شما باید لیست قیمت در یک سمینار ارتقاء کارت پستال?

Q: “آیا شما توصیه قرار دادن این سمینار قیمت در یک میلر کارت پستال اعلام سمینار خود را? و یا آیا شما فکر می کنم بهتر است به آنها را به وب سایت خود را که در آن هزینه شده است؟”

یک: در اکثر موارد من دلسرد مشتریان از قرار دادن این سمینار قیمت در یک کارت پستال. وجود دارد به سادگی به اندازه کافی اتاق – حتی اگر شما با استفاده از یک کپی سنگین کارت پستال با فرمت – برای کمک به خوانندگان در درک ارزش رویداد خود را. اگر آنها قیمت ها را ببینید و فکر می کنم “ایست که راه بیش از حد” آنها بازی شیر یا خط کارت پستال بدون بازدید از وب سایت خود را برای دریافت اطلاعات کامل در مورد رویداد خود را.

اما همانطور که با همه چیز استثنا وجود دارد.

  • زمانی که سمینار خود را ارائه می دهد چیزی غیر معمول به خصوص برای یک قیمت مناسب – برای مثال اگر شما در مورد برگزاری یک سمینار با-نام سخنران مهمان. $29 قیمت بلیط می تواند به نظر می رسد فوق العاده برای مقابله با مخاطبان خود را. چرا که آنها نه خاموش بلافاصله قیمت آنها احتمال بیشتری برای دریافت کامل داستان در مورد سمینار خود را. اگر شما ارائه قیمت پایین به اندازه کافی آنها حتی ممکن است ثبت نام و درست کردن کارت پستال.
  • هنگامی که شما در حال بازاریابی یک رویداد به یک گروه از مردم که در حال انتظار خود را اعلام. برای مثال اعضای انجمن به طور معمول انتظار برای دریافت مکرر اطلاعیه های بعدی کنفرانس سالانه یا به طور منظم برنامه ریزی شده سمینارها. از آنجا که آنها انتظار کلمه و احتمالا با آن آشنا هستند این سازمان قیمت گذاری این خواهد بود یک مورد زمانی که من می خواهم با استفاده از تست با قیمت مناسب بر روی کارت پستال.
  • اگر شما در حال ارائه به راحتی درک توده-درخواست سمینار در یک قیمت مناسب – مثلا “مایکروسافت ورد برای مبتدیان.”
  • اگر شما در حال ارائه یک سمینار که مخاطبان خود را مورد نیاز است را به مانند یک گواهینامه آموزشی و یا سمینار خود را برای دیدار با صنعت آموزش مداوم مورد نیاز است.

در تمام این حالات تست یک کارت پستال است که نشان می دهد قیمت در برابر یک کارت پستال که نمی کند. این تنها راهی است که واقعا نشان می دهد که چگونه از جمله قیمت در کپی خود را تحت تاثیر قرار ثبت نام.

با بسیاری از این نمونه ها شما باید تعیین کند که کدام یک “معقول” قیمت است که برای مخاطبان خود را. به طور معمول افرادی که پرداخت از جیب خود برای شرکت در سمینارها تر خواهد بود نسبت به قیمت. برای تعیین بهترین قیمت, آزمون, قیمت های مختلف و ببینید که چگونه تغییر این تنها متغیر تاثیر می گذارد خود را در نرخ ثبت نام.

یک آخر توجه داشته باشید: اگر شما در حال ترویج یک پرنده در اوایل تخفیف, شما ممکن است وسوسه به لیست تخفیف هزینه های خود را در کارت پستال. به جای تاکید بر تخفیف. می گویند “صرفه جویی در $200 هنگامی که شما ثبت نام در ژانویه 30” به جای “پرنده در اوایل شهریه ویژه: پرداخت هزینه فقط $699 هنگامی که شما ثبت نام در ژانویه 30.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *