درایو ترافیک بیشتر به وب سایت خود را با وب عنوان صفحه!

یکی از مهمترین نادیده گرفته اما اجزای مهم در صفحه وب خود است عنوان متا. عنوان متا متن یا عنوان صفحه در بر داشت در سمت چپ بالای پنجره مرورگر خود را و آن را نیز به عنوان ذخیره هنگامی که یک بازدید کننده وب سایت بوک مارک وب سایت خود را. برخی از افراد استدلال می کنند که موتورهای جستجو قرار داده و ارزش کم و یا هیچ در تگ عنوان, اما صرف نظر از اینکه چگونه به عنوان متا ارقام به الگوریتم رتبه بندی تگ عنوان است که هنوز انتقادی به رانندگی جدید و تکرار ترافیک به وب سایت خود را.

تعداد بی شماری از سایت های زیر استفاده از این عنوان فضای کاملا فراموش کردن نام خود را در صفحات (untitled document) و یا نام صفحه خود را چیزی کاملا بی فایده و یا عمومی (خوش آمدید به سایت ما و یا صفحه اصلی). یک “untitled document” و یا “صفحه اصلی” نشانه کوچک انجام خواهد شد برای کمک به تشویق تکرار بازدید کنندگان به وب سایت خود را. هر بازدید کننده را به زمان برای تغییر نام خود را نشانه و یا آنها را به طور کامل فراموش کرده ام چه نشانه است.

نه تنها برچسب عنوان ارائه نشانه نام, اما آن را نیز تعیین کننده لینک قابل کلیک است که نمایش داده شده در نتایج موتورهای جستجو صفحه (SERP).

به عنوان مثال:

اگر خود را به عنوان برچسب به نظر می رسد مثل این: ایمیل سفارشی ثابت/مارک ایمیل

صفحه خود را نشان خواهد داد تا مانند این را در یک جستجو در گوگل (و یا یکی دیگر SERP)

ایمیل سفارشی ثابت / مارک ایمیل

بدیهی است که “untitled document” و یا “به سایت ما خوش آمدید” است که بسیار موثر در جلب بازدید کننده به سایت خود ،

به دنبال این راهنمایی در نوشتن موثر و مفید برچسب عنوان.

  1. متا تگ عنوان باید خلاصه مطالب هر صفحه منحصر به فرد. این بدان معنی است که شما همیشه باید صبر کنید تا مطالب خود را نوشته شده است قبل از انتخاب خود را به عنوان دسته. خود را در تگ عنوان باید مفید و آموزنده است. به یاد داشته باشید که خود را در تگ عنوان چیزی است که نشان می دهد تا به عنوان لینک قابل کلیک به ارمغان می آورد که بازدید کنندگان به سایت شما از طریق موتورهای جستجو و چه چیزی را نشان می دهد تا زمانی که بازدید کننده بوک مارک ها سایت خود ،
  2. پایگاه خود را به عنوان برچسب بر روی کلمه کلیدی “عبارات است.” وجود دارد بسیاری از منابع و برنامه های کاربردی آنلاین است که کمک خواهد کرد که شما تعیین جستجو محبوب است که مربوط به محتوای وب سایت خود را. (این همان “عبارات کلیدی” است که باید پراکنده در محتوای صفحه خود را و کلمات کلیدی متا تگ ها و متا تگ توضیحات) مطمئن شوید که شما با استفاده از این شرایط را در عنوان خود را که در آن مناسب است. بدیهی است این مهم است که شما بیش از انجام این کلمات کلیدی به نقطه ای که به عنوان بی فایده می شود.
  3. محدود کردن عنوان خود را به 50-60 کاراکتر فاصله است. برخی از مرورگرها در واقع نشان می دهد بسیاری از شخصیت های, اما برای کسانی که نمی, اگر شما با استفاده از شخصیت های بیشتر به عنوان شما قطع خواهد شد. از همه مهمتر تعدادی از شخصیت های نمایش داده شده در SERP است که قطعا ثابت شده است. بنابراین هر عبارت دیگر پس از آن 50-60 شخصیت را نمی خواهد کمک به رانندگی هر یک از مشتریان به سایت خود را به سادگی به خاطر بازدید کنندگان بالقوه خود را!
  4. موتورهای جستجو نادیده گرفتن (و یا نمی index) “کلمات توقف” بنابراین اجتناب از استفاده از آنها را در عنوان خود را. متوقف کردن کلمات, کلمات مشترک که واقعا کمک به تعیین درست محتوای سایت خود را. نمونه هایی از کلمات توقف ها: این, با, برای, همچنین, یک, و, به, در, شود, چون. فضایی است که در حال حاضر محدود خود را در تگ عنوان است بنابراین هیچ حس به هدر رفتن فضا بر روی کلمات است که نادیده گرفته می شود توسط موتورهای جستجو و واقعا نمی خواهد کمک به هر گونه جدید ترافیک به سایت شما.
  5. همیشه استفاده از یک های مختلف عنوان متا در هر یک از صفحات وب سایت خود را. مطالب خود را متفاوت است در هر صفحه از سایت خود را طوری عنوان خود را باید متفاوت در هر صفحه بیش از حد.
  6. در واقع شما می تواند بازدید کننده بیشتر به وب سایت خود را نگه داشتن برچسب عنوان ساده و معنی دار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *