جستجوگرها برای Hubpages

به طور واقعی و صادقانه hubpage جستجوگرها است که بسیار متفاوت از سئو برای یک سایت به طور منظم. سپس دوباره آن را….

شما ببینید بر خلاف منظم سایت و یا وبلاگ که شما, ساخت, شما در واقع خواهد شد که اعتماد و اقتدار گوگل در سمت خود را از همان ابتدا به دلیل آن اعتماد hubpages (همراه با دیگر web2.0 ویژگی های است که اجازه می دهد تا به شما برای ایجاد محتوا است.)

که بدان معنی است که برخی از چیزهایی مانند لینک سرعت می شود بیشتر از یک غیر عامل است. در عبارت این به این معنی است که شما لازم نیست که به نگرانی در مورد چگونه به سرعت شما ساخت بک لینک به صفحه خود را به دلیل محض مقدار بک لینک هایی که ارسال شده به hubpages روزانه.

من می دانم چرا که من انجام داده اند SEO تست برای hubpages به ببینید که چگونه آنها واکنش نشان می دهند به سرعت ایندکس لینک کلیک کنید. با هر آزمون از هیچ کدام از لینک انفجار هر گونه از صفحات جدید deindexed یا sandbox دارید.

این مهم است که در حال حاضر به دلیل لینک سرعت مانند یک موضوع جدید برای وبلاگ و وب سایت.

یکی از عواملی که من باور نمی کنم که برای بحث بر روی صفحه بهینه سازی عوامل است.

این خدمات عبارتند از:

  • برچسب عنوان
  • کلید واژه ظرف 150 کاراکتر از پاراگراف اول
  • معنایی کلمه مراجع در سراسر
  • مربوط outlinking بین شبیه هاب برای تجربه کاربر
  • استفاده از برچسب ها را در لینک های بیشتر

به درک on-page SEO و اهمیت آن, آن را خوب است برای درک آنچه که گوگل در تلاش است تا انجام دهد و چگونه آن را در رتبه صفحات.

ربط کلیدی است…

  • بنابراین اجازه دهید بگویم که موتورهای جستجو درباره سایت شما از طریق یک “SEO” tag on hubpages. این اولین سرنخ برای گوگل…که در آن لینک خود را در بر داشت.
  • خود را به عنوان تگ های SEO برای hubpages. این دومین نشانه. این کمک می کند تا به تقویت این واقعیت است که این احتمال وجود دارد که این صفحه قرار است به این.
  • شما اولین بند SEO برای hubpages در 150 کاراکتر باشد. این است که بسیار برای موتورهای جستجو آن را به عنوان به شرح صفحه خود را هنگامی که یک بازدید کننده است, انتخاب چه چیزی را کلیک کنید در رتبه بندی موتور جستجو. وجود مطالعات موردی است که نشان می دهد که یک جستجوگر است 5 برابر بیشتر احتمال دارد برای انتخاب یک وب سایت که در آن پرس و جو جستجو خود را منطبق سایت دقیقا. من نمی خواهد به روانشناسی این, اما آن را حس می کند اگر شما فکر می کنم در مورد آن.
  • معنایی کلمات کلیدی مطابقت تم صفحه نتیجه دادن گوگل همه آن نیاز به دانستن در چه مربوطه این صفحه به کلمه کلیدی.

برای کلمات کلیدی دم بلند است که غیر رقابتی این به اندازه کافی می تواند گاهی اوقات. اما بسیاری از زمان آن را به سادگی یک ماده از دیدن آن hubpage سقوط در رتبه پس از چند هفته و پس از آن ساختمان به اندازه کافی لینک با اشاره به این که hubpage به آن رتبه.

راه بهینه سازی onpage برای Hubpages بسیار ساده است. آیا نمی شود فریب خورده توسط جستجوگرها است که ادعا می کنند آن است که سخت تر از این است. من رتبه برای صدها نظر در hubpages.

صفحه خاموش عوامل برابر به فقط یک چیز حداقل در این لحظه…, لینک, لینک ها و لینک های بیشتر. بیشتر استناد یا ارجاع شما در شبکه, بیشتر احتمال دارد شما رنک برای کلمات کلیدی خود را.

بسیاری از مدیران سایت در مورد این همه اشتباه هر چند. برخی استفاده از نظر بازاریابی است. مشکل با دیدگاه بازاریابی این است که معمولا لنگر متن با اشاره به hubpage است نام خود را که بدان معنی است که برای موتورهای جستجو شما در حال گفتن این رباتها که خود را hubpage در مورد نام خود را.

این چیزی نیست که شما امیدوار به انجام, من مطمئن هستم.

مشکل دیگر با ساختمان پیوند است که آن را طول می کشد بسیاری از کار. پیدا کردن مکان برای رها کردن لینک است که در واقع ماده یک مشکل است به خصوص اگر شما در حال ایجاد صفحات از وب 2.0 دیگر خواص اشاره به سایت شما.

کیفیت لینک های مهم. از آنجا که این بازاریاب هوشمند که می خواهد به صرفه لینک خود را در تلاش ایجاد نیاز به فکر می کنم از لحاظ کیفیت و نه کمیت.

چگونه می توانم به شما انجام این کار ؟

ارسال مهمان یکی از راه, اما برای بسیاری از مدیران سایت که اب شلپ شلپ کردن در بازار به جای تمرکز بر اینکه منبع برای رفتن به در خود را در بازار آنها ندارد و به اندازه کافی قدرت به احترام فرمان در بازار خود را. این در درجه اول چرا من می گویند بهتر است برای تمرکز بر یک بازار از اب شلپ شلپ کردن با بازارهای متعدد اگر شما قصد کسب درآمد با hubpages.

یک پست مهمان در یک مورد اعتماد سایت خواهد بود به ارزش بیش از 100+ لینک با کیفیت پایین مانند فروم امضا و پروفایل, نظرات در وبلاگ ها و غیره و غیره… فقط چیزی به فکر می کنم هر چند.

یکی دیگر از محبوب استراتژی است که برای استفاده از چند web2.0 خواص به تقویت یک ملک. مثال: اگر من در ساخت یک infobarrel صفحه Squidoo صفحه و یک Weebly یا WetPaint و سپس نقطه آن صفحات به این صفحه با متن لنگر SEO برای hubpages, من می توانم رتبه برای آن کلمه ارائه شده البته کلمه کلیدی نیست که رقابتی است.

لینک های داخلی موضوع – یکی از مهمترین استراتژی های مورد استفاده قرارگرفته است که اکثر بازاریابان در نظر نمی این است که در واقع صلیب لینک خود را هاب. این شاید یکی از بهترین استراتژی برای کم حلق آویز کلمات کلیدی و یا حتی جایگزین موجود هاب که در حال رتبه بندی کلمه کلیدی شما می خواهید. معامله این است – گوگل به دنبال مناسب ترین است.

اگر شما 50 hubpages که اشاره به یکی hubpage است که نشان می دهد چگونه برای ساختن آنلاین پول و رتبه بندی hubpage 10 لینک کلیک کنید برای رفتن به این که یکی از شما فکر می کنم برنده است ؟ که یکی از این موتورهای جستجو در نظر اکثر مربوطه ؟

گاهی اوقات شما نوشتن یک hubpage که به سادگی نمی توانید نمایه شده است. من شخصا هرگز تا به حال با این مشکل در hubpages اما آیا تا به حال با اين موضوع در Squidoo. اگر این اتفاق می افتد آن است که معمولا به دلیل وجود اطلاعات زیادی در آن کلمه خاص برای وب سایت. این را می توان کاهش داد و با استفاده از “سایت” جست و اپراتور برای دیدن دقیقا چگونه شلوغ کلمه کلیدی در رابطه با سایت.

این شلوغ تر از آن است که کمتر احتمال دارد شما رتبه برای آن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *