صفحه و در صفحه جستجوگرها آخرین تکنیک های نوآورانه برای 2017-18

سئو یکی از محبوب ترین استفاده از تکنیک های جذب قابل ملاحظه ترافیک و به دست آوردن رتبه بندی بالا در نتایج جستجو (SERP). مدیران اغلب جداسازی تکنیک های SEO به دو بخش; On Page SEO و Off Page SEO.

چه در صفحه جستجوگرها?

در صفحه جستجوگرها می تواند به عنوان تمام فعالیت های انجام شده در یک وب سایت مانند شرح, عنوان, کلمات کلیدی, مطالب لینک ، در صفحه جستجوگرها تکنیک به معنی طراحی و ساخت یک وب سایت به طوری که آن را موتور جستجو پسند.

چه خارج از صفحه جستجوگرها?

Off Page SEO می توانید هر وب سایت تا حد زیادی قابل مشاهده و محبوب بر روی اینترنت است. آن را می دهد که سایت بالا دید و improvises موقعیت خود را در SERPs.

در حالی که بهینه سازی پورتال و یا وب سایت وجود دارد عوامل متعددی در نظر گرفته شود برای به دست آوردن مطلوب عملکرد وب سایت. با توجه به بهینه سازی موتور جستجو و کارشناسان آژانس هر دو در صفحه و خارج صفحه تکنیک ها به همان اندازه مهم است و می تواند انجام شگفتی برای تقویت استراتژی بازاریابی آنلاین خود را. ترکیبی از هر دو صفحه خاموش و همچنین در صفحه تکنیک می تواند به شما بسیار عالی نتایج مثبت است.

اجزای ضروری و یا عوامل در صفحه جستجوگرها استفاده می شود توسط بهترین شرکت جستجوگرها مدیران سایت به شرح زیر است:

  • مطالب برتر – این شامل کیفیت خوب و محتوای اصلی که متشکل از وبلاگ ها, مقالات اطلاعات-گرافیک بالا و تصاویر با کیفیت. یک وب سایت با کیفیت پایین تصاویر و مطالب ضعیف هیچ شانسی برای زنده ماندن در رقابتی آنلاین جهان است.
  • لینک های داخلی – اصطلاح ارتباط داخلی با اشاره به روند ایجاد لینک های داخل صفحات وب سایت. این کمک می کند تا موتورهای جستجو معلوم اولیه صفحات وب و صفحات دیگر. ارتباط داخلی تسهیل ناوبری آسان در سایت و اصطبل بازدید کنندگان در حالی که برای.
  • دادن عناوین و شرح کوتاه – منحصر به فرد عنوان و توضیحات متا لازم است به تشخیص جزئیات وب سایت خود را از وب سایت های دیگر. در طول جستجو نتایج اصلی و جان کلام و عنوان وب سایت خود را قابل مشاهده برای کاربران است. بنابراین آن را باید کوتاه و در عین حال توصیفی.
  • قالب وب سایت – قالب بندی یک وب سایت از ویژگی های اصلی در صفحه جستجوگرها. بهینه سازی تصاویر اصلی با استفاده از تگ های ALT و اهمیت دادن به محتوای اصلی بیش از محتوای ثانویه این چیزها نگاه کرد و بعد در قالب بندی. بدون اصلاح قالب بندی وب سایت خود را از دست شین; همه اولیه و ثانویه محتوا خواهد بود چندپاره و فاقد تأثیرگذاری و مخلوط کنید.
  • Uniform Resource Locator – ساختار URL و مهم ترین بخش از هر صفحه در جستجوگرها استراتژی است. دائم به عنوان مثال لینک آدرس هر صفحه استفاده می شود برای توصیف صفحات وب برای موتورهای جستجو و بازدید کنندگان است. یک URL به واقع صحیح و مربوط به موضوع وب سایت. همچنین باید کوتاه و واضح و رسا.

اجازه دهید ما را در نظر بگیرید برخی از بهترین خارج از صفحه جستجوگرها تکنیک های محبوب مورد استفاده توسط خدمات بهینه سازی موتور جستجو برای این سال:

  • سایت های شبکه های اجتماعی – اگر شما می خواهید کسب و کار خود را شکوفا و محبوب برای برقراری ارتباط با طیف گسترده ای از مخاطبان از طریق رسانه های اجتماعی سیستم عامل بهترین تاکتیک است. بیشتر لینک شما به دست آوردن شانس بیشتری شما دریافت می کنید برای توسعه و رشد کسب و کار شما.
  • ارسال به انجمن – ضروری است برای ایجاد ارتباط با یک فروم آنلاین جامعه که مربوط به سایت خود را به ایدئولوژی. پاسخ دادن به موضوعات پاسخ به نمایش داده شد از دادن پیشنهادات مفید هستند برخی از راه برای ارتباط با انجمن جامعه است.
  • ارسال مقالات – ایجاد یک مفصل تحقیق کنید و سعی کنید به ارائه تمام مقالات خود را در با کیفیت بالا رتبه صفحه ارسال مقاله دایرکتوری. که مطالب خود را باید اصلی و منحصر به فرد و درجه یک. کیفیت پایین محتوای بی فایده با چاشنی کلمه کلیدی ممکن است خارج درستی را رد کرد. این مقالات نیز باید کامل عناوین و چاک دار در گروه مربوطه.
  • ارسال ویدئوها – اگر شما تمایل به بهینه سازی وب سایت خود را با تصاویر و ویدئوها و سپس شما باید برای پیدا کردن محبوب ترین ها تصویری ارسال پورتال. این مهم است که به ارائه صحیح عنوان متا تگ ها و توضیحات و مرجع مناسب لینک کلیک کنید قبل از ارسال. تصویری ثبت سایت دارای روابط عمومی بالا و آنها می توانند وب سایت شما با بهترین کیفیت لینک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *