های خود را و صفحه آن را ندارد یک مرجع مفید, شانس هستند آنها نمی بازگشت از طریق نشانه گذاری دوباره. این یکی دیگر از دلایل خوب برای مطمئن شوید که خود را به عنوان فوتی و فوری و متفاوت برای هر صفحه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *