جستجوگرها در یک نگاه

[ad_1]

که اشکال SEO?

در حال حاضر آینده به چه تعریف و ملموس شکل به این واقعیت یعنی بهینه سازی موتور جستجو. می توان آن را با خیال راحت به جرأت ادعا می کنند که آن گوگل است. این واقعیت قرار می دهد گوگل در راس SEO امور بیش از حد. به عنوان یک نتیجه بسیاری از اینترنت شرکت گوگل دنبال کنید, سیاست در مورد SEO. این انطباق کمک می کند تا یک وب سایت را برای دریافت ترافیک اینترنت و یا تعداد زیادی از کاربران اینترنت از موتور جستجوی گوگل. همچنین حجم ترافیک در وب سایت کمک می کند گوگل به اولویت بندی ظاهر وب سایت خاص که زمانی که آن محصول و یا خدمات در حال جستجو در موتور جستجوی گوگل. با این وجود دادن است از اینجا. SEO تقسیم شده است دو رئیس انواع; یکی در سایت و متشکرم. سابق شامل وب سایت در حالی که دومی در مورد همه چیز به جز وب سایت.

در جستجوگرها-صفحه مختصر

تبدیل به on-page SEO را مستلزم پیروی از عناصر کلیدی. کلمات کلیدی برای هر صفحه در یکی از نیازهایی است. تصاویر مربوط به مجریان. کلمات کلیدی ناوبری; باید آن را بدون هیچ زحمتی رایگان. در نتیجه این امر منجر به یک با کیفیت بالا و پاسخ. این درهم آمیختگی صفحات خود را فراهم می کند یک اتصال به دیگر موارد. محتوای شما باید 100% اصلی و منحصر به فرد. علاوه بر آن باید پر کردن با کیفیت بالا. در مورد, مجله, محتوای, باید آن را مملو از کلمات کلیدی. عنکبوت گوگل معیار نمی تواند در سمت خود را تا زمانی که صفحه خود را از مد افتاده است در XML. استفاده از شاخص و نه محدود کردن IP. عنکبوت در حال سازگار با تلفن همراه پس از در حال اجرا یک وب سایت تلفن همراه نباید اخم شما.

Off-Page SEO in A Nutshell

با توجه به اینکه خارج از صفحه جستجوگرها, مرجع تخصصی اتفاق می افتد به یکی از آن عناصر مختلف. این است که در آن مردم به دانستن در مورد خود و وب سایت, بحث در مورد آن ، بعدی آن است که دامنه وبلاگ به دنبال مجلات. سپس آن را شامل آرایه ای از رسانه های اجتماعی countenances. به عنوان مثال یوتیوب, g,+, سوسو زدن, Twitter, Facebook و نمونه های مشابه. ارتقاء یکی از مهم ترین بخش off-page SEO. آن است که در درجه اول بودجه خود را که می گیرید که آیا برای استفاده از سود گام های رایگان و یا تبلیغات پرداخت می شود. فرم مشترک تبلیغات شده اند برشمرده در زیر است. آن است که پرداخت پستها در طول کلیک کنید. بعد می آید به نوبه خود از PPI. سپس آن را به نوبه خود از گوگل می افزاید: پس از Facebook و YouTube و تبلیغات. این اخبار به صورت آنلاین همراه با صفحات زرد می تواند به نفع شما با خارج از صفحه جستجوگرها.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید