توضیحات متا برچسب ها – Link Bait برتری همتراز

[ad_1]

1. توضیحات متا مهم ترین متا تگ ها در بهینه سازی موتور جستجو (SEO).

کلمات کلیدی (واژه های جستجو) در متا تگ توضیحات هیچ اثر مستقیم بر موقعیت در نتایج موتورهای جستجو صفحات (SERPs) به عنوان برچسب مطالب گنجانده شده در الگوریتم رتبه بندی موتور جستجو. اگر چه این تگ عنوان صفحه مهم تر از متا توضیحات / کنترل آن نیست و صرفا صحبت کردن متا تگ.

بنابراین چگونه می توانید توضیحات متا بود اینقدر مهم است ؟ محتویات این تگ معمولا شامل قطعه است که به توصیف یک صفحه در SERPs. خوب نوشته شده است توضیحات متا افزایش خواهد یافت کلیک کنید از طریق نرخ (CTR) خود را جستجو آلی مثال.

2. این دومین گام در جستجوگرها و فریب را به لینک خود را طعمه.

وجود سه مرحله در جستجوگرها.

اولا درایو صفحات وب به عنوان بالا SERPs به عنوان امکان پذیر است.

ثانیا تشویق جستجوگران با کلیک بر روی SERP لینک.

در نهایت اسیر بازدید کنندگان بالقوه به طوری که آنها را قبول یک تماس به عمل است.

تگ عنوان و توضیحات متا تگ ها هستند که دو بخش از متن مردم می تواند جزئیات را در یک صفحه نتایج برای تصمیم گیری اگر آنها را بر روی یک صفحه وب ذکر شده. آنها با ارائه مدیران فرصت برای تبلیغ مطالب به جستجوگران و اجازه دهید آنها را می دانم آنچه در صفحه خود را ارائه کرده است برای پاسخ به پرس و جو جستجو خود را. این یک فرصت برای آینده نگر خود را بازدید کننده و مشتری است که سایت خود را به آنچه آنها دنبال آن هستید. شما نیاز به تولید قانع کننده آگهی کپی است که لینک خود را غیر قابل مقاومت.

لینک طعمه تبدیل شده است وزوز موضوع در جستجوگرها. مفهوم پشت لینک طعمه است که صفحه وب خود را به اطلاعات ارزشمند از یک لینک از وب سایت های دیگر. صفحه موقعیت در نتایج موتورهای جستجو صفحات در درجه اول وابسته به مجموع ارزش لینک های ورودی به صفحه وب's صفحه خانگی (HomePage رتبه). اگر خود را به صفحه توضیحات خوب کپی آن را به دیگران را تشویق به بازدید از صفحه وب خود و به طور بالقوه ایجاد یک لینک به آن. بنابراین خوب توضیحات متا می شود طعمه در نتایج موتورهای جستجو صفحات منجر به طعمه لینک در صفحات وب خود را.

شما باید کنترل کامل توضیحات متا در صفحات وب خود را. اگر هدف خود را کلمات کلیدی گنجانده شده در تگ های موتورهای جستجو را انتخاب کنید یک جمله در متن با کلید واژه تقریبا به طور تصادفی و این ممکن است نه نتیجه مطلوب قطعه.

بسیاری از optimisers صرف مقدار زیادی از زمان نوشتن مقالات به دایرکتوری ها. این نشان می دهد قدرت. مقاله صفحات در دایرکتوری ها تنها به ارسال و برگشت قیمتی آب لینک به وب سایت خود را اگر صفحه مقاله تجمع های دریافتی لینک کلیک کنید. مقاله دایرکتوری ها معمولا شامل جمله اول و یا دو نفر از این مقاله خلاصه ای در صفحه توضیحات متا. بر این اساس نویسندگان مقاله باید توجه خاص خود را به مقاله خلاصه.

3. توضیحات متا تگ مسائل فنی است.

متا تگ ها ارائه اطلاعات در مورد مطالب در یک صفحه وب برای موتورهای جستجو به تنهایی. متا تگ توضیحات قرار داده شده است در بخش هدر صفحه برنامه نویسی.

تگ توضیحات باید یک انعکاس واقعی از محتوای صفحه خود را. اگر کسانی که از طریق کلیک کنید به صفحه خود را صرف زمان بر روی آن و سپس موتورهای جستجو ثبت خواهد شد آن را به عنوان یک کاربر مثبت سیگنال است که به بهبود موقعیت. این امر می تواند ضد تولیدی برای افزایش CTR اگر نرخ گزاف گویی بالا و یا حداقل زمان در سایت در نتیجه بد کاربر سیگنال به موتورهای جستجو.

در مقابل به عنوان تگ متا توضیحات باید در فرمت کامل جملات به طوری که آنها به عنوان خوانده شده به راحتی.

همیشه وجود دارد سود کمی جاسوسی در جستجوگرها. توضیحات متا برای Google.com صفحه قرار می گیرد در باز و بسته زاویه براکت عنوان: meta name = “description” content = “Search the world's اطلاعات از جمله صفحات وب, تصاویر, فیلم ها و بیشتر. گوگل دارای بسیاری از ویژگی های خاص برای کمک به شما در پیدا کردن دقیقا آنچه شما're دنبال. ”

موتورهای جستجو و محدود کردن فضا برای تگ توضیحات را با گوگل نمایه سازی حداکثر 160 کاراکتر است. نگه داشتن برچسب مطالب به زیر 160 به طوری که توضیحات خود را است و نه کوتاه. همانطور که با هر جنبه ای از صفحات وب خود را آماده برای ایجاد تغییرات به طوری که سایت به تدریج بهبود در طول زمان است.

در روز های اولیه موتورهای جستجو تکیه به شدت در متا تگ ها برای تعیین موقعیت است. موتور جستجو optimisers همیشه سعی کردم برای پیدا کردن عوامل بالا در موقعیت ها و الگوریتم های بهینه سازی درآمده است. Optimisers آموخته است که چگونه به دستکاری محتوای این تگ های متا. به عنوان یک نتیجه بسیاری از موتورهای جستجو امروز پرداخت کمی و یا بدون توجه به این دسته و به جای تکیه بر محتوای واقعی وب سایت و متن لنگر در آن لینک کلیک کنید برای تعیین ربط برای موتور جستجو موقعیت. گوگل به طور کامل نادیده مطالب “کلمات کلیدی” متا تگ.

پاندا به روز رسانی به موقعیت گوگل الگوریتم مانیتور کاربر سیگنال از جمله کلیک کنید از طریق نرخ. اگر جستجوگران با کلیک بر روی یک لینک در یک SERP بیشتر از انتظار می رود این تمایل به حرکت به این لینک و این قضیه نیز درست است. بنابراین مهم است که شما باید قطعه به تشویق جستجوگران با کلیک بر روی لینک به صفحه وب خود را. محتوا و ارائه صفحات وب خود باید بکر به طوری که اضافی کاربر مثبت سیگنال های مورد صفحه وب خود و وب سایت خواهد شد تغذیه به موتورهای جستجو.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید