جستجوگرها Copywriting – که در آن آب ؟

Copywriting تعریف شده است به عنوان استفاده از مواد نوشته شده است برای ترویج کسب و کار محصول و خدمات. هدف اصلی از copywriting است که به گسترش کسب و کار مشتری و ایجاد آگاهی و ابتلا به توجه / جاذبه است.

Copywriting جستجوگرها

به لطف اینترنت و رشد نیاز به صورت (موثر) copywriters رشد نمایی. معرفی SEO ساخته شده راه را برای یک زیر رده از copywriting به عنوان جستجوگرها copywriting است. الگوریتم های موتور جستجو طراحان مانند گوگل تاکید ترکیبی از کلمات کلیدی در محتوای با کیفیت و رتبه سایت بنابراین برای از بین بردن آشغال محتوا.

SEO copywriters تمایل به کار با وب بهینه برخورد با جنبه های فنی از جستجوگرها. با داشتن این دو با هم تیمی آنها را نه تنها بازنویسی متن بلکه تغییر طراحی وب سایت و کد را به نتیجه نهایی مورد علاقه موتورهای جستجو. رغم همه چیز در جستجوگرها copywriting نیاز به مهارت و تجربه به علاوه “آزمایش و خطا” برای ارزیابی چگونه صفحه وب تجدید نظر خواهد بود برگرفته و درک در چشم مشتری بالقوه به عنوان به خوبی به عنوان نتیجه جستجو.

اینکه یک دهم نیاز به عالی مهارت نوشتن خلاق و ایده آل برای دانستن این موضوع است. اگر چه وجود دارد بارهای از copywriters در اطراف همه متخصص در افراد خاص است. برای مثال شما ممکن است پیدا کردن یک جای خالی برای یک copywriter با دانش عمیق در رشته مهندسی مکانیک و یا شاید املاک و مستغلات. در این مورد hirer اطمینان را به صفحه نمایش برنامه های کاربردی را با دقت انتخاب کنید تا کسانی که copywriters با چنین دانم که چگونه.

نکته: با این که آن را مهم است برای شما برای پیدا کردن تو رفتگی در دیوار خود را و به دست آوردن دانش کافی. یک شروع خوب می تواند با ارزیابی سرگرمی های خود را و یا خود را به دانشگاهیان.

مراحل را برای تبدیل شدن به موثر copywriter (آب)

Www (اینترنت) هم ریخته است با میلیون ها نفر از وب سایت های ارائه اغلب همان محصول و یا خدمات است. خوانندگان وب صفحه نمایش های مختلف صفحات وب را تا زمانی که آنها دریافت آنچه آنها واقعا می خواهید این روند می تواند یک کمی به اندازه کافی دردناک است که شما می توانید آن را توسط خودتان را برای دیدن آنچه منظور من است.

باز کردن موتور جستجوی خود را تایپ کلمات کلیدی مورد علاقه خود را و شما یک صفحه پر از لینک و لیست و تبلیغات. در پایین شما را ببینید ‘صفحه 1 از ‘. آیا شما واقعا این فهرست صدها نفر از صفحات ؟

هنگامی که من برای اینترنت دایرکتوری و آنها تاکید می شود در سه صفحه اول نتایج جستجو را به دلیل آن است که ثابت شده است که خوانندگان وب را مرور عمدتا سه صفحه اول و در موارد نادر چهارم و پنجم صفحه. شانس هستند که اگر شما ذکر شده در 3 تا 5 صفحه شما ممکن است به سختی متوجه شود و یا بهتر نادیده گرفته!

نوشتن چشم نواز تیتر به عنوان مهم به عنوان مقاله خود را. تنها راه برای وادار کردن خواننده به ماندن در صفحه خود را به گرفتن چشم خود را. مطمئن شوید که شما باز کردن خط تداعی احساسات و تمایل و کنجکاوی.

مرحله 1 – می دانم که شما محصول و خدمات

برای نوشتن موثر, شما باید بدانید که این موضوع و این که شما نیاز به دانستن محصول و یا خدمات با دقت به منظور به اندازه کافی خلاق در استخراج توجه و احساسات و کمی از احساس گناه (یکی از مورد علاقه من روش) کمک می کند تا بسیاری. به عنوان یک copywriter شما باید بدانید که جوانب مثبت و منفی از محصول / خدمات و ایده آل برای استفاده از حالات صورت مانند – “قبل از من XYZ شرایط خوب نیست’ یا “داشتن XYZ به من کمک کرد تا در رسیدن به اهداف من است.’

شما نیاز به خلاق و شاید به فکر می کنم از قبلی تکرار بنابراین شما خواهد بود قادر به جذب خوانندگان خود را.

مرحله 2 – نگه داشتن آن ساده و کوتاه و شیرین

همانطور که عنوان می گوید – آن را ساده نگه دارید! هنگامی که شما نوشتن یک مقاله و سعی کنید برای جلوگیری از بی متن. اگر شما می توانید آن را توضیح دهید در 5 کلمه است که راهی بهتر از استفاده از 15 کلمه. بیشتر مطالب بهتر شانس بینندگان خسته خواهد شد در نتیجه فراموش کردن بسیاری از خود نوشتن. حداقل من پیشنهاد می کنم برای استفاده از پررنگ, ITALICو تاکید متن اگر شما می توانید آن را در چند کلمه. علاوه بر این به یاد داشته باشید – شما باید استنباط توجه / تولید عمل!

مرحله 3 – جاذب عناوین و نقاط گلوله

سازماندهی اطلاعات بسیار مهم است چرا که همه چیز باید حس را. با استفاده از سرفصل و نقاط گلوله کمک به در حال مختصر و اطمینان حاصل کرد که این بخش ضروری است که جریان و تحویل به مخاطب. به یاد داشته باشید, آیا شما هم به زباله خواندن در اطراف ؟ چه پاسخ خود را?

گام 4 – اثبات خواندن

اثبات خواندن است و اساسا مهم است. شما باید آزمون خود را بنویسید تا در چند افراد با زمینه های متنوع برای دیدن اگر مطالب خود را سازگار به اندازه کافی به درک. علاوه بر این, شما نیاز به بررسی هر گونه خطا مرتبط با دستور زبان و نحو و معانی. فقر مهارت های زبان می توانید از بین بردن اعتبار خود را, و آن را سخت خواهد بود برای رسیدن به آن را یک بار از دست داده است.

ثبات کیفیت و اعتبار سه عامل مهم در ایجاد یک نام و به دست آوردن وفادار (بازگشت) مشتریان.

مرحله 5 – شناسایی خود را (هدف) مخاطبان)

مخاطبان متفاوت است با جمعیتی (سن ، محل سکونت و جنسیت), وضعیت اجتماعی و اقتصادی و آموزشی در پس زمینه. برای مثال زبان مورد استفاده برای نوجوانان متفاوت است از این زبان استفاده می شود برای افراد مسن. در نتیجه اصطلاحات مورد استفاده برای پزشکان راه های مختلف از اصطلاحات مورد استفاده برای مهندسین. که بدان معنی است که شما نیاز به آگاهی از همه این که چرا آن را خوب است به یک متخصص در تو رفتگی در دیوار شما.

مرحله 6 – می دانیم و تمرکز بر مخاطبان خود

میکل آنژ ‘کاراواجو’ Merisi (بله نقاش ایتالیایی) بود که مورد بحث بسیاری از موارد برای به تصویر کشیدن خداوند و پرستاران به عنوان سرگردان به دنبال افراد با کثیف پاره لباس. رویکرد او رفت و در برابر کلیسا سفارشات از آنجا که نیاز به رنگ این پرستاران با زیور آلات براق.

این چیست همه چیز در مورد ؟ میکل آنژ ‘کاراواجو’ ایجاد ارتباط بین خود (فروتن) نقاشی های به تصویر کشیدن حقیقت از مقدسین و شیوه زندگی مردم در فقر زندگی می کنند به جای ایجاد یک تفاوت در وضعیت اجتماعی و اقتصادی.

نیز نهادهای کسب و کار باید یاد بگیرند که چگونه به آدرس مخاطبان خود را با شناخت آنها و ایجاد تفاهم زمانی که مورد نیاز است. با استفاده از عباراتی مانند ‘شما’ یک شروع خوب است-برای مثال از طریق خدمات ما شما را از بهره مند شوند…’ به جای استفاده از خدمات ما عبارتند از:…’

به یاد داشته باشید – شما نیاز مخاطبان خود کمک کند و موثر copywriting (برای آگهی محصول و غیره.) باید هدف این بسیار (مهم) جنبه. تمرکز باید بر روی خوانندگان خود را نه خودتان و یا شرکت خود را!

گام 7 – تولید, توجه,

مختصر و انجام بهترین خود را برای جلوگیری از طولانی سرفصل. مردم هیچ وقت به هدر و شما باید به تولید توجه است. تحریک احساسات و استخراج یک کمی احساس گناه’ کمک می کند تا بسیاری. به عبارت دیگر شما در حال ساخت خود را به خواننده احساس گناه برای داشتن محصول خود و بدون تولید یک حس پوچی.

من می خواهم به عنوان مثال بر روی آی فون زمانی که گفته می شد که شما می توانید ارسال اس ام اس, ساخت تماس های تلفنی و تمام مسائل اساسی. در واقع آن را برای تلفن های موبایل شپشو اما پس از آن چگونه در مورد ادغام این اصول با دیگر چیزهایی که شما می توانید با آی فون. من به یاد داشته باشید روشنگری مردم من می دانم که از صنعت مخابرات سرگرم کننده آیفون, تبلیغات, اما پس از آن به من گفت: – آن همه در خدمت یک هدف. شما مطلع هستند که شما می توانید انجام بسیاری از کارها فقط با یک روش ساده تک ابزار! در زمان توجه است که تولید شده توسط به یاد خواننده از حوادث قبلی اغلب گرفته شده برای اعطا.

گام 8 – فراخوانی برای اقدام

این مهم ترین گام من ممکن است می گویند. چگونه در مورد, ایتالیایی, روش بودن رسا با استفاده از حرکات دست? آره من استفاده می شود که روش های زیادی و گاهی اوقات من یک قربانی (هاها). چیزی است که شما نمی تواند بیان این همه در ادبیات (مگر اینکه شما یک ویدئو کلیپ). نوشتن شما باید با کیفیت و همان کیفیت را به شما ایستادگی کردن از جمعیت. آن است که آسان نیست و به همین دلیل آن را خوب است بدانید که این موضوع به خوبی در طول جوانب مثبت و منفی. هنگامی که مشتری بالقوه می افتد برای کلمات خود را, شما باید فرصتی برای ترغیب و احتباس. آن را به سادگی شروع می شود از نوشتن تا کیفیت. به یاد داشته باشید – صداقت در کلمات خود را (چون مردم هوشمند هستند) و انجام بهترین خود را به استنباط احساسات.

به طوری که اساسا آن است. من امیدوارم که این اطلاعات کمک می کند و اگر شما هر گونه سوال احساس رایگان به من ایمیل در info@eclipse-media.net و یا بازدید – http://www.eclipse-media.net/blog

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *