دانش SEO برای شروع تا صاحبان وب سایت

[ad_1]

بازاریابی اینترنتی ابزار قدرتمند است که می توانید هر کسب و کار در راه رسیدن به موفقیت می آید و آن را به استفاده از بهترین بودن هزینه مؤثر و قادر به تبلیغات دنده ممکن است.

من می خواهم به ارائه برخی از این ایده امیدوار است که آنها کمک خواهد کرد که شما شروع یک کمپین موفق.

آنچه که هدف خود را رسانه ها ؟

انتخاب کسب و کار خود و دسته و تمرکز بر روی مخاطبان و رقبای فعالیت است. اگر شما می خواهید خود را ایجاد وب سایت برای جستجوگرها شما نیاز به حداقل دانش در موتور جستجو مهم مراحل.

اساسی برای پیشبرد:

درس اول – معرفی SEO:

SEO مخفف بهینه سازی موتور جستجو است. این استراتژی از گرفتن ترافیک از آلی نتایج موتورهای جستجو. تمام هدف موتورهای جستجو مانند گوگل و یاهو و بینگ را از نتایج جستجو که در آن صفحات وب سایت و متن های دیگر مانند سخنرانی و یا کسب و کار محلی لیست نشان داده شده و بر اساس رتبه بندی در موتورهای جستجو شناسایی بهترین مربوطه به کاربران است. پرداخت محاسبه شده است در اینجا.

موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ جمع آوری اطلاعات مربوط به هر صفحه در وب به طوری که آنها می تواند کمک به مردم برای پیدا کردن دقیقا آنچه آنها دنبال آن هستید و هر موتور جستجو دارای یک راز محاسبه الگوریتم برای تبدیل تمام این اطلاعات مفید به نتایج جستجو می باشد.

اگر شما می خواهید وب سایت مرتب کردن بر اساس نتایج هر زمانی که صفحات خود را بالاتر رتبه بندی آنها کمک بیشتر کاربران شما در پیدا کردن کلید به رتبه های بالاتر است که مطمئن شوید که وب سایت خود را حریص بودن به پایان می رسد موتورهای جستجو نیاز به استراتژی های خود را این است که به نام بهینه سازی موتور جستجو و یا جستجوگرها.

جستجوگرها است که یک زمانی روند چرا که الگوریتم گوگل تغییر در همه زمان ها بیشتر رقبای اغلب در تلاش برای ارسال مطالب بهتر و ترویج آن در بالا به طور موثر در حالی که موتور به طور مداوم در به روز رسانی با انواع جدیدی از نتایج و اطلاعات است.

سایت راهنمای:

لوگو باید هوشمند باشد. ارائه نقشه سایت به کاربران خود را با مربوطه کامل اصلی لینک کلیک کنید. مطمئن شوید robot.txt فایل بر روی سرور وب سایت خود را. راه اندازی سایت خود را به نظر می رسد برای همه مرورگرها. به روز رسانی صفحات وب خود را از نزدیک برای کاربران و نه برای موتورهای جستجو.

تحقیق کلمات کلیدی:

تجزیه و تحلیل کسب و کار خود و کلمات کلیدی و دریافت ایده ها در اینجا در گوگل AdWords Keyword Tool و نهایی رقابت کم بهترین کلمات کلیدی.

قلب سایت:

تمرکز بر روی مراحل زیر را:

  1. صفحه بی حد و حصر مربوطه
  2. ساخت صفحه وب با کیفیت بالا
  3. ورق را رو کردن این صفحه بیشتر و آسان در دسترس
  4. آماده سازی صفحه وب سایت میزبانی در بزرگ مربوطه
  5. سرچشمه صفحه میزبانی با کیفیت بالاتر.
  6. مطمئن شوید که در مورد سرعت سایت خود را, وب سایت نیاز به بارگذاری سریع می باشد.
  7. به روز رسانی آلی اطلاعات تماس در وب سایت شما.

ارزش محتوای وب سایت:

دردناک محتوای قدرتمند است مطالب ارائه محتوای با کیفیت بالا به طور عمده بر روی صفحه اصلی است که بیشتر احتمال دارد به کاربران بحث در مورد اشتراک گذاری و لینک دادن به.

  1. نوشتن مطالب با کیفیت توسط کارشناسان در مورد کسب و کار دسته.
  2. به روز رسانی محتوای منحصر به فرد
  3. نه کپی کردن متن از دیگر وب سایت ها و یا وبلاگ ها.
  4. به روز رسانی اطلاعات واقعی با مثال.
  5. آیا استفاده از همان محتوا به چند URL
  6. حفظ خود و تصاویر اصلی و تصاویری استفاده از ویژگی ALT به تصاویر مهم
  7. جلوگیری از اشتباهات املایی و اشتباهات دستوری..
  8. جلوگیری از بیش از حد لینک به کلمات کلیدی و یا عبارات.

خوب سئو خود را افزایش می دهد ارزش وب سایت در نتایج جستجو. گوگل, مهندس, آقای Matt Cutts در مورد گفت: “SEO” ما همیشه حمایت شما را به موتور جستجوی هوشمند بهینه سازی فعالیت های. همه بهترین.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید