جستجوگرها روند که به شکل سال 2017

این 2017 در حال حاضر و اگر شما در میان کسانی که SEO پزشکان که هنوز برنامه ریزی و strategized برای این سال موفقیت در جستجوگرها و سپس شما ممکن است پیدا کردن این پست آموزنده است. 12 ماه گذشته خیلی شدید و جهان SEO شاهد بسیاری از توسعه از جمله گوگل پنگوئن به روز رسانی. در طول سال بسیاری از قطعات از جستجوگرها باید باقی می ماند و ادامه خواهد داد به کار فقط خوب است. اما سال جدید به معنی گرایش های جدید و است که دقیقا همان جایی که شما نیاز به تغییر تمرکز خود را. بیایید نگاهی به برخی از این روند است که ما را بر ما پا:

1. شتاب صفحه موبایل (آمپر): بارگذاری تقریبا بلافاصله آمپر به هیچ وجه در حال رتبه بندی سیگنال. آنها طراحی شده فقط برای سریع تر تجربه کاربر. برخی از ساده تغییرات ساختاری می توانید وب سایت خود را تا 4 برابر سریع تر مصرف فوق العاده کمتر داده. آنچه در آن است برای شما ؟ عظیم 40 درصد از کاربران خود را رها کنید صفحه اگر طول می کشد بیش از چند ثانیه برای بارگذاری. هیچ کس می خواهد نرخ گزاف گویی بالا که مناسب است ؟

2. تلفن همراه قبل از دسکتاپ: ترافیک تلفن همراه در حال رشد است با فراز و نشیب و نیست و به احتمال بسیار زیاد برای جلوگیری از. گوگل اعلام اخیر همراه اول, شاخص تایید می کند که گوگل قصد دارد به خزد نسخه موبایل وب سایت ها قبل از نسخه دسکتاپ. نیت خود را در حال پاک کردن تلفن همراه جستجو جستجو.

3. جستجوی صوتی: نیمه راه از طریق 2016, گوگل, مدیر عامل شرکت کاهش یافته و بمب و اعلام کرد که 20 درصد از آندروید جستجوهای هستند جستجوهای صوتی. با اپل سیری, مایکروسافت کورتانا و گوگل, گوگل در حال حاضر کاربران در حال گرفتن بیشتر و راحت تر صحبت به دستگاه های خود را. آن است که در عین حال یکی دیگر از جنبه های مدرنیته که ساده زندگی ما و است که چرا ما به احتمال زیاد رفتن به شاهد یک رشد نمایی در جستجوهای صوتی در ماه های آینده. متخصصان SEO نیاز به دوباره برنامه ریزی استراتژی های خود را به دلیل صدای نمایش داده شد جستجو تمایل به بیشتر کنجکاو هستند و سوال بر اساس.

4. نشانه گذاری طرحواره: طرحواره یا structured data markup می توانید وب سایت خود را به قصد و هدف روشن به موتورهای جستجو است. طرح نشانه گذاری در واقع یک معنایی واژگان اضافه شده به این وب سایت است که اجازه می دهد تا درک موتورهای جستجو وب سایت بهتر است و منجر به بهبود SERP رتبه بندی. موتورهای جستجو به طور مداوم به دنبال راه هایی برای خزیدن به وب سایت های سریع تر از قبل و با استفاده از داده های ساخت یافته و طرح می تواند کمک به شما آماده برای هر چیزی که موتورهای جستجو ممکن است آمده تا با.

5. HTTPS فقط یک گزینه نیست: پروتکل انتقال ابرمتن امن (HTTPS) نگه می دارد و تبادل اطلاعات بین سایت و مصرف کننده کامپیوتر امن. گوگل به رسمیت می شناسد اتصال امن و اولویت بندی وب سایت های که درخواست SSL رمزگذاری. غیر HTTPS وب سایت است که انتقال کلمات عبور تلقی می شود غیر امن. تعویض به HTTPS نیست هزینه زیادی است و منافع امنیتی. آن را نیز مهم سیگنال رتبه بندی. از آنجا که مردم در حال گرفتن بهتر در تکنولوژی چیزی کمتر از یک اتصال امن قرار می دهد و آنها را خاموش. به عنوان تمرکز بر اعتماد در ادامه به تشدید آن می شود بیشتر و بیشتر مهم است به سوئیچ به HTTPS.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *