جیمز Martell روش و یاهو

در جیمز Martell, وابسته به کتاب او اشاره می کند که او با تمرکز بر بهینه سازی تقریبا به طور انحصاری برای گوگل, از آنجایی که آنها دریافت بخش عمده ای از ترافیک موتور های جستجو. اما شده است وجود دارد کمی از جنجال به تازگی در مورد برخی از جیمز سایت جریمه شدن توسط گوگل است. من شخصی سوء ظن است که خود سایت بود بیش از حد کراس لینک و برخی از آنها ممکن است تا به حال مطالب کپی شده. اما یکی از چیزهایی که من متوجه شدم این است که Martell سایت های در حال انجام به خوبی در یاهو.

یکی از دوستان خوب من است که یک متخصص در SEO است. او به من توضیح داد چند روز پیش که یاهو در حال حاضر الگوریتم بسیار شبیه به گوگل الگوریتم قدیمی قبل از گوگل شروع به واقعا سخت تلاش برای خنثی کردن SEO و بازاریابان وابسته است. این را توضیح دهد که چرا Martell این سایت هنوز در حال انجام به خوبی در یاهو. و در حالی که گوگل هنوز هم ممکن است تعداد زیادی از جستجوهای یاهو هیچ دولا دولا راه رفتن. اگر یاهو می شود نیمی از جستجوهای انجام شده بر روی آن است که گوگل می کند و سپس آن را هنوز ارسال فوق العاده مقدار زیادی از ترافیک. (من شنیده ام کسی می گویند که گوگل ممکن است با قرار دادن خرچنگ در جدول اما یاهو هنوز هم می توانید با قرار دادن استیک بر روی صفحه است.)

یاهو حساس تر به بهینه سازی بر روی صفحه از گوگل. یکی از تنها نقص (و این یک نقص جزئی) با جیمز مواد است که تمرکز خود را بر روی چگالی کلمه کلیدی و بهینه سازی بر روی صفحه. صفحه خاموش عوامل مهم بسیار بیشتر از روی صفحه عوامل در حال حاضر که وضعیت تغییر نمی دهد در هر زمان به زودی تا آنجا که من نگران هستم. فقط آن را بسیار آسان تر به دستکاری خود را بر روی صفحه عوامل از آن است که به دستکاری خود را offpage عوامل است. یاهو از طرفداران بزرگ از داشتن کلمات کلیدی خود را در URL, اما یاهو نتایج به شدت مربوط به خود backlink ساختار بیش از حد.

من پیشنهاد می کنم جیمز Martell کتاب و روش های خود را, اما من همه را تشویق به انجام برخی از تفکر مستقل بیش از حد. من مخالفم با یک کوکی-برش به روش webmastering و به کسب و کار به عنوان یک کل. با توجه به آنچه در جریان است و آزمایش با چیزهای مختلف. یاد بگیرند که چه کاری برای شما هر دو در یاهو و گوگل و نترس به چیزی متفاوت را امتحان کنید در حال حاضر و پس از آن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *