دو SEOs

بهینه سازی وب سایت مهم است که برای سایت سلامت و ترافیک. گوگل و دیگر موتورهای جستجو جایزه به طور فعال و به درستی بهینه سازی وب سایت. بهینه سازی موتور جستجو باید بالا, بازاریاب اینترنتی,'s رادار. کوچک و بازاریابان به شدت درگیر با آنچه که به نام خارج از صفحه بهینه سازی موتور جستجو. بهینه سازی خارج از صفحه است که یک ترکیب مناسب از سایت های اجتماعی فیس بوک ساختمان و لینک رسانه های اجتماعی تعامل – فعالیت های شبیه به بازاریابی است. اما نوع دیگری از جستجوگرها است که به همان اندازه مهم است ویژگی های SEO یا بهینه سازی بر روی صفحه.

نویسندگان و دیگر کارشناسان جستجوگرها تمایل به انجام off-page بهینه سازی وظایف و بنابراین ما با اشاره به این نوع از بهینه سازی به عنوان بازاریابی جستجوگرها در اینجا به تمایز آن نوع دیگر از سایت, بهینه سازی ویژگی های SEO یا بهینه سازی بر روی صفحه. کمتر شناخته شده از این دو ویژگی های SEO وجود ندارد در همان محافل اجتماعی بازاریابی جستجوگرها اما ممکن است مهم تر وقتی که می آید به تاثیر یک وب سایت's رتبه بندی موتور جستجو.

ویژگی های SEO

در صفحه بهینه سازی فعالیت های انجام شده به وب سایت's باطن صفحات مطابق با ترین زمان بهترین شیوه به عنوان حداكمد در درجه اول توسط گوگل است. الگوریتم های فعال موتورهای جستجو را به سرعت بخوانید و طبقه بندی یک صفحه وب's محتوا. ویژگی های جستجوگرها در حال کارهای انجام شده توسط برنامه نویسی مردمی و یا یک وب مستر. آنها اطمینان حاصل شود یک وب سایت است تا به تاریخ با آخرین و بهترین شیوه است که می تواند رتبه سایت.

خیلی توجه به ویژگی های بهینه سازی در طول یک وب سایت جدید ساخت. اما گوگل معروف است برای تغییر الگوریتم خود را حساب دیفرانسیل و انتگرال (پنگوئن پاندا و مانند آن) در تلاش خود را برای ارائه بالاترین کیفیت نتایج ارتباط از یک پرس و جو جستجو. گوگل به روز رسانی در نتیجه ممکن است تغییر یک بهترین عمل یا دستور که یک فایل جدید از نوع مانند نقشه یا robots txt اضافه شود به یک وب سایت's دایرکتوری. خوشبختانه باطن ابزار به روز رسانی تنها نیاز به انجام شود در درجه اول به صورت دوره ای بر روی وب سایت است. اما مانند یک ماشین است که اجرا می شود اگر چه نیاز به تعمیر و نگهداری tune-up خیلی قدیمی تر سایت باید ویژگی های اتصال یو پی اس برای اطمینان از انطباق با آخرین دستورالعمل ها.

در صفحه ویژگی های SEO یک تابع سودمند انجام شده به شدت به نفع جستجو-موتورهای اما که همچنین به منظور افزایش تجربه کاربر تا حدودی نیز هست. کلمات کلیدی ممکن است توسعه یافته به عنوان بخشی از ویژگی های خدمات سئو و چگالی کلمات کلیدی در یک صفحه و تحليل قرار گرفت. یا بازاریابی مردمی ممکن است تولید کلمات کلیدی و عبارات و همچنین نوشتن متا متن.

اما از آن است که یک تکنسین's کار به لحاظ جسمی اضافه کردن متا متن به سایت's باطن صفحات و همچنین انجام سایر بخش مدیریت وظایف مانند بهینه سازی عنوان صفحه تگ های H1 و اضافه کردن تصویر و متن alt. علاوه بر این ویژگی های SEO نظر اندازه صفحه و بار بار 301 تغییر مسیر و خطای 404 صفحات و تعمیرات موتور جستجو دوستانه و کاربر نارضایتی مانند لینک های شکسته.

هر دو نوع جستجوگرها مهم برای ترافیک سایت به دلایل مختلف. بهینه سازی برای جستجوگرها بازاریابی به تنهایی است که تنها نیمی از کار است. ویژگی های جستجوگرها تضمین می کند که روزانه در صفحه تلاش های بازاریابی خود را بهترین شانس موفقیت را در پشت فنی تنظیم وب سایت.

کلیک کنید برای اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی های SEO .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *