جستجوگرها و یا PPC: که بهترین استراتژی برای کسب و کار شما?

[ad_1]

با ظهور اینترنت بیشتر و بیشتر مردم با استفاده از موتورهای جستجو مانند گوگل به دنبال محصولات و خدمات آنها نیاز دارند. موتورهای جستجو تبدیل شده اند ضروری رسانه است که تحت تاثیر تصمیم خرید از خریدار. شانس از مردم به پیدا کردن وب سایت شما از طریق موتورهای جستجو بسیار بهتر از فرود وجود دارد به طور مستقیم. بنابراین یک حضور قوی در نتایج موتورهای جستجو بسیار مهم تبدیل شده برای کسب و کار.

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و پرداخت هر کلیک (PPC) دو تا از مهم ترین استراتژی های بازاریابی به معنای به درایو بازدید کننده به وب سایت.

جستجوگرها است که ترکیبی از استراتژی های مختلف و تکنیک های مورد استفاده برای افزایش تعداد بازدید کنندگان در وب سایت بهبود رتبه بندی خود را در آلی نتایج حاصل از جستجو. یک رتبه بالاتر در موتورهای جستجو نشان میدهد تعداد بیشتری از بازدید کنندگان نرخ تبدیل بالاتر و درآمد بالاتر در نتیجه. SEO شامل تکنیک های مانند پژوهش و کلمه کلیدی جستجوگرها, حسابرسی, در سایت, بهینه سازی سایت, بهینه سازی رقابت تجزیه و تحلیل و ارزیابی نتایج.

PPC یکی از محبوب ترین فرم از موتور جستجو و تبلیغات. گوگل اجازه می دهد تا تبلیغ برای نمایش تبلیغات خود را در حمایت و نتیجه بخش است. تبلیغ می پردازد یک مقدار ثابت به موتور جستجو زمانی که تبلیغات خود را به کلیک. کلیک هدایت بازدید کننده به تبلیغ's سایت. بنابراین به جای کسب درآمد از جستجو در بازديد ارگانیک یک کسب و کار در یک راه خرید بازدید از سایت خود را.

هر دو روش با هدف متقاعد کردن کاربران به بازدید و افزایش ترافیک به وب سایت خود را.

هر دو روش دارای محاسن و demerits و قبل از تصمیم گیری در استراتژی بهتر برای کسب و کار خود را, شما باید در نظر گرفتن نکات زیر:

  1. مقدار شما می خواهید به صرف در بازاریابی باید در نظر گرفته شود. اگر شما در حال کار بر روی بودجه و سپس PPCs ممکن است یک گزینه عملی و اضافه کردن به هزینه های خود را. PPC اجازه می دهد تا مزایای مانند:
    • هدف اصلی از هر وب سایت است که به درایو ترافیک و افزایش نرخ تبدیل (CRs). و متغیرهای از سایت باید آزمایش به کار کردن بر روی نقاط ضعف و بهبود CRs. PPCs می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای خرید مورد نیاز ترافیک و رسیدن به نتیجه به سرعت.
    • موتور جستجو's الگوریتم تغییرات در هر حال حاضر و پس از آن. سایت های بهینه سازی شده برای یک نوع الگوریتم رنج می برند هنگامی که الگوریتم تغییرات و بروز رسانی های جدید است که فورا مورد نیاز است. اما در حالی که پرداخت برای هر کلیک شما ایمنی بدن به تغییرات در الگوریتم است.
  2. هزینه هر کلیک (ک) متفاوت است برای کلمات کلیدی مختلف و عبارات است. استفاده از 'ترافیک برآورد' ابزار برای پیدا کردن میانگین هزینه برای هر کلمه / عبارت. اطمینان متوسط هزینه خاص خود را کلیدی است که بیش از حد بالا نیست.
  3. تجزیه و تحلیل چگونه قوی رقابت در بازار هدف خود است ؟ استفاده از 'Google خارجی keyword research tool' به منظور برآورد سطح رقابت در صنعت شما.

شما ممکن است دریابید که قدرت وب سایت های بیشتر فرمان خود را به کلمات کلیدی خاص. جابجایی این سایت را به یک محل برای وب سایت خود را در بازار است کاملا پیچیده است. در عوض, آن را حس می کند به استفاده از خدمات PPC در این مورد.

آن است که't لازم است که فقط یکی از این دو استراتژی مورد استفاده قرار گیرد. هر دو آنها را می تواند در ترکیب به یک تأثیر قوی.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید