رتبه بندی موتور جستجو برای مبتدیان

بهینه سازی موتور جستجو بهترین چپ در سرزمین عرفانی از ميل بازاریابی گورو درست است ؟ خوب رتبه بندی موتور جستجو هستند دشوار برای رسیدن به. آشنایی با بازاریابی موتور جستجو طول می کشد سال تحصیل و مردم تنها با درست خودی دانش و ابزار مخفی رتبه خوبی در گوگل مناسب است ؟ اشتباه است. خالص تلخه به عنوان یک ماده در واقع.

رتبه خوب در موتورهای جستجو است دشوار نیست. در واقع بهینه سازی موتور جستجو است که نسبتا آسان است. چه متوقف می شود و بسیاری از افراد از رتبه خوب در موتورهای جستجو است و اطلاعات غلط. هر هفته وجود دارد و در عین حال یکی دیگر از تعمیر سریع به رتبه خوب در موتورهای جستجو و مردم پرش از یک تعمیر سریع به آینده امیدوار است که بالای 10 موقعیت در گوگل و هرگز برای دستیابی به آن است.

وجود دارد 6 زمینه های کلیدی از بهینه سازی موتور جستجو است که شما باید بدانید در مورد. اینها اصول اولیه. گرفتن این حق کمک خواهد کرد که شما در رسیدن به رتبه بندی گوگل است که شما همیشه می خواستم.

نام دامنه – هیئت منصفه هنوز در چه مربوط به یک کلید واژه غنی از نام دامنه است. منظورم کلید واژه غنی از نام دامنه است که می گویند برای مثال سایت شما خواهد بود در مورد پول ساخت ایده های پس از آن یک ایده نام دامنه می تواند یا [http://www.moneymakingideas.com] یا http://www.money-making-ideas.com. خود من ترجیح شخصی است که با hyphenated رویکرد به عنوان مثال http://www.money-making-ideas.com زیرا من باور دارم که موتورهای جستجو قادر به خواندن آن آسان تر است. به registed نام دامنه خود من نشان می دهد با استفاده از هر دو 000Domains.com یا GoDaddy.com

مطالب – مطالب مفید. نه کلمه کلیدی پر شده spammy صفحات. نوشتن چیزی مفید برای بازدید کنندگان خود را. اگر شما نمی توانید بنویسید و سپس شما نیاز به یادگیری است. تبدیل کلمات به ترافیک یک منبع عالی برای یادگیری چگونه برای نوشتن مطالب و منابع که استفاده کنم شخصا. تبدیل کلمات به ترافیک به شما می دهد یک A-Z در نوشتن مقاله – از نویسندگان دیدگاه. اگر شما نمی خواهید به یاد بگیرند که چگونه به نوشتن مطالب و سپس شما همیشه می تواند با استفاده از ایجاد محتوای وب سایت سریع برای کمک به شما در سرعت روند ،

کلمات کلیدی – کلمات کلیدی کلمات یا عبارات است که شما انتظار می رود مردم به جستجو برای سایت شما/خدمات/مطالب با. وجود دارد دو عامل مشخص را در نظر بگیرید در هنگام انتخاب کلمات کلیدی برای سایت شما.

1. شما نیاز به هدف قرار دادن کلمات کلیدی خاص. برای مثال اگر شما یک وب سایت در مورد قدمت و سپس شما احتمالا می خواهید برای پیدا کردن آن بسیار دشوار است برای رسیدن به رتبه بندی موتور جستجو بالا در ابتدا با که تنها مدت است. با این حال اگر شما بودند به محدود منطقه ای از سایت خود را به هدف می گویند گی و لزبین دوستیابی که بیشتر خاص. شما همچنین می تواند regionalize خود را در کلمات کلیدی و یا عبارات کلیدی به عنوان مثال گی و لزبین دوستیابی در تورنتو است. این فرآیند پالایش است که اغلب به عنوان طاقچه (تلفظ neech) بازاریابی است.

2. شما نیاز به انتخاب کلمات کلیدی که شما می خواهید مردم برای پیدا کردن سایت خود را با. خودتان را در خود بازدید کنندگان کفش – فکر می کنم در مورد آنچه که آنها ممکن است برای پیدا کردن شما در موتورهای جستجو. چه کلمات کلیدی و یا عبارات کلیدی را به شما نوع به یک موتور جستجو برای پیدا کردن سایت شما ؟ چه کلمات کلیدی و یا عبارات کلیدی خواهد خود را به بازدید کنندگان بالقوه استفاده از جستجو برای شما ؟ همیشه فکر می کنم مانند نمونه websurfer.

اگر شما علاقه مند به دیدن آنچه که مردم برای جستجو در وب و چه سود که ممکن است برای شما پیشنهاد می کنم که شما چک کردن کلمات کلیدی خوب. این برنامه رایگان است و نشانی از یک کار فوق العاده برای کمک به شما در پیدا کردن کلمات کلیدی خوب 🙂

من نیز نشان می دهد که شما سعی می کنید Wordtracker همچنین. این خدمات درخشان برای ردیابی کردن خاص کلمات کلیدی محبوب.

چگالی کلمه کلیدی – این است که چگونه اغلب کلمه کلیدی خود را استفاده می شود در صفحه خود را. برای مثال اگر شما 100 کلمه از متن در یک صفحه و شما ذکر کلمه کلیدی خود را 5 بار و سپس شما باید 5% چگالی کلمه کلیدی.

نظرات متفاوت است اما در هر نقطه از 1% تا 7% در نظر گرفته شده است ایده آل است. اگر این حس را به شما و سپس آن را ok. این قاعده ساده این است: کمتر بیشتر است. آیا تغییر متن در صفحات وب خود را که شامل کلمه کلیدی خود را بارها و بارها به دلیل………خوب…. به نظر می رسد احمق نمی القای هر گونه اعتماد به نفس را در مشتری آینده نگر و همچنین ممکن است شما جریمه و یا حذف از موتورهای جستجو.

عنوان صفحه – تگ شما مهم است را به صفحه خود رتبه خوبی است. چاشنی برچسب خود را با کلمات کلیدی به امید رتبه خوب بی معنی است. برچسب خود را هنگامی که به درستی ساخته خواهد شد ببینید شما در حال حرکت به بالا رتبه بندی موتور جستجو به سرعت. این واقعیت ساده را در ذهن زمانی که ساختمان وب سایت خود را و آن را به خوبی خدمت می کنند.

لینک – خوب داشتن لینک اشاره به سایت شما و لینک های خوب در سایت خود (که اغلب نادیده گرفته از جنبه های بهینه سازی موتور جستجو) بسیار مهم است تا آنجا که رتبه بندی موتور جستجو می رود. داشتن سایت های دیگر لینک به شما نشان میدهد اهمیت سایت خود را به موتورهای جستجو به عنوان مثال اگر محتوای سایت شما با ارزش است که دیگر صاحبان سایت می خواهید لینک به آن و سپس آن را باید مهم باشد.

متا تگ – تگ های متا نوزاد مرده. خب نه کاملا مرده اما آنها تنها به عنوان یک نقطه مرجع برای موتورهای جستجو. این شرم آور است برای دیدن سایت است که خود را در متا تگ ها هنوز هم پر شده با کلمات کلیدی. این بی معنی است. قرار دادن کلمات کلیدی اولیه خود را در Meta Keyword بخشی از صفحه وب خود را اما جدا از آن از دست دادن نیست هر خواب و یا ضایعات هر گونه انرژی در آنها است.

وجود دارد نه به اندازه کافی فضا در این مقاله به توضیح تمامی موارد بالا در جزئیات است که من دوست دارم. همچنین من یک موتور جستجوی متخصص بنابراین برخی از این توضیح بهتر است از چپ به کسانی که گرفتم از (شان می سوزد و جی Stockwell تعظیم لطفا 🙂

داشتن اصول اولیه بهینه سازی موتور جستجو و ارسال من باید دست بالا 10 رتبه بندی برای همه وب سایت های من. آن را سخت به انجام این کار. آن را فقط طول می کشد کار کمی صبر و کمی حس مشترک.

خواندن توصیه می شود:

رتبه بندی نشان داد

Microsite معجزه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *