تکنیک های SEO – آسان بر روی عناصر صفحه شما می توانید بهینه سازی امروز

[ad_1]

شما ممکن است فکر می کنم که تکنیک های SEO شامل نوعی از حیله گری و یا شاید برخی از بالا سری مراحل است که تنها موتور جستجو بهینه سازی حرفه ای آگاه هستند. در واقع بهینه سازی موتور جستجو نیست بسیار دشوار است آن را به سادگی شامل زیر چند قانون ساده. وجود دارد چند مرحله بسیار آسان است که حتی یک تازه کار, مدیر سایت می توانید به موتور های جستجو بهینه سازی وب سایت خود را.

من نمی گویم تکنیک های SEO بسیار آسان است و حتی یک غارنشین می توانید آن را انجام دهید (آره, من می دانم شوخی بد). چرا که حتی اگر قوانین اساسی هستند پس آنها نیاز به برخی از دانش و مهارت فنی است. اما هر کسی که با آغاز برنامه نویسی وب قطعا می توانید مهارت های خود را ابتدایی بهینه سازی موتور جستجو.

اگر شما آماده برای شروع, شما می توانید خود را در اولین صفحه وب بهینه سازی در کمتر از یک ساعت. از آنجا که اولین گام در هر جستجوگرها پروژه شروع در صفحه عوامل است. بر خلاف off page SEO on page SEO آسان است برای یک تازه کار وب مستر به دلیل آن تنها شامل تغییر یا به روز رسانی عناصر است که در واقع بر روی صفحه وب – عناصر درون خود را کنترل کنید. بیایید نگاهی به رایج ترین صفحه در جستجوگرها تکنیک های.

** ایجاد کلید واژه غنی عنوان دسته.

من نیاز به اشاره است که صفحه وب عنوان برچسب ها و عناوین, هدر, برچسب ها و نام فایل نیست همین. تگ عنوان است عبارت که به نظر می رسد در گوشه بالا سمت چپ مرورگر وب خود را. خود را به عنوان تگ فقط قابل مشاهده در صفحه خود کد. شما می توانید یک نگاهی به کد صفحه شما توسط معلق در هوا ماوس خود را بر روی صفحه وب خود را با راست کلیک کردن ماوس خود را و سپس انتخاب گزینه “view page source”. در جایی به سمت بالا از کد شما باید یک متا تگ عنوان.

نشان داده شده در پنجره مرورگر یک چیز است اما دلیل واقعی خود را به عنوان تگ بسیار مهم است چرا که آن را نشان داده شده در صفحات نتایج موتور جستجو. هنگامی که گشت و گذار وب خود را وارد عبارت جستجو را در گوگل و گوگل را به او می دهد یک لیست از صفحات وب به دیدار آبی خط دار کردن متن در این لیست گرفته شده است از صفحات وب’ برچسب عنوان. چرا که این اولین بار است که اطلاعاتی که جستجوگران وب را ببینید در مورد صفحه وب خود را, شما نیاز به یک تگ عنوان است که جلب چشم انداز خود را از طریق کلیک به وب سایت خود را.

همچنین برچسب عنوان خود را نشان می دهد به روبات موتور جستجو چه محتوای صفحه وب خود را در مورد است. بنابراین شما می خواهید خود را به عنوان شامل کلمات کلیدی خود را به گوگل برخی از ایده از آنچه در صفحه وب خود باید رتبه برای. و شما می خواهید به استفاده از یک برچسب عنوان منحصر به فرد برای هر یک از صفحات وب خود را.

** ایجاد فریبنده توصیف متا.

حالا که صفحه وب خود عنوان شده است به روز شده, اجازه دهید نگاهی به در خود متا تگ توضیحات. شما نمی قادر خواهد بود برای پیدا کردن خود را تگ توضیحات در پنجره مرورگر و در هر نقطه. و یا در هر نقطه بر روی صفحه وب خود و یا. تنها راه برای دیدن توضیحات خود را به نمایش کد منبع خود را فقط مانند ما خود را به نمایش تگ عنوان. هنگامی که شما در صفحه وب خود از کد منبع برای “توضیحات متا” به دیدن محتویات تگ توضیحات شما.

حتی اگر خود را شرح است دیده نمی شود در هر نقطه بر روی صفحه وب خود و یا در پنجره مرورگر و حتی اگر از آن است که نه از لحاظ فنی میان به رتبه بندی موتور جستجو, بهینه سازی آن است که هنوز هم یکی از مهم ترین تکنیک های SEO. توضیحات شما به نظر می رسد در نتایج موتورهای جستجو صفحات خود را در زیر تگ عنوان. بدون فوتی و فوری صفحه توضیحات شما نمی توانید بسیاری کلیک کنید throughs به وب سایت خود را.

نوشتن با کیفیت بالا برچسب عنوان و توصیف متا قطعی است هنر. این در واقع شبیه به نوشتن تبلیغات طبقه بندی شده. شما نیاز به بسته پانچ بزرگ در یک فضای کوچک. خود را در تگ عنوان باید بیش از 60 شخصیت ها و توضیحات خود را باید بیشتر از 160 کاراکتر است. هنگامی که شما ایجاد خود را به عنوان و توضیحات قرار داده و عبارت کلمه کلیدی خود را به عنوان نزدیک به آغاز به عنوان امکان پذیر است. هنگامی که لیست خود را به نظر می رسد در نتایج موتورهای جستجو صفحات عبارات جستجو نشان داده خواهد شد در پررنگ.

** ایجاد سرفصل های که سرفصل.

در حال حاضر ما می خواهم به نگاهی به تیتر برچسب ها. آن را برای تلفن های موبایل احمقانه اما تیتر برچسب ها را می توان روی حیله و تزویر. شما ممکن است فکر می کنم آن را یک تیتر زمانی که شما به آن نگاه کنید اما گوگل ممکن است موافق نیست. متن خود را ممکن است پررنگ باشد و این ممکن است اما اگر آن را در درون یک برچسب تیتر آن را به حساب نمی کند به عنوان تیتر تا آنجا که موتورهای جستجو بروید.

اگر شما مطمئن نیستید در مورد تیتر خود را, شما می توانید آن را در صفحه وب خود از کد منبع دوباره. نگاهی به آنچه در تیتر خود می گوید; شما حتی ممکن است می خواهم به برجسته کردن آن را با ماوس خود را و آن را کپی کنید. فقط می خواهم شما را برای مشاهده عناوین و متا توضیحات شما به سادگی نیاز به ماوس خود را در جایی در صفحه وب خود کلیک راست ماوس خود را, و سپس کلیک بر روی “view page source” در موسیقی پاپ تا منو.

هنگامی که شما رو به صفحه وب کد منبع باز روی Edit کلیک کنید و سپس از نوار منو و نوع در متن تیتر خود را. هنگامی که شما در پیدا کردن تیتر خود را در این سورس کد شما می خواهید به نگاه در ابتدا از آن است. ابتدا تگ باید بگویم H1. شما ممکن است دیدن یک “p” برچسب در محل یک “h1? برچسب که نشان می دهد که خود را در متن یک پاراگراف است و نه یک تیتر است. برای حداکثر بهینه سازی موتور جستجو شما می خواهید خود را به عناوین موجود در تیتر برچسب ها و برچسب های پاراگراف.

به جای “p” برچسب ها “h1? برچسب ها اولین گام SEO شما را با صفحه وب خود را سرفصل; بعد شما می خواهید به نگاهی به محتوای واقعی این تیتر. شما نیاز به خود را شامل کلمات کلیدی و یا عبارت کلمه کلیدی در درون هر یک از عناوین خود را. با استفاده از “وب سایت من خوش آمدید” را به عنوان صفحه اصلی خود تیتر بسیار ضعیف تا آنجا که بهینه سازی موتور جستجو می رود.

* * * * * همیشه با استفاده از تصاویر تگ ALT.

و نهایی در صفحه جستجوگرها عامل شما می خواهید به توجه به تصویر تگ ALT. برچسب دگرساز متن است که نشان داده شده است زمانی که یک مرورگر است تصویر نمایش مجموعه ای خاموش. اساسا خود متن ALT توصیف در کلمات چه تصویر مورد است.

ALT متن نیست به طور خاص برای بهینه سازی سایت آن را برای استفاده. آن را نیز می تواند پشتیبانی خود را بهینه سازی موتور جستجو و تلاش. شما هرگز نمی خواهم برای قرار دادن کلمات کلیدی خود را به متن ALT اگر کلمات کلیدی در واقع نه توصیف گرافیک و یا وب سایت شما قابلیت استفاده خواهد رنج می برند.

حتی اگر این صفحه در جستجوگرها تکنیک های آسان به چشم پوشی از آنها را قطعی تاثیر بر رتبه بندی موتور جستجو. اگر وب سایت شما را شامل نمی شود کلید واژه ها بر اساس محتوای منحصر به فرد تمام صفحه در جستجوگرها ترفند در جهان کمک خواهد کرد خود را در SERPs موقعیت. علاوه بر پرداختن به این صفحه فاکتورهای مهم ترین روش جستجوگرها است که به انتشار کلید واژه ها بر اساس محتوا است که بازار هدف خود را پیدا خواهد کرد مفید است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید