دیجیتال چیست بازاریابی است ؟

مگر اینکه شما در خواب برای 20 سال گذشته شما متوجه خواهد شد که محتوای دیجیتال است که حاکم بر بازار است. از انفجار اینترنت سرگرمی جدید فن آوری های تلفن همراه, این همیشه در حال گسترش سیستم عامل نه تنها به ما اجازه می دهد طیف وسیع تری از گزینه های ارتباطی لاین و بازی, اما آنها همچنین باز کردن مسیرهای جدید برای برندها و شرکت ها برای برقراری ارتباط مستقیم با مصرف کنندگان است. هیجان انگیز جدید در زمینه بازاریابی دیجیتال ارائه می دهد فرصت های جدید برای ارتباط با مشتریان خود اغلب اوقات در کسری از هزینه از روش های سنتی بازاریابی.

بازاریابی دیجیتال اصل تجزیه به دو دسته مختلف: فشار محتوا و جلو و محتوا. تحت فشار قرار دادند محتوای بیشتر شباهت به روش های سنتی بازاریابی به عنوان آن است که ناخواسته و به طور کلی بیشتر به طور گسترده هدف قرار دادند. انواع فشار مطالب شامل تبلیغات بنر در وب سایت ها و یا وبلاگ های pop-up ads و یا انواع خاصی از ایمیل. اینها برای ایجاد آگاهی نام تجاری و رسیدن به مخاطبان بزرگتر. یکی باید مراقب باشید که فشار خود را تلاش های بازاریابی نمی تواند بیش از حد طاقت فرسا: مصرف کنندگان به احتمال زیاد به علامت گذاری پیام های خود را به عنوان اسپم مسدود کردن آنها و به طور موثر ساخت زمین خود را بی فایده است. بیش از حد نمی تواند تنها یک اتلاف بودجه بازاریابی خود را, اما همچنین می تواند منجر به از دست دادن مشتریان ارزشمند است.

جلو و محتوا بهتر است برای ایجاد یک رابطه با یک مشتری از آن شامل آنها امید بستن برای دریافت ارتباطات است. رسانه های اجتماعی عضو هستید ایمیل و پیام های متنی نوع متفاوت از جلو و محتوای منابع در بازاریابی دیجیتال است. اغلب شرکت های ارائه معاملات منحصر به فرد و یا کوپن از طریق این فید به منظور جذب پیروان و مشترکین در نتیجه گسترش این پیام را به مردم بیشتر.

هر دو فشار و کشش محتوا می تواند مورد استفاده قرار گیرد در کنسرت به اجرا دیجیتال کمپین بازاریابی. اغلب اوقات این مفید ترین راه برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات با مصرف کنندگان است. اما برندها باید فقط به عنوان زرنگ و دانا آنلاین به عنوان آنها با هر کمپین بازاریابی. پس از این کمپین انجام می شود سریع تر و ارزان تر می تواند منجر به اشتباهات از قبیل غلط املایی یا شکسته وب سایت و لینک های آن از طریق به کاربر نهایی. این نوع از خطاها می تواند فوق العاده آسیب رساندن به مبارزات انتخاباتی پس از سعی و کوشش و تصحیح لازم است.

یکی دیگر از توجه در طول یک کمپین بازاریابی با استفاده از دیجیتال به این معنی است که دستگاه در آن پیام شما دیده خواهد شد. همانطور که هر کاربر گوشی های هوشمند را می دانم تجربه خواندن چیزی را بر روی سه صفحه نمایش اینچ است که بسیار متفاوت از خواندن آن در 18 اینچ صفحه نمایش. بازاریابان باید آگاهانه خود را طراحی و کپی انتخاب در هنگام تهیه دیجیتال پیام – آن است که یک اندازه متناسب با همه نوع از وضعیت است. در واقع کل کتاب بازاریابی و کلاس اختصاص داده شده به ایجاد کمپین موثر برای فرد سیستم عامل از جمله تلفن همراه و دستگاه های بی شمار سایت های رسانه های اجتماعی در حال حاضر در خارج وجود دارد.

در پایان روز بازاریابی سنتی و بازاریابی دیجیتال موثر ترین زمانی که آنها با هم استفاده می شود. در حالی که ما متصل به رایانه های ما گوشی های هوشمند و قرص در افزایش مقدار از زمان در طول روز نمی توانند ما خیره در روی صفحه نمایش برای همیشه لطفا برای.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *