تفاوت اساسی بین آلی و معدنی بهینه سازی موتور جستجو

[ad_1]

سال پیش اصطلاح SEO تنها مورد استفاده توسط حرفهایها فن آوری و شرکت بزرگ و صاحبان به خصوص آنهایی که در فن آوری میباشد. امروز حتی کوچک و صاحبان کسب و کار و افراد را از یک ایده اولیه از آنچه SEO یا بهینه سازی موتور جستجو است همه چیز در مورد و چگونه این می تواند کمک به آنها را تا حد زیادی در ایجاد و تقویت حضور خود را برجسته بر روی شبکه جهانی وب است.

هر چند بسیاری از کسب و کار و صاحبان وب سایت در حال حاضر می دانیم که نقش مهم SEO نقش آنها هنوز هم ممکن است از این واقعیت آگاه است که اساسا وجود دارد دو نوع از این روند و یا استراتژی: آلی و معدنی.

آلی در مقابل معدنی بهینه سازی موتور جستجو

جستجوگرها آلی باعث می شود استفاده از صنایع مختلف روش ها و فرآیندهای که به شرح زیر و در خط با قوانین تعیین شده توسط موتورهای جستجو است. این نوع خاص است که به طور گسترده ای در نظر گرفته امن ترین گزینه است و می تواند تضمین نتایج طولانی مدت و حتی در دراز مدت به دلیل بالا محتوای با کیفیت و مرتبط بودن. با خاص آنلاین ابزار بازاریابی یا استراتژی تمام مطالب مورد استفاده قرار گیرد برای ارتقاء وب سایت به دقت فکر و ایجاد شده است. به این ترتیب تمام کاربران نهایی قطعا پیدا کردن مطالب واقعا مفید و آموزنده است. در نهایت به دلیل کیفیت بالا و کاربرد از همه ترویج مطالب به عنوان یک کسب و کار-صاحب شما قادر خواهید بود برای ایجاد و ساخت بهتر اعتماد و شهرت خوبی در میان وب سایت شما بازدید کنندگان و مشتریان بالقوه یا مشتریان.

معدنی یا تولید جستجوگرها به شدت به استفاده از پرداخت و یا خودکار تکنیک با پایان نمایش از فریب و یا حتی فریب الگوریتم های موتور جستجو. این تکنیک ها و استراتژی های ممکن است به نظر می رسد مانند کلید های میانبر است که واقعا می تواند در سوق دادن یک وب سایت 100% در بالای نتایج موتورهای جستجو صفحات. مشکل این است که بسیاری از این تکنیک ها نقض قوانین تعیین شده توسط موتورهای جستجو است. و قرمز پرچم توسط موتورهای جستجو را برای استفاده از این تکنیک در واقع می تواند منجر به وب سایت خود ممنوع بودن از نتایج جستجو. در ضمن در پایان هدف خود را-کاربران نیز ممکن است قرار داده می شود و احساس می کنید به شدت دلسرد با نوع محتوای مورد استفاده در این نوع خاص از ارتقاء وب سایت و یا بازاریابی به عنوان مطالب در واقع “هرزنامه” و ارائه هیچ ارزش واقعی در همه.

به عنوان مثل با ویژگی های اساسی و عناصر از هر دو نوع جستجوگرها در اینجا توضیح داده شده بسیاری آن را حرفه ای معرفی کسب و کار و صاحبان وب سایت با آلی گزینه است. از آنجا که وب سایت را ترویج از طریق وب مربوط به خواص است که می تواند جذب هر دو موتورهای جستجو و بازدید کنندگان وب سایت وجود دارد که بالاتر و بیشتر تضمین شانس دستیابی به افزایش دید آنلاین و برجستگی است که صاحبان کسب و کار به دنبال. هر چند جستجوگرها آلی ممکن است به طور کلی گران کسب و کار صاحبان می توانید انتظار بازده بهتر در این نوع خاص از سرمایه گذاری.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید