رسانه های اجتماعی و استراتژی های بازاریابی و مزایای – استراتژی است که تضمین مزایای برای کسب و کار

روز از ابهام است و دیگر یک چالش برای غلبه بر. بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM) شده است از بین برود مفهوم ابهام و یا نیاز به تب استراتژی های بازاریابی محسوب می شود در میان کسانی که در کسب و کار و یا حرفه ای صفحات زرد.

رسانه های اجتماعی مشارکت می تواند به شما کمک کند نگه داشتن مشتریان پیدا کردن و توسعه امکانات جدید و مدیریت کسب و کار خود و شهرت در میان مزایای دیگر. SMM به عنوان یک علاوه بر جدید به روش بازاریابی سنتی است نه در همه شبیه به خرید و آخرین مد روز و لوازم جانبی. در صورتی که روش یا طرز فکر شما اتخاذ و سپس آن را مانند راهپیمایی با یک گروه پر سر و صدا خود را با نام تجاری جدید شیپور تنها شما هیچ سرنخی که چگونه به آن بازی اجازه دهید به تنهایی هماهنگ و موسیقی! شما ممکن است نیاز به ترومپت درس برای شروع با.

اهمیت داشتن یک استراتژی SMM

در نظر گرفتن زمان برای قرار دادن با هم خود را در بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM) استراتژی تنها جایی است که برای شروع این سفر جدید. کنار هم قرار دادن یک برنده رسانه های اجتماعی استراتژی بازاریابی است یکی از کم هزینه اما موثر ترین راه برای جذب کسب و کار و افزایش سود. نه پرش به Tweeting فقط به این دلیل که هر کس در آن است. یک پروفایل درست در کنار رقیب خود را به دست آورید شما هیچ چیز بدون یک استراتژی است. در این مرحله شما در مقابله با “چگونه” و نه با “چه”.

یک طرح اقدام (چگونه) برای رسیدن به هدف شما این است که استراتژی خود را. این اصطلاحات نظامی و به معنی مرگ و زندگی است. شما استراتژی را به نفع خود. بدون یک استراتژی شما را به عرصه انتظار زندگی یا مرگ بدون مدرک در آنچه که شما ممکن است انتظار. با یک استراتژی شما کار راه خود را به هدف مورد نظر خود.

شروع کار: 6 ابعاد را در نظر بگیرید هنگامی که شما استراتژی

وجود دارد برخی از پارامترهای شما نیاز به شناسایی به منظور تشکیل یک استراتژی خوب است. شما می توانید یک ایده از این با پاسخ دادن به سوالات زیر که در مقابله با هر ابعاد که شما نیاز به در نظر گرفتن.

  1. چرا شما می خواهید برای ورود به این عرصه (رسانه های اجتماعی)? سه ممکن است دلایل می تواند باشد: الف) ایجاد آگاهی ب) افزایش فروش c) نام تجاری وکالت. تمرکز بر روی یکی از این جنبه. در این مرحله شما نیاز به نگه داشتن در ذهن است که بدون آگاهی شما خواهد رسیدن به فروش و نام تجاری طرفداران وفادار موجود تکرار خریداران.
  2. شما کجا ایستاده با مخاطبان بالقوه خود را امروز ؟ الف) هیچ ب) آگاه

    c) یک بار مشتریان د) تکرار مشتریان الکترونیکی) طرفداران و یا طرفداران. تمرکز بر روی دو مجاور معیار برای شروع با. ساخت استراتژی خود را در اطراف این دو چگونه شما حرکت از A به B یا از B به C ؟

  3. چگونه خود را به مخاطبان هدف استفاده از رسانه های اجتماعی در اینترنت چه هستند خود را در رسانه ها منافع است ؟ این بستگی به گروه سنی خود منافع اجتماعی و دیگر الگوهای رفتاری. جوان, عشق مردم, مسابقات, مباحث و جالب. برنامه ریزی چگونه شما می توانید این کار منافع خود را به برنامه های پاداش.
  4. شما چیست USP (پیشنهاد فروش منحصر به فرد)? این به این معنا نیست ویژگی های محصول. این به این معنی ‘یکی از چیزهایی که باعث می شود شرکت خود را منحصر به فرد”. آن را تعریف و سکه یک کلمه صحبت می کند که حجم و توجه. این ممکن است اولین گام خود را نسبت به ایجاد نام تجاری خود را. هنگامی که شما در حل و فصل این یک علامت تجاری یا کپی رایت هویت نام تجاری خود را. نویسنده این مقاله یک بار با استفاده از USP نشان داده شده در اینجا برای یکی از سایت: “وب سایت خود را تبدیل به یک تلویزیون آنلاین.“ایده این بود که به افتراق کسب و کار خود را از دیگر شرکت های طراحی وب با تمرکز بر استفاده از ویدئو های آنلاین. آنچه که شرکت خود را USP?
  5. چگونه شما را پرورش خود را رسانه های اجتماعی مشارکت واقعی ؟ شبکه های رسانه های اجتماعی است که همه در مورد توسعه روابط مردم با هدف سپردن نام تجاری طرفداران در نهایت به افزایش درآمد. شخصیت شما نقش حیاتی در اینجا. آنها را به صورت انسان به ارتباط برقرار کردن با.
  6. چه خواهد شد شما را ردیابی tool(s)? پیگیری از تمام مکالمات آنلاین در مورد شما و یا نام تجاری خود را بسیار حیاتی است. سرمایه گذاری به یکی از چندین ابزار ردیابی آنلاین در دسترس است. ردیابی ترافیک وب سایت, تبدیل و تکرار خریداران همه بخشی از این است. راه اندازی کلید خود را معیارهای اندازه گیری موفقیت خود را نیز. اکثر این ابزار در دسترس هستند رایگان است.

مزایای شما می تواند به جلو نگاه به

مزایای استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی بسیاری هستند و چند. شما می توانید درو مزایای متعدد در یک بار اگر شما یک تلاش صادقانه برای شرکت و تبدیل شدن به بخشی از جامعه آنلاین. در واقع تازه وارد کسب و کارهای کوچک رشد در این شبکه های اجتماعی محبوب. نگه داشتن استراتژی های خود را در محل شما می توانید پیشرفت به سوی بهره گیری از مزایای زیر است.

اعلام خودتان!

در اینجا شانس خود را به جهان در مورد کسب و کار شما, چرا شما منحصر به فرد هستند و شما می توانید آنها را ارائه دهد. بسیاری از این شبکه های اجتماعی کاملا رایگان برای پیوستن به. شما می توانید یک لینک به وب سایت اصلی خود, وبلاگ ها و دیگر حضور آنلاین. از طریق ایجاد ارتباط با دیگران به شما به طور خودکار باز به شبکه خود را از دوستان و آشنایان. بهتر است برای شروع خود را در حضور رسانه های اجتماعی با LinkedIn, Facebook, یوتیوب و توییتر.

کاهش هزینه و افزایش درآمد

در شرایط مالی که کسب و کار سر خواهم برای شنیدن دو اصلی وجود دارد که مزایای رسانه های اجتماعی مشارکت می تواند در کسب و کار شما. بازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند تحریک رشد با ایجاد یک بزرگ قیف فروش در شرایط آگهی نرخ تبدیل مشتری به حساب فروش هر مشتری و درآمد در حالی که کاهش سربار خود را از نظر بازاریابی, تبلیغات, مشتری بوسیله اسباب گردنده ،

توسعه یک مصرف کننده گفت و گو

SMM جذب خواهد شد کمک به شما را در درک و پاسخگویی به مخاطبان هدف خود را و یا مشتریان آینده نگر. این نوع بیان عمومی به طور گسترده ای دیده می شود در وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی, ویکی, مقالات و دیگر سایت های وب 2.0 مبتنی بر رسانه است. این مهم است که به تشویق گفت و گو که در آن شما به طور فعال گوش دادن به آنچه که مصرف کنندگان خود را می گویند در حالی که در تعامل با آنها در آخرین خود را ارائه می دهد و یا محصولات.

نتایج سریع

اگر شما آزادی مطبوعات و یا اطلاعیه ها باعث می شود صفحه اول برخی از شبکه های اجتماعی مانند StumbleUpon یا Digg شما می توانید انتظار بازدید را در سایت خود شماره در هزار است. مهم است به یاد داشته باشید که ترافیک تولید شده است همان نه به عنوان تبدیل.

دوستانی که تبدیل به طرفداران

سایتهای شبکه های اجتماعی مانند Facebook در حال یک مثال از اینکه چگونه شما می توانید اهرم خود را در لیست بزرگ از دوستان آنلاین موافقت خواهد کرد که به شما طرفداران و یا طرفداران ترویج کسب و کار خود را به دوستان و آشنایان خود را. مردم ترجیح می دهند به خرید از یک شرکت است که به دیگران توصیه می کنند به جای اینکه از یک بیچهره نهاد.

غلبه بر ناکارایی از تبلیغات آنلاین

یک وبلاگ است که شما به طور مداوم به روز رسانی با خواننده پسند مواد مفید است که مربوط به کسب و کار شما و لینک به صفحه اصلی کسب و کار وب سایت خود را به غلبه بر بار بی اثر تبلیغات شما برای پرداخت به منظور به دست آوردن دید.

SEO مزایای

بیشتر تعداد لینک و لینک به وب سایت خود را در وب سایت بالاتر خواهد بود خود را رتبه بندی موتور جستجو. بنابراین داشتن یک حضور در اکثر سایت های شبکه های اجتماعی مانند LinkedIn, Facebook StumbleUpon Twitter و غیره به دست آورید شما در جستجوگرها مزایای. مهم است به منظور توسعه یک زیر آنلاین از طریق مشارکت جامعه.

دنیای کسب و کار تنها شروع به خراش سطح از قدرت اینترنت و رسانه های اجتماعی در بازاریابی است. مرحله تنظیم شده است و در حال حاضر زمان برای برنامه ریزی و وارد عرصه SMM. خود را با استراتژی منحصر به فرد به شما خواهد شد راه جلوتر از رقبای خود و دیگران که کورکورانه وارد کنید دلیل آن است که در اخبار و همه جا در اینترنت که در آن بحث است.

آماده می شود و شما را جذب خواهد کرد و چشم انداز خود را افزایش می دهد بازار پایه قبل از حاصل کار دو دلیل بیم و مزایای متعددی در طول این اهمیت ساعت در تاریخ های بازاریابی. برای شروع تماس با مغلوب ساختن پیشی جستن دانشگاه در مورد بازاریابی اینترنتی و آنلاین نام تجاری و سمینارهای آموزشی است. اقدام امروز و پیوستن به جهان از رسانه های اجتماعی و ارتقاء آنلاین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *