شان يار – بازاریابی مقاله برای مسافت های طولانی

[ad_1]

توجه داشته باشید: این نویسنده's یازدهم teleseminar گزارشی از “همایش ها و سمینارها با کارشناسان” سری میزبانی هیلاری Stewardson.

در ژانویه سال 2006 این همه را با یک روش ساده چهار نقطه استراتژی و نظم و انضباط آن را به کار:

  1. نوشتن یک کتاب الکترونیکی است که مردم می خواهند.
  2. قرار دادن یک وب سایت که ارائه می دهد کتاب الکترونیکی برای فروش.
  3. رانندگی ترافیک به وب سایت.
  4. شستشو و تکرار بالا چرخه.

شان يار با استفاده از فرمول بالا برای ایجاد خود را بازاریابی اینترنتی حضور. هیچ چیز ویژه ای ، اما در نسل ترافیک روش انتخاب ابرو مطرح شده. به جای استفاده از پرداخت هر کلیک (PPC) بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و بازاریابی يار تبدیل به بازاریابی مقاله است.

با نوشتن پنج مقالات روزانه و ارسال آنها را به بهترین دایرکتوری ها مقاله را به صورت مداوم شان يار's ترافیک به طور پیوسته رشد همراه با متخصص خود وضعیت و بازاریابی اعتبار. پس از ترکیب لیست-ساختمان بازاریابی خود را معادله Sean's درآمد نتایج در زمان خاموش. خود را به طور منظم انتشار کتاب های الکترونیکی در رقابتی و شلوغ طاقچه بازاریابی اینترنتی همراه با لیزر متمرکز بر رویکرد بازاریابی رابطه ثابت کرده است محبوب با مشترکان خود را.

چرا بازاریابی مقاله (Persian) کار می کند.

يار احساس می کند که بازاریابی مقاله است که به اشتباه توسط بسیاری از افراد و اثربخشی آن به شدت دست کم گرفت. در پاسخ به کسانی که آن را خارج از محل در امروز's fast-paced دیجیتال محیط زیست او ارائه می دهد و هسته آن فرض:

بازاریابی مقاله است در درجه اول یک مولد ترافیک. دوره.

خود را متعهد به بهینه سازی تمام جنبه های نوشتن خود را (یعنی تو رفتگی در دیوار, انتخاب کلمات کلیدی, عنوان, بدن, جعبه منبع) به طوری که خوانندگان شما را به طور جدی و می خواهید به دوباره برای اطلاعات بیشتر.

انجام آن را به خودتان برای خودتان.

برخی از در نظر گرفتن شان يار's استفاده از مقاله بازاریابی خفا سرد و بی رحم است. اما هیچ کس نمی تواند انکار شود. در دو سال يار ادعا می کند که 80 درصد از پنج رقم از لیست ایجاد شده است از طریق بازاریابی مقاله است. نیازی به گفتن نیست او همچنان به نوشتن برای ترافیک. بله می توان آن را زمان بر و گران قیمت (به عنوان مثال ghostwriting) اما وجود دارد هیچ چیز مانند واقعا “رایگان” ترافیک.

يار است شک و تردید در مورد مقاله تولید و ارائه نرم افزار ابزار. شما نمی توانید به طور خودکار بازاریابی مقاله (persian) اما اگر شما متعهد به خوبی برنامه ریزی شده و منظم رویکرد می تواند نتایج فوق العاده است. در نظر گرفتن مقاله بازنویسی به صورت منحصر به فرد و متعدد ارسالی; به جای برون سپاری يار نشان می دهد در نظر گرفتن زمان برای انجام آن را به خودتان پس آزمون و پیگیری نتایج را تاکتیکی تنظیمات.

“بازاریابی وابسته یک چوب زیر بغل.”

مطمئن شوید که مردم می توانند پول – حتی یک درآمد ثابت – ترویج مردم دیگر محصولات است. اما شان يار's فلسفه بر ساختمان Me Inc .; پس از همه, اگر شما در حال آماده به اختصاص زمان و انرژی (و پول) برای دیگران, چرا سرمایه گذاری در آن منابع خود را ؟

ساخت محصولات خود ایجاد اعتبار مانند دیگر فعالیت. اصلی سهم در طاقچه خود را انتخاب می ساخت شهرت خود را و درآمد به صورت همزمان. دیجیتال ایجاد محصول خاص است که به خوبی مناسب برای کارآفرینان جدید (کوتاه شروع و زمان کم سربار هیچ موجودی فیزیکی مسائل و غیره.). در عین حال قبل از شروع جدی پروژه های خود را بپرسید لیست مشترکین آنچه که آنها در حال مبارزه با در کسب و کار خود را و آنچه شما می توانید انجام دهید برای کمک به آنها حرکت رو به جلو است.

شان موافقت با استفاده از اخلاقی رشوه یعنی گزارش های رایگان و کتاب الکترونیکی برای به دست آوردن یک چشم انداز's اطلاعات تماس. او به ما یادآوری می کند به استفاده از “با تشکر از شما” صفحات است که مشترکین ارائه یک محصول با کیفیت و بلافاصله پس از انتخاب کردن در خبرنامه خود را. در آغوش مفهوم محصول قیف برای شما فعال است و مشترکان خود را به ایجاد روابط متقابلا سودمند است.

دو بازاریابی اینترنتی لعنت به جلوگیری از.

يار تعریف بازاریابی اینترنتی تجربه با میزان درآمد یک فرد تولید شده از طریق مشروع و سنجش فعالیت های آنلاین. در واقع اگر شما در حال حاضر را سازگار 10k $ در هر ماه Sean نظر شما یک مبتدی!

پس چگونه مردم فارغ التحصیل به سطح بعدی ؟ برای استارت شان نشان می دهد که شما به حداقل رساندن:

1. اطلاعات بیش از حد. این یک بیماری است که sap بهره وری و نوآوری است. به طور جدی, شما می توانید جزئیات هر کتاب پیوستن به هر برنامه مربیگری و یا به دنبال تمام کارشناسان وجود دارد. بنابراین خود را محدود پیام های فوری و ایمیل فعالیت های روزانه یک جلسه. بود شدید در مورد تعدادی از لیست شما به اشتراک. از خودتان بپرسید: آیا این رابطه ارزش برای من است ؟ اگر نه لغو … سریع!

2. شبکه های اجتماعی. هنوز خیلی زود به قاضی وب 2.0's اثربخشی به عنوان یک ژنراتور درآمد. اما يار است شکاک سالم از سودمندی آن است. بدون مدرک قطعی که solopreneurs می توانید با استفاده از وب 2.0 به درستی و شهرت خود را به عنوان یک فوق العاده ای زمان مصرف بهتر است به چوب قابل اعتماد روش ترافیک مانند بازاریابی مقاله است که کار را برای رشد بلند مدت.

از مقاله بازاریابی به همه جانبه مجموعه ای از مهارت های.

هنگامی که شما تسلط مقاله بازاریابی مبتنی بر نسل ترافیک شان يار نشان می دهد که شما را به یک نگاه جدی در اینترنت بازاریابی ستون.

Copywriting (persian) ضروری است برای دراز مدت درآمد آنلاین. گزارش از آن مرگ قریب الوقوع اغراق آمیز هستند. به عنوان هسته اصلی بازاریابی اینترنتی مهارت همه ما به آن نیاز دارید. در عین حال به سختی و هر کسی واقعا آن می شود. بنابراین حتی اگر شما برنامه ای برای برون سپاری و یاد بگیرند که چگونه به تشخیص کپی خوب از بد است. در حالت ایده آل توسعه مهارت های خود را با خرید قالب و رعایت آنچه که بازاریابان موفق' انجام دهد. آزمون خود را در نتایج اولیه و سپس تصمیم می گیرید اگر برون سپاری برای شما مناسب است.

شان تا حد زیادی از قبل پیش بینی سنتی سرمایه گذاری مشترک (JV) به نفع آگهی معاوضه با بازاریابان با او سهام یک چشم انداز مشترک. جدای از اینکه یک “رایگان” راه به دست آوردن جدید آگهی يار ترجیح میدهد در این شبکه در روش زندگی سمینارها و کنفرانس ها. این حضور هزینه و زمان آماده سازی در ارتباط با حوادث باید ایجاد انگیزه مردمی برای ادامه و با احتیاط در هنگام دعوت آمده است. او اما تایید دست در کارگاه های آموزشی که ایجاد انگیزه در شرکت کنندگان به عمل می کنند.

نتيجهگيری.

شان يار یکپارچه بازاریابی مقاله, ساختمان, لیست و ایجاد محصول شبیه هیچ دیگر در اینترنت بازاریابی امروز است. هیچ چیز آسان می آید اما اگر شما مخالف این آخرین fads و مایل به سعی کنید مشروع روش نسل ترافیک, به دنبال يار's طرح برای موفقیت:

  • 1. رانندگی ترافیک به صفحه فشار خود را با بازاریابی مقاله است.
  • 2. ساخت لیست خود و ایجاد روابط.
  • 3. ایجاد محصولات که برآورده گرسنه مخاطبان است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید