رویداد بازاریابی – پنج مزایای استفاده از پیام های متنی

کلید موفقیت هر رویداد حضور و غیاب! رویداد بازاریابی می تواند موثر تر با اجرای پیام های متنی تماس به عمل است. ترکیب متن پیام به این رویداد بازاریابی می تواند به ارائه اطلاعات با ارزش برای سازمان رویداد و افزایش حضور و غیاب. در اینجا پنج مزایای از جمله یک پیام متنی و تماس به عمل در تبلیغات خود را.

1. افزایش حضور و غیاب

هنگامی که شما با استفاده از پیام های متنی شما تبلیغات شما خواهد بود قادر به ارسال یک یادآوری رویداد. شما می توانید به عنوان بسیاری از یادآوری به شما به عنوان می خواهم. می گویند 2 روز قبل از آن رویداد, 1 روز قبل و بعد از. هیچ کس که علاقه مند بود و در پاسخ به آگهی خود را را فراموش کرده ام هنگامی که و که در آن رویداد در حال وقوع است.

2. پیشبرد فروش

محل متن پیام به آگهی های خود را با یک پاسخ که هدایت آنها را به وب سایت خود را. ارائه یک صفحه فرود با اطلاعات در مورد این رویداد و ارائه یک پیش گزینه خرید. این به ارمغان می آورد پول نقد مورد نیاز قبل از این رویداد و به شما می دهد یک ایده چگونه بسیاری از مردم خواهد شد.

3. نسل سرب

شما خواهد شد گرفتن تمام شماره تلفن از کسانی که پاسخ به آگهی خود را با یک پیام به صورت متن. این اجازه می دهد تا شما را به ارسال متن ویژه به آنها تماس بگیرید و یا آنها را بر روی گوشی به فروش و درایو آنها را به این رویداد است.

4. اثربخشی تبلیغات

ترین رویدادهای استفاده از کانال های متعدد از تبلیغات برای ترویج آنها. چه کانال های در حال انجام که در آن شما باید به صرف پول بیشتر که در آن شما باید صرف کمتر ؟ با استفاده از چند متن مبارزات (کلمات کلیدی) شما می توانید اندازه گیری اثربخشی هر آگهی و حداکثر رساندن دلار تبلیغات خود را با هزینه های بیشتر در موثر ترین تبلیغات.

5. در طول این رویداد

نگه داشتن در تماس با مخاطبان خود ارائه محصول فوق العاده در غذا و نوشیدنی و یا موارد دیگر به فروش می رسد. از آن لذت ببرید با مخاطب با استفاده از متن-به-رای و متن-به-پیروزی مبارزات. تعامل هر کس در این رویداد تا مطمئن شویم که هر کس به یک زمان خوب می آید و دوباره دفعه بعد.

متن پیام بازاریابی قدرتمند و ارزان قیمت ابزار است که می توانید رویداد خود را موفق تر است. از صبحانه نان شیرین و پهن به یک تجارت بزرگ نشان می دهد پیام های متنی است که راه را برای رفتن به زمانی که شما در حال برنامه ریزی رویداد خود را بازاریابی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *