راهنمایی برای جستجوگرها Copywriting (persian)

چه copywriting جستجوگرها? Copywriting جستجوگرها حرفه ای/copywriting (persian) همچنین شناخته شده به عنوان نوشتن برای موتورهای جستجو است که یک نوع جدید از نوشتن که به معنی نوشتن مطالب در یک وب سایت به شیوه ای دوستانه! موتور جستجو Copywriting است در واقع دوباره نوشتن فرایند موجود ‘خلاقانه نوشته شده کپی. در ساده عبارت کلیدی مبتنی بر نوشتن است به نام کپی جستجوگرها نوشتن. اما این به آن معنا نیست که جستجوگرها نوشتن صرف تلاش برای قرار دادن چند بی ربط; اصطلاحنامه صدایی کلیدی کپی فقط آن را به رتبه بالا در موتورهای جستجو. موتورهای جستجو مانند Google و Yahoo! همیشه دادن مطالب overstuffed با کلمات کلیدی. بنابراین در حالی که برنامه ریزی برای موتور جستجو copywriting شما نیاز به مراقبت از چگالی کلمه کلیدی استفاده در مطالب.

موتور جستجو copywriting است متفاوت از دیگر copywriting به دلیل آن است که نوشته شده برای موتورهای جستجو و همچنین انسان خوانندگان. اما جستجوگرها copywriting است بسیار دشوار است اما کمی پیچیده است. داده شده در زیر برخی از راهنمایی برای نوشتن حرفه ای copywriting جستجوگرها.

می دانم که کلمه کلیدی خود را قبل از اینکه شما شروع حرفه ای Copywriting است: اگر شما می دانید که عبارات کلیدی شما در حال بهینه سازی صفحه; از آن می شود بسیار آسان تر برای شما برای ارائه جستجوگرها copywriting خدمات. همانطور که شما شروع به نوشتن شامل عبارات کلیدی تمام راه را از طریق بدن خود را کپی نه فقط در بند اول. برای بهترین نتایج, کانون, کپی خود را در تنها دو یا سه کلمات کلیدی اولیه. اینجا کلیک کنید برای دانلود این ابزار برای تجزیه و تحلیل کلمه کلیدی.

فرکانس از عبارات کلیدی برای جستجوگرها copywriting است: چگونه اغلب شما باید با استفاده از عبارات کلیدی? وجود دارد “3% راهنما” است که 3 درصد از کلمات شما باید کلمات کلیدی. اما این فقط یک راهنما است. نمی کشتن خود را برای رسیدن به 3 درصد نسبت. به یاد داشته باشید کپی خود را برای فروش و همچنین جلب موتورهای توجه است. خراب نکنید کاملا خوب کپی با وادار کردن کلمات کلیدی که در آن آنها فقط مناسب نیست. بنابراین مراقبت از فرکانس از کلمات کلیدی در حالی که برنامه ریزی برای موتور جستجو copywriting است. به منظور بررسی چگالی کلمه کلیدی از صفحه وب خود را رایگان از اینجا دانلود کنید.

باید بدانید که چه وب سایت است که همه در مورد: قبل از شروع copywriting جستجوگرها شما باید بدانید که مخاطبان از وب سایت. هنگامی که شما می دانید مخاطبان خود را; شما می دانید کلمات کلیدی خود را در حال حاضر قرار دادن این دو با هم برای ایجاد فوتی و فوری موتور جستجو پسند کپی کنید. برای مثال اگر وب سایت شما ارائه می دهد توسعه وب & خدمات طراحی, هدف, کلمات کلیدی درآمده است.

بهینه سازی متن با طول صفحه: بهتر است آن را به اندازه کافی متن خود را در صفحه اصلی و مهم بخش صفحات برای موتور جستجو موثر copywriting است. مانند موتورهای جستجو به دیدن بین 250 تا 500 کلمه از متن را در یک صفحه به ارزیابی آن ارتباط کلمه. اجازه دهید ابتدا از صفحه متن خود را شامل کلمات کلیدی مهم. برخی از موتورهای جستجو نمی ادامه در صفحه خود را. آن را می شود مهم است که آنها به عنوان خوانده شده خود را به متن اولیه با کلمات کلیدی. اجتناب از قرار دادن لینک در تصاویر. موتورهای جستجو قادر به خواندن تصاویر.

حرفه ای copywriting با استفاده از CSS (Cascading Style Sheets): CSS یا Cascading Style Sheet است که یک ورق سبک زبان است که اجازه می دهد تا شما را به یک مرورگر چگونه صفحه خود را. CSS می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای کنترل قالب بندی متن در نتیجه حفظ درخواست تجدید نظر بصری از متن در سرفصل. این جدا از ارائه سبک اسناد از مطالب رو ساده تعمیر و نگهداری سایت. این شامل مشخصات مربوط به نوع فونت استفاده می شود فاصله و رنگ و حاشیه مرز ، می خواهید به یادگیری بیشتر در مورد CSS اینجا را کلیک کنید.

Copywriting موتور جستجو برای متا برچسب ها: متا تگ ها استفاده می شود برای برقراری ارتباط اطلاعات به خزنده موتور جستجو که یک بازدید کننده انسانی ممکن است در رابطه با. لازم به ذکر است که متا تگ ها در HTML لازم نیست در حالی که ساخت صفحات وب خود را اما SEO-دانا; آنها می تواند کمک بزرگی باشد. با توجه به آن دستکاری آسان توسط مدیران برخی از متا تگ (کلمات کلیدی در عنوان و توضیحات) از دست داده اند و اهمیت آنها لذت می برد و تا چند سال پیش. وجود ابزار در دسترس است که به طور خودکار تولید متا تگ ها. اینجا کلیک کنید برای دانلود ابزار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *