درک متن لنگر و با استفاده از آن حداکثر برای جستجوگرها

گرفتن رتبه بالاتر در موتورهای جستجو است که هر کسب و کار با هدف, اما برای دریافت کنید که رتبه بالا مدیران باید برای قرار دادن در بسیاری از تلاش ها و ساخت مناسب استراتژی جستجوگرها. متن لنگر است که بخش مهمی از SEO و تاثیر زیادی در رتبه بندی. استفاده صحیح از آن را به شما کمک خواهد کرد برای رسیدن به رتبه بالا اما اگر شما با استفاده از اجزای آن شما ممکن است از دست دادن ترافیک آلی و حتی جریمه دریافت.

متن لنگر را می توان به عنوان قابل مشاهده در لینک است که در واقع نمایش داده شده در مرورگر خود را. آن را دارای اهمیت زیادی برای در صفحه و خارج از صفحه بهینه سازی. موتورهای جستجو استفاده از آن برای تعیین ربط و همچنین اهمیت این سایت. قبل از به روز رسانی پنگوئن گوگل با استفاده از این متون یا نه وب سایت مربوطه است اما در حال حاضر آن را به عنوان بزرگ به معنی موتورهای جستجو به جریمه کردن وب سایت برای بیش از بهینه سازی. هنگامی که آن را در مورد رابطه بین لنگر, متن, و, گوگل, نخست قانون است به دنبال دستورالعمل.

در اینجا در این قطعه از نوشتن اجازه دهید بحث در مورد چگونه ما می توانیم ما لنگر متن برای عملکرد بهتر SEO:

درک روشنی از انواع مختلف قطعا کمک خواهد کرد که شما را به بهینه سازی آنها را به شیوه ای بهتر.

  • مطابقت دقیق: متن دقیق عبارت کلمه کلیدی که انتخاب شده است برای رسیدن به یک رتبه بالاتر برای محتوای قطعه.

  • بازی با مشتقات جزئی: که شامل عبارت کلیدی انتخاب شده است که برای رتبه بندی

  • مارک: که شامل نام تجاری

  • نام ژنریک: آن است که به طور کلی عبارت بدون هر کلمه کلیدی را هدف قرار

  • برهنه, لینک های لنگر: آنها که مجریان لینک بازگشت به سایت با استفاده از URL

  • LSI کلمات کلیدی: متن لنگر است مترادف برای یک هدف کلیدی

نگه داشتن آن واقعی و همه کاره:

به عنوان در گوگل, هر قسمت از سایت همراه با لینک و متون لنگر باید ارائه ارزش واقعی به کاربران است. لینک باید در چنین راهی به طوری که کاربران می توانید آنها را ببینید و به آنها اطلاع در مورد چیزی که به آن مربوط است و آموزنده. بنابراین شما باید آنها را ایجاد کنید و بدون تکراری کلمات کلیدی و لینک با کیفیت بالا و صفحات مربوطه.

آیا بیش از بهینه سازی:

گوگل اجتناب بیش از حد غنی متون لنگر. هر گونه استفاده از کلمه کلیدی بر اساس متن لنگر است که همیشه یک هیچ از گوگل و همچنین ممکن است در نتیجه مجازات است. نگه داشتن آن را طبیعی و گسترش آن در سراسر لینک های ورودی در مناسب نسبت.

نگه داشتن مجریان مربوطه:

گوگل همیشه می خواهد به ارائه بهترین و اطلاعات مربوط به کاربران است. آن تلاش می کند بهترین خود را به منظور بهبود تجربه کاربر پس غیر مرتبط مجریان بی ربط با لینک کلیک کنید و مطالب را نمی خواهد مینماید موتور جستجو. بیشتر مربوط به مقاله خود را بهتر است خود را رتبه بندی خواهد بود.

حفظ مسیر خود را در متون لنگر:

در حالی که ساخت بک لینک بسیار مهم است که شما نگه داشتن یک مسیر در خود متون لنگر. چیز دیگری شما ممکن است لینک آن را به spammy وب سایت و یا استفاده بیش از حد بسیاری از کلمات کلیدی و تاثیر منفی بر روی مشخصات خود را. این بسیار مهم است که به طور سازمان یافته به طوری که شما لازم نیست بیش بهینه سازی صفحه خود را با کلمه کلیدی متراکم مجریان. ردیابی کمک خواهد کرد که شما به دنبال یک فرایند سیستماتیک و جلوگیری از استفاده بیش از حد کسانی که در حال حاضر استفاده می شود.

توزیع مجریان با دقت:

توزیع لنگر متن باید متناسب چرا که بیش از تمرکز بر روی هر چیزی بد خواهد بود. هر چند آن را بسیار دشوار است برای گفتن آنچه که بهترین و ایده آل اما مهم است که برای جلوگیری از overstuffing با دقیق مطابقت با کلمات کلیدی. شما می توانید تکیه بر مارک و نام وب سایت متون لنگر. انجام یک تجزیه و تحلیل کامل از رقبای خود را کمک خواهد کرد که شما برای دریافت یک ایده خوبی از آنچه آنها استفاده می شود برای رسیدن به رتبه های بالا.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *