شما 2020 راهنمای در مورد چگونه برای دریافت بیشتر از کلیپ های بازاریابی

تصویری, بازاریابی محتوا, Trends & Tips

در چند سال گذشته ما شاهد افزایش عظیم در محتوای ویدئو ظاهر آنلاین و بدون هیچ نشانه ای از آن را کم کردن سرعت.

از ایجاد آموزشی به قرار دادن کلیپ های کوتاه در ایمیل های بازاریابی استراتژی است که باید اگر شما واقعا می خواهید به تعامل با مخاطبان خود را به منظور بهبود آگاهی نام تجاری و افزایش فروش و فروش.

با توجه به Wyzowl یک شرکت است که باعث ایجاد متحرک, مبین, فیلم, 83% از بازاریابان می گویند تصویری کمک می کند تا آنها را با نسل سرب و 87 درصد می گویند این افزایش ترافیک به وب سایت خود را.

برخی از مزایای دیگر شامل:

  • آن را خوب است برای جستجوگرها. اگر مسائل خود را قانع کننده است به اندازه کافی برای جذب انداز و سهام خود را در جستجو گوگل رتبه بندی می تواند بهبود بخشد.
  • این یک صرفه جویی کننده در وقت. آن را نمی کشد طولانی برای ایجاد کوتاه و در عین حال جذاب کلیپ در مقایسه با نوشتن یک مقاله و یا وبلاگ.
  • آن را مقرون به صرفه است. می توان آن را بیشتر مقرون به صرفه برای ایجاد یک کلیپ کوتاه در مقابل تولید یک تبلیغ و یا یک وبلاگ است.
  • آن توجه می شود. مردم ممکن است از طریق کلمات نوشته شده اما بیشتر خواهد شد و حداقل به یک نگاه به جالب فیلم است.

به عنوان ما به 2020 در اینجا سه تصویری بازاریابی محتوا روند شما می توانید انتظار برای دیدن رفتن به جلو.

  1. عمودی ویدئوها. فقط زمانی که هر کس به نظر می رسید برای دریافت این یادداشت که افقی فیلمبرداری بهترین عمودی ویدئوها می آیند! دلیل این است که مصرف کنندگان تماشای بسیاری از چیزهایی که در گوشی های هوشمند است.

Instagram and Snapchat برای اولین بار به استفاده از عمودی ویدئوها در داستان و Instagram تلویزیون (IGTV) بعدی بود.

حتی Netflix با استفاده از عمودی بازاریابی دیجیتال ویدئوها به نمایش گذاشتن پیش نمایش.

  1. جریان زندگی می کنند. این اشاره به هر چیزی که ثبت شده است و پخش در زمان واقعی است. مردم می خواهم به احساس مانند آنها در حال صحبت به طور مستقیم و اصیل و زندگی در جریان است و همچنین یک راه کم هزینه برای تولید وثیقه.

ما دیده ایم بیشتر و بیشتر سیستم عامل های اجتماعی پیاده سازی این قابلیت از جمله Instagram Live, Facebook Live, توییتر زندگی می کنند و LinkedIn برای چند را انتخاب کنید.

  1. در تصویری خرید. تا کنون به نظر می رسد تا حد زیادی لباس فروشان که در حال اعمال نفوذ این تاکتیک است.

    چگونه کار می کند: کاربران می توانند با کلیک بر روی یک قسمت از صفحه (مثلا یک دامن در یک مدل) و به کارگردانی لینک به خرید آیتم استفاده کنید.

بررسی های اخیر توسط Brightcove نشان داد که 23 درصد از مصرف کنندگان به طور کلی و 30 درصد از Millennials می خواهید لینک که اجازه دهید آنها را به طور مستقیم خرید یک محصول.

حالا که شما یک ایده از آنچه به محبوب در سال 2020 در اینجا برخی از راه هایی برای ترکیب جذاب فیلم به مبارزات خود در این سال است.

  1. استفاده از صفحات فرود خود را.

یک نظرسنجی که توسط بازاریابی شرکت فناوری Eyeview نشان داد که تصویری در صفحات فرود را افزایش می دهد تبدیل 86%. این یک راه عالی برای افزایش رتبه بندی جستجو مانند گوگل الگوریتم های به طور فزاینده ای به اولویت بندی وب سایت های با این نوع از محتوا است.

مزایای دیگر: این می تواند منجر به بیشتر سهام های اجتماعی ایجاد اعتماد و آگاهی و کاهش نرخ گزاف گویی.

Shopify ایجاد یک نام تجاری الهام بخش, مونتاژ, که زندگی می کند در صفحه اصلی خود را. این توضیح می دهد که آنچه آنها را برجسته و متفاوت مشتریان و اعلام کرد آنها در حال حاضر پشتیبانی از یک میلیون کسب و کار.

  1. وبلاگ ها و مقالات.

آیا می دانید پست های وبلاگ می تواند فقط به عنوان با ارزش به عنوان یک صفحه فرود ؟ فکر می کنم در مورد فیلمبرداری پست شما به جای نوشتن آن را (و یا هر دو را انجام دهد) و شما به راحتی افزایش شانس که رسیدن به اطلاعات بیشتر و بازدید کنندگان است.

Moz که در نظر گرفته شده است در جستجوگرها اقتدار یافت که نشان دادن یک کلیپ با وبلاگ تصاویر و متن را افزایش, رسیدن, توسط 3X.

یکی از مشتریان بهبود مالی موسسه با استفاده از آن را در یک وبلاگ به یک داستان بگویم.

  1. ایمیل و خبرنامه.

بازاریابی دیجیتال فیلم های شما ایجاد خواهد شد بستگی دارد در اهداف خود و اهداف. برای مثال شما اعلام یک محصول جدید یک رویداد و یا یک دوره شما می خواهید مردم را به ثبت نام ،

شما همچنین می تواند استفاده از ایمیل به مردم دزدکی حرکت کردن زیرچشمی نگاه کردن از دیگر فیلم در وب سایت خود را. هنگامی که شما تصمیم گرفته اید آنچه شما ارتقاء شما می توانید شروع به تیراندازی.

چیزی به یاد داشته باشید: وجود بیش از 30 مشتریان ایمیل عمده از جمله Microsoft Outlook, Gmail, ایمیل یاهو و ایمیل اپل. برخی از آنها پشتیبانی نمی کند الزامات مورد نیاز برای استفاده از کلیپ ها در ایمیل.

چند تا از محبوب ایمیل, خبرنامه, خدمات مانند AWeber, و, MailChimp, آن را ساده برای به اشتراک گذاشتن آنچه که شما فیلم را با استفاده از یک ضبط صفحه نمایش و لینک کردن تصویر به محتوای اصلی.

به این ترتیب کاربر می تواند فقط با کلیک بر روی تصویر در ایمیل و کارگردانی شود به کلیپ خود را. می خواهید بیشتر بدانید ؟ ما را بررسی کنید توصیه می شود در خبرنامه ایمیل ارائه دهندگان.

  1. سیستم عامل رسانه های اجتماعی.

جامد استراتژی رسانه های اجتماعی ضروری است و شما فقط نیاز به نگاه خود را در Facebook, Twitter, Instagram و یا لینک خوراک (و البته یوتیوب و پینترست) برای دیدن چگونه نقش یک نمایشنامه های ویدئویی برای شرکت.

برخی از فرمت های شما می تواند به ساقه برای رسانه های اجتماعی عبارتند از:

  • چگونه به راهنماهای

  • Q&به عنوان

  • پشت صحنه یک نگاه اجمالی

  • حوادث

  • مصاحبه

  • Unboxings (اگر شما یک محصول فیزیکی)

این مهم است به یاد داشته باشید که هر یک از پلت فرم رسانه های اجتماعی دارای قوانین در اطراف چگونه خود را بازاریابی دیجیتال ویدئوها می باشد. در اینجا یک راهنمای مرجع سریع:

  • Facebook به شما اجازه می دهد تا 240 دقیقه (هر چند شما احتمالا نمی خواهید به استفاده از تمام است که زمان)

  • توییتر فراهم می کند 2 دقیقه و 20 ثانیه است.

  • Instagram به شما می دهد یک دقیقه اگر مشترک به عنوان یک پست 15 ثانیه به عنوان یک داستان و تا 1 ساعت به عنوان یک زندگی و یا IGTV تصویری.

  • LinkedIn یک 10 دقیقه ای محدود می کند.

  • اسنپ چت اجازه می دهد تا 10 ثانیه.

مطمئن شوید که فیلم های خود را بهینه سازی شده برای هر پلت فرم رسانه های اجتماعی. بینندگان در Instagram انتظار چیزهای مختلف از کسانی که در توییتر ،

ما احتمالا نمی تواند پوشش هر پلت فرم و یا تصویری استراتژی بازاریابی محتوا وجود دارد خارج وجود دارد, اما من امیدوارم که این به شما برخی از ایده های در مورد چگونه به استفاده از این ابزار ارزشمند در سال 2020 است.

به یاد داشته باشید: مهم نیست که چه شما در حال ایجاد و یا فروش آن را همه چیز در مورد داستان سرایی. از آن زمان به معتبر ترین و فوتی و فوری داستان شما می توانید در مورد محصولات یا خدمات خود را!

و اگر سازمان شما نیاز به کمک با بازاریابی رسانه های اجتماعی بهترین کار این است برای پیدا کردن یک مجرب ارائه دهنده خدمات که درک خاص و تفاوت های ظریف از کانال های مختلف اجتماعی و چه کار می کند بهترین در هر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *