راهنمایی در انجام بهینه سازی موتور جستجو

بهینه سازی موتور جستجو و یا جستجوگرها روند و یا یک سری از مراحل است که یکی طول می کشد در تلاش برای ایجاد وب سایت خود و یا دیگر دارایی های آنلاین بیشتر قابل رویت به دیگران هنگامی که دیگران در حال جستجو برای محتوای آنلاین با استفاده از موتورهای جستجو. این نیز اغلب به عنوان موقعیت یک دارایی را به “آلی” جستجو به عنوان “پرداخت هر کلیک (PPC) که در آن به شما پرداخت هزینه به موتورهای جستجو خود را به طوری که آنها کمک خواهد کرد که سایت خود را به ایستادگی کردن و داشت.

بنابراین آنچه که در واقع است که در این فرآیند به نام SEO? چه مراحل شما می خواهید را به ساخت دارایی های خود را آنلاین به طوری که به راحتی در بر داشت ؟ من لیست زیر به هیچ وجه کامل اما آن را در خدمت به شما یک جامد اجمالی به وظایف شما می توانید به سایت خود را بیشتر قابل مشاهده است.

موتور جستجو ثبت نام: اولین چیزی که شما می خواهید برای انجام شده است به وب سایت خود را ثبت نام با موتورهای جستجو خود را. اکثر موتورهای جستجو به شما ارائه یک روش به موجب آن شما می توانید به آنها بگویید در مورد سایت شما و سایت مالکیت و شما همچنین می توانید به آنها بگویید که چه صفحات وب وجود دارد در وب سایت خود از طریق ارسال یک “Sitemap.xml” فایل به آنها.

موتور جستجو نمایه سازی: بعد شما می خواهید به آنها بگویید بیشتر در مورد فردی خود را در صفحات وب به طوری که این اطلاعات را می توان ذخیره می شود و “نمایه” در پایگاه داده داخلی خود برای استفاده از زمانی که مردم در حال ساخت “آلی” جستجو. هر موتور جستجو دارای روش خود را از پذیرش خود را در صفحه وب را نمایه سازی درخواست برای مثال; یاهو-بینگ اجازه می دهد تا شما را به ارسال 10 صفحات وب برای نمایه سازی در یک روز و گوگل بزرگترین موتور جستجو در جهان امروز شما فراهم می کند با یک صفحه وب را نمایه سازی درخواست ابزار به نام “Fetch as Google” که در آن شما می توانید خود را وارد کنید و صفحات را ایندکس می شود. به یاد داشته باشید که با استفاده از این ابزار به ثبت نام در هر صفحه به عنوان یک استاندارد صفحه وب و همچنین ثبت نام این همان صفحات به صورت جداگانه برای موبایل صفحات اگر آنها “تلفن همراه پاسخگو” در ساخت و ساز به عنوان گوگل حفظ پایگاه داده جداگانه برای صفحات تلفن همراه و برای به دست آوردن یافت ارگانیک در تلفن همراه, شما نیاز به آنها را به ثبت نام در این پایگاه داده به عنوان به خوبی.

ساختمان پیوند: این هنر ایجاد لینک به سایت شما را از دیگر کیفیت اینترنت مکان معمولا متعلق به دیگران است. این است که اغلب انجام می شود با ترک پست در انجمن های دیگر درخواست دیگر صاحبان سایت به لینک سایت خود را با شما ساختمان حضور در رسانه های اجتماعی مانند Facebook, Twitter, Pinterest, Instagram, ق, و غیره. و مقید حضور شما در این سایت به وب سایت شما نوشتن مقالات و انتشار مطبوعات ذکر است که سایت خود را ارسال ویدئوها به مکان هایی مانند یوتیوب و ویمیو که کراوات را به شما چاپ و نشر کتاب های الکترونیکی, و بیشتر. بیشتر “External Backlinks” شما می توانید به سایت خود را قوی تر سایت خود را به نظر می رسد در چشم گوگل و دیگر موتورهای جستجو و بهتر است سایت خود را در رتبه آن در موتورهای ارگانیک.

در بهینه سازی سایت: نیز وجود دارد چیزهایی که شما می توانید در وب سایت خود را برای تقویت خود را در جستجوگرها رتبه بندی با موتورهای جستجو. شما خواهد بود که مایل به انجام کارهای کلیدی و عبارت کلیدی پژوهش به عنوان شما ساخت صفحه وب عناوین و نوشتن مطالب برای کسانی که صفحات همین کار را برای تصاویر شما با استفاده از به طوری که آنها به خوبی توضیح داده شده لینک صفحات با هم به طوری که آنها می توانید نگه داشتن مردم خود را در سایت های دیگر به راحتی به آنها دسترسی بیشتر به اضافی مرتبط با محتوا را در سایت خود ایجاد “متن لنگر” را در سایت خود که به معنی گرفتن قوی عبارات کلیدی و تعبیه لینک به مکان های دیگر در سایت و خارج از سایت این متن.

ایجاد محتوا: نوشتن محتوای وب سایت خود را در چنین راهی است که صفحه عنوان و شرح حال حمایت خود را از محتوای کلمات به عنوان نزدیک به بالای هر یک از صفحه محتوا به عنوان ممکن است به عنوان این کمک می کند تا به اعتبار این صفحات به عنوان واقعی و ارزش به موتورهای جستجو زمانی که آنها بارگزاری صفحات به مطالب خود را مصرف کنندگان است.

استفاده از فیلم ها فایلهای دیداری و تصاویر: استفاده از آنها را آزادانه در سایت خود به موتورهای جستجو می دانید که مردم ترجیح می دهند به تماشای فیلم, نگاهی به عکس و یا گوش دادن به فایلهای دیداری بیشتر از آنها می خواهم به خواندن متن – پس از استفاده از این استراتژی و مطمئن شوید که به غنی توصیف آنها را در صفحات وب خود را’ “meta-data” و همچنین ارائه آنها را برای نمایه سازی برای موتورهای جستجو نیز هست. این کار خسته کننده اما قابل توجهی پرداخت سود سهام به سایت خود را در طول زمان از لحاظ دید.

ساخت صفحات وب خود را به “تلفن همراه-Responsive”: این روزها موتورهای جستجو مانند گوگل نمی خواهد حتی صفحات نمایش هستند که پاسخگو به مردم “آلی” نمایش داده شد و برای محتوا از طریق آنها. اگر صفحه وب خود را پاسخگو نیست, شما نمی خواهد یافت.

ساخت صفحات وب بومی: ساخت صفحات وب خود را بومی به عنوان مخالف با استفاده از قالب ها در هر کجا که ممکن است و آنها را به آزمون برای سرعت بارگذاری. اگر شما صفحات وب و به ویژه تلفن همراه خود صفحات وب را بار به طور کامل در عرض 2-4 ثانیه صفحه شما خواهد شد جریمه و یا حتی نمی توان displayable از طریق جستجو آلی. قالب صفحات تمایل به “چاق” به طوری که آنها را دیگر تی بار – به همین دلیل است که من را به این نقطه است. همچنین نگه داشتن اندازه تصویر کوچک – 4 مگابایت تصاویر را بسیار طولانی را به بار از 20K تصاویر…

کلید واژه تجزیه و تحلیل رقابتی: انجام تجزیه و تحلیل رقابتی در تحقیقات کلمه کلیدی خود را و که در آن شما را با این کلمات کلیدی در رابطه با رقبای خود را. نگاهی به آنچه که ساخت آن را به یک صفحه در یک آلی جستجو برای کلمات کلیدی و عبارات شما می خواهید به مرتبه و برای پژوهش و چقدر سخت خواهد بود به جابجایی آنها برای دریافت مطالب خود را در یک صفحه از یک جستجو وجود دارد و تعدادی از ابزار خارج وجود دارد که می تواند کمک به شما را از این کار آسان تر است. خط پایین این است که شما می خواهید برای دریافت به صفحه یکی که رتبه بندی برای کلمات و عبارات که شما انتخاب می کنید و چگونه شما آنها را برای استفاده از SEO اثر را در سایت خود – شما نمی خواهید برای انجام این همه کار برای رتبه بندی در صفحه 10 که در آن مقدار کمتری محتوای جستجوگران رسیدن به.

استفاده از موتور جستجوی داشبورد: موتورهای جستجو ساخت اطلاعاتی داشبورد برای شما به استفاده از به ببینید که چگونه آنها در حال دیدن سایت شما و چه اشتباهات آنها پیدا کردن سایت شما و آنها اغلب ارائه پیشنهادات برای رفع و بهبود. با استفاده از این داشبورد! همه شما می توانید از آنها در مورد سایت شما کیفیت را رفع و اجازه دهید آنها را می دانم زمانی که شما باید آن را ثابت به طوری که آنها می تواند “recrawl” سایت خود را به ثبت نام است که در آن بهبود یافته است. انجام این کار بسیار مهم است برای حفظ خوب رتبه بندی موتور جستجو.

به طور خلاصه در بالا تنها برخی از هسته چیزهایی که شما نیاز به انجام به یک شات در وارد شدن به یک صفحه در موتورهای جستجو ارگانیک. جستجوگرها آلی طول می کشد بسیاری از کار اما کسانی قرار داده است که در زمان برای انجام این کار بر روی سایت های خود را با پاداش آلی ترافیک به سایت خود را. بهبود جستجوگرها آلی باید یک فرایند مستمر برای هر شرکت و تلاش برای انجام کسب و کار آنلاین. ترافیک پول است و اگر دیگران در حال انجام این کار و شما نمی, آنها خواهد شد آنهایی ساخت فروش شما می خواهید برای دریافت. اغلب این به معنی بقای کسب و کار خود را.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *