دم بلند استراتژی محتوا برای سئو

قدیمی روند طولانی دم جستجوگرها است که دیگر یک استراتژی مطلوب. این پیش از آن روش است که با تمرکز به طور عمده در ترافیک کمی, اگر بدون در نظر گرفتن تجربه کاربر. این مراحل را دنبال کرد عبارت بودند از: جستجو برای عنوان بسیاری از کلمات کلیدی دم بلند که ممکن است ایجاد یک صفحه فرود برای هر یک از آنها با قرار دادن عبارت کلیدی در عنوان و برچسب هدر نوشتن مطالب پر شده با عبارات کلیدی و تمرکز تنها بر روی تبدیل شده است. برای مثال تهیه یک لیست شامل هر ممکن است طولانی دم کلمه کلیدی مرتبط با یک جستجوی عبارت ‘شرکت در جستجوگرها’ مانند ‘بهترین شرکت جستجوگرها’, ‘بزرگ شرکت در جستجوگرها’, ‘Top 10 SEO’ شرکت های بیشتر و استفاده از آنها در اینجا وجود دارد و در مطالب خود را منسوخ استراتژی برای مدت طولانی دم SEO هر چند بسیاری از آنها هنوز هم پس از این.

تمرکز در سال 2013 و فراتر از آن است که در درجه اول بر اطلاعات معتبر. دلیل ساده است که موتور های جستجو به خصوص گوگل در حال حاضر ارائه به کاربران سایت است که ارائه اطلاعات معتبر و نه از سایت های است که تسهیل تنها تبدیل آسان و با عملا هیچ آموزنده ارزش.

اگر شما در حال رشد کسب و کار و می خواهید برای بهینه سازی مطالب خود را برای کلمات کلیدی دم بلند و سپس در اینجا برخی از استراتژی های نوآورانه شما می تواند به دنبال.

دریافت بهترین نتیجه را از تیم خود

اولین گام خواهد بود برای تماس با تیم خود را با هم و بحث در مورد صفحات و یا مطالب که شما می خواهید برای ایجاد. بحث در مورد جنبه های مختلف مطالب خود را بر اساس تجربه و دریافت پیشنهادات از تیم خود را. خود را در خانه تیم را عالی دامنه تخصص و به راحتی می توانید آمد تا با حق و موثر ترین ایده ها.

برای مثال اگر کسب و کار خود و اهداف بازار محلی و سپس شما باید مطالب خود را جذاب به مشتریان محلی است. شما می توانید بحث خود را با تیم در مورد آخرین روند در جستجوی محلی و نحوه پیاده سازی آنها در مطالب خود و چیزهای دیگر مرتبط.

به طور کامل درک نیازهای کاربر

هنگامی که شما باید با تشکیل یک ایده روشن در مورد محتوای مورد نیاز برای پیدا کردن نیازهای واقعی کاربران است. فکر می کنم در مورد آنچه که کاربران انتظار می رود برای پیدا کردن در هنگام ورود در صفحه خود و یا محتوا. شما می توانید مصاحبه گذشته کاربران انجام یک نظرسنجی برای مشتریان آینده نگر و یا انجام تحقیقات آنلاین برای به دست آوردن اطلاعات مورد نظر. در حالی که نقشه برداری از محتوا است که آدرس تعداد بیشتری از کاربران شما می توانید پیدا کردن که دم بلند کلمات کلیدی بهترین کار را برای شما. برای مثال اگر شما صاحب یک کسب و کار آب شما می توانید پیدا کردن محصولات است که محبوب ترین در میان کاربران با استفاده از مصاحبه و نظر سنجی. اگر بسیاری از آنها ترجیح می دهند آب انگور, شما می توانید با استفاده از طولانی دم کلمه کلیدی ‘بهترین انگور آب شرکت.

شما باید نه تنها به جستجو برای مردم چه انتظار از محصول یا خدمات خود را اما همچنین برای چک کردن چیزهایی است که مردم می خواهند و شما را ارائه نمی دهد. بر اساس این اطلاعات شما می توانید ایجاد یک راه حل جامع راهنمای برای کاربران به جای برجسته کردن تنها کسانی که شما را به طور مستقیم. این کمک خواهد کرد که برای پیدا کردن کلمات کلیدی دم بلند که ممکن است مربوط به کسب و کار شما.

انجام تحقیقات بر روی سایت های رقیب

بررسی استراتژی های از سایت های رقیب کمک خواهد کرد که شما را به راه اندازی یک پایه اگر شما تازه به کسب و کار. برای مثال اگر شما ایجاد یک صفحه برای طلا و جواهر خود را کسب و کار برای اولین بار شما می توانید با جستجو در سایت های دیگر برای پیدا کردن چگونه آنها قرار داده اند که محتوای توصیف کیفیت محصولات خود و با استفاده از کلمات کلیدی دم بلند. با این حال, آن است که یک استراتژی خوب برای کپی کردن رویکرد خود را. استفاده از رویکرد خود را به عنوان یک پایه و توسعه ایده های خود را. نگاهی به سایت های معتبر رقبا. این سایت به شما کمک خواهد کرد برای بیش از یک پایه. با بررسی آنچه انجام می دهند متفاوت, شما می توانید, توسعه, تازه, ایده های خلاق به راحتی.

تحقیقات کمی بر اساس ارزش آموزنده

آن یک ایده خوب برای تحقیق به کلید واژه جلد به طوری که شما می توانید اولویت بندی مهم ترین آنهایی که. اما این به آن معنا نیست که شما باید در نظر حجم قبل از تجربه کاربر. اگر یک کلمه کلیدی است برای حدود 500 بار و آن را اضافه نمی کند هر ارزش به بازدید کنندگان خود را و سپس شما نمی توانید درو مزایای هر با بهره برداری از آن کلمه. از این رو به اهمیت به ارزش آموزنده محتوا و سپس با در نظر گرفتن حجم کلمه کلیدی.

ایجاد نمونه طراحی و به دست آوردن بازخورد

ایجاد نمونه طرح و دریافت بازخورد از طریق مختلف mockup خدمات از جمله UserTesting.com مکانیکی و ترک و دیگران. احیای صفحات/محتوا با توجه به بازخورد.

برای چک کردن صفحه ربط

شما باید بررسی کنید که آیا صفحه یا محتوا است که شما ایجاد شده است مربوط به وب سایت خود و یا وب سایت. صفحه یا محتوا باید از ارزش واقعی آن است که اگر به مرتبط است. این را می توان در هر مرحله از فرآیند ایجاد صفحه.

هر یک از این استراتژی بهترین کار خواهد کرد تنها اگر توسط یک تیم اختصاصی برای پیاده سازی آنها. بهترین روش خواهد بود برای به دست آوردن حمایت از شرکت در جستجوگرها حرفه ای فراهم می کند که قابل اعتماد تحقیقات کلمه کلیدی خدمات.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *