سوله منجر به ثروت

مهم نیست که چه شما تو رفتگی در دیوار است.

این تنها مهم است که شما باید یکی.

بعد از همه: سوله منجر به ثروت است.

در حال حاضر وجود دارد دو پتانسیل انواع سوله شما می توانید اهرم:

1. تو رفتگی در دیوار تخصص

2. بازار تو رفتگی در دیوار

داشتن یک تو رفتگی در دیوار تخصص به معنی شما می دانید زیادی در مورد یک موضوع خاص است که امر به مخاطبان گسترده ای.

پس از آن پاسخ به این سوال:

1. آنچه به طور خاص, شما, شناخته شده برای چیست ؟

2. چه کلمه آیا شما می خواهید برای خود ؟

به عنوان مثال: بیایید می گویند شما یک مشاور که تخصص در مورد نحوه رسیدگی به قهر کردن یا مشکل مشتریان.

فوق العاده! این است که آنچه شما شناخته شده است.

و خبر خوب این است که کارآفرینان با تو رفتگی در دیوار تخصص چندین مزایا:

تبدیل شدن آنها به یک ماهی بزرگ در یک حوض بزرگ.

آنها درخواست دانش خود را صلیب صنعتی.

آنها با باز کردن درب های گسترده برای گسترش کسب و کار خود را.

آنها تنوع بخشیدن به پایه مشتری خود را که منجر به کسب و کار جدید.

آنها را تبدیل به آشکار متخصص توسط رسانه های جریان اصلی.

آنها اجازه می دهد بازارهای جدید برای اضافه کردن ابعاد مختلف به موضوع واحد.

دیو جکسون است یک مثال خوب از این است. او “مشتری عصبانی مرد.”

که تو رفتگی در دیوار تخصص.

از سوی دیگر داشتن یک بازار تو رفتگی در دیوار به معنی شما می دانید زیادی در مورد یک گروه خاص از مردم به آنها به شما اعمال می شود در بسیاری از موضوعات.

پس از آن, پاسخ به سوالات:

1. آنها به طور خاص آیا شما شناخته شده است ؟

2. چه صنعت شما می خواهید به تسلط?

به عنوان مثال: بیایید می گویند شما یک مشاور که کار تنها در طلا و جواهر صنعت خرده فروشی.

عالی! که آنها شما شناخته شده است.

و خبر خوب این است که کارآفرینان با یک بازار تو رفتگی در دیوار باید چند مزیت دارد:

تبدیل شدن آنها به یک ماهی بزرگ در یک برکه ای کوچک.

آنها درخواست دانش خود را صلیب-موضعی.

آنها با باز کردن عمیق درها را برای گسترش کسب و کار خود را.

آنها تخصص پایه مشتری خود را که منجر به تکرار کسب و کار.

آنها را تبدیل به آشکار متخصص به دنبال انجام شده توسط صنعت و تجارت در رسانه ها.

آنها اجازه می دهد روند صنعت برای اضافه کردن ابعاد متعدد به خود را در موضوعات مختلف است.

شین دکر است که یک مثال خوب از این است. او “فروشگاه طلا و جواهر ،

که یک بازار تو رفتگی در دیوار.

در حال حاضر گاهی اوقات شما را اجرا خواهد کرد به کارآفرینان که هر دو یک تو رفتگی در دیوار موضوع و یک بازار تو رفتگی در دیوار.

به عنوان مثال: چگونه به مسئولیت رسیدگی به قهر کردن و یا مشکل مشتریان … که در فروشگاه های خرده فروشی فروشگاه طلا و جواهر.

که فوق العاده تو رفتگی در دیوار!

و اگر چه نادر است اگر شما می توانید آن را خاموش بکشد … خوب بله!

شما می توانید بهترین از هر دو جهان.

در هر صورت شما باید به یاد داشته باشید این فرایند:

1. اولین تمرکز; سپس اسپری. یا پوشش خود را به موضوع و یا صنعت خود را.

2. توسعه دانش تخصصی. یا در مورد موضوع خود و یا در مورد صنعت خود را.

3. انتخاب یک خط. یا موضوع خط و یا صنعت ،

4. با ذوق! یا در مورد موضوع خود و یا در مورد صنعت خود را.

5. تبدیل شده که مرد. یا “برای” موضوع “یا ” با” بازار است.

به یاد داشته باشید: مردم ترجیح می دهند متخصصان است.

خود را به نوبه خود سوله به ثروت است.

اجازه دهید از من بپرسید بله این…

شما niching?

اجازه دهید به من نشان می دهد این…

برای لیستی به نام “46 اشتباهات بازاریابی شرکت خود را (احتمالا) ساخت” ارسال ایمیل به من و من برای شما ارسال فهرست به صورت رایگان!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *