جستجوگرها نکات و اشاره گرها ممکن است شما ندانید

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) است که فرآیند تغییر یک سایت به طوری که می توان به عنوان خوانده شده توسط موتور جستجو موثر تر است. این نتایج با ایجاد و اجرای با کیفیت جستجو عبارات و یا کلمات کلیدی که رانندگی با کیفیت خوب, ترافیک هدفمند به وب سایت خود را. ترافیک هدفمند است که مهم ترین پایه مشتری یا مشتری پایه است که یک کسب و کار می خواهد زیرا آنها نرخ تبدیل بالا به فروش.

نتیجه یک وب سایت بهینه سازی برای موتورهای جستجو توسط مدیر سایت است و برای بهبود لیست آلی در هدفمند مناطق. آلی در طبیعت به دلیل آنها نمی پرداخت می شود تبلیغات و یا پرداخت هر کلیک (PPC) تبلیغاتی توسط شما و یا شرکت شما. این آلی منجر شما صرفه جویی در وقت و پول و در واقع در بسیاری از نظرات رانندگی نیروی موفقیت هر کسب و کار مبتنی بر وب سایت.

در زیر 6 نکته ها و اشاره گرها است که شما ممکن است بدانید که کمک خواهد کرد که شما در جستجوگرها:

– موتورهای جستجو به نفع سایت است که حاوی اطلاعات بیشتر در محتوا. یک صفحه تنها با چند جمله و تعداد زیادی از تصاویر را بالای هر موتور جستجو. یک قاعده سرانگشتی مناسب این است که سعی کنید برای افزایش متن محتوای سایت خود را با تکرار نخواهد شد اطلاعات. بهینه اندازه صفحه است 600-2500 کلمات (یا 2500 تا 15000 کاراکتر).

– کلمات کلیدی و عبارت مجموعه ای از کلمات کلیدی در جهت مانند “22 فوت قایق در مریلند” به جای “قایق”. آنها باید در متن محتوای صفحه حداقل یک بار در آن دقیق سفارش و یا یک در هر 400 کلمه و کلمات مورد استفاده در متن از عبارت کلمه کلیدی را باید به صورت جداگانه در محتوای صفحه و همچنین حداقل یکی از هر 200 کلمه است.

– کلید واژه ها صفحه تراکم مقدار بار یک کلمه کلیدی خاص است که در محتوای متن از یک صفحه. برای مثال اگر یک کلمه خاص استفاده می شود 2 بار در یک صفحه حاوی 100 کلمات کلیدی تراکم 2 ٪ است. شما باید آگاه باشید از این به دلیل آن است که اگر مورد استفاده قرار گیرد به مقدار کمی از آن ممکن است بیش از نگاه و اگر از آن استفاده شود به مقدار سپس آن را ممکن است مسدود شده توسط فیلتر. آن است که به نظر ما از تجربه است که 4 درصد به 6 درصد خوبی تراکم عامل برای کلمه کلیدی خود را.

– نزدیک کلمه کلیدی خود را برای شروع شما متن مطالب پس از آن سریع تر از آن برداشت خواهد شد تا توسط موتورهای جستجو و بالاتر شما خواهد بود قرار گرفت. این فرض (محاسبه) پس از آن ذکر شده است در آغاز این سند پس از آن باید آن را بیشتر مرتبط است.

– سرفصل بسیار مهم در ارتباط برای کلمه کلیدی جستجو. سرفصل ها متن بین “H” برچسب های HTML. این “H1” و “H2” برچسب ها موثر است. این یک محل بزرگ برای قرار دادن کلمات کلیدی و یا عبارت کلمه کلیدی به ابتدای صفحه.

– موتورهای جستجو توجه ویژه به متن است که با توجه ویژه قالب بندی و یا برچسب ها. این خدمات عبارتند از underline “U”, italic “من” و به خصوص پررنگ “ب”. ما توصیه برجسته کلمات کلیدی فقط با, ویژه برچسب ها یا فونت. شما می توانید برجسته بخش اما به یاد داشته باشید و سعی کنید فقط با کلمات کلیدی مشخص شده حداقل یک یا دو بار در صفحه خود را.

من امیدوارم که این راهنمایی ها و اشاره گرها برای شما مفید بود در وب سایت خود را بهینه سازی. خوب شانس در وب سایت شما بازاریابی و کمپین بازاریابی موتور جستجو (SEM). من خواهد بود مثال بیشتر نکته ها و اشاره گرها در مقالات آینده بنابراین برای آنها نگاه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *