بیمه وب سایت – SEO و PEO

[ad_1]

آنها هنوز هم در خارج وجود دارد. وب سایت بیمه گرفتار در پاور صفحه نمایش و گیج کننده نقشه سایت. مراقب باشید! مشکل بدتر و نه بهتر. با گسترش فروشندگان هوکینگ بهینه سازی موتور جستجو (SEO) خدمات بسیاری از unsuspecting شرکت های بیمه و کارگزاران در حال دریافت وب سایت های جدید است که بسیار آسان برای پیدا کردن, اما وحشتناک به خواندن و حرکت است.

هیچ سوال – اگر شما می خواهید به مرتبه و برای بیمه محصولات و خدمات شما, ترویج, شما باید برای ساخت یک موتور جستجو بهینه سازی سایت. اما در روند انجام این کار, شما همچنین باید با توجه به قانع کننده تجربه بهینه سازی (PEO).

به عبارت دیگر شما باید ایجاد فوتی و فوری محتوای وب سایت است که برگ های خوانندگان مشتاق تر. مطمئن شوید که صفحات, بهینه سازی باید هدف خاص مربوط به شرایط جستجو بنابراین موتورهای جستجو می دانید چه هر یک از صفحه نمایش است که در مورد و که ممکن است می خواهم به آن را بخوانید. اما این کافی نیست. کپی باید نوشته شود متقاعد کننده بنابراین هنگامی که خوانندگان شما در پیدا کردن آنها به راحتی می توانید ببینید که شما بهترین شرکت برای کمک به آنها را – شما افتخار زمان و به شما ارائه ارزش. پس از آن و تنها پس از آن خواهد خود را بیمه سایت انتقال بازدید کننده به مشتریان.

بیایید نگاهی به یک دقیقه به نگاهی به نزدیک در PEO.

چگونه می شود آنها را می دانم که شما بهترین شرکت به آنها کمک کند ؟ آنها را می دانم که اگر شما نشان دادن مهارت خود را به جای فقط توصیف آن است. به جای انباشت بیمه خود سایت با خالی غنی از کلمات کلیدی و در عین حال بی معنی عبارات ارائه مشتریان بالقوه داستان موفقیت مشتریان مطالعات موردی و نمونه است. پرتاب در چند ارائه می دهد به طوری که آنها می توانید درخواست یک کاغذ سفید و یا یک تجزیه و تحلیل برای کسب اطلاعات بیشتر.

چگونه آنها می دانند که شما افتخار خود را در زمان ؟ آنها می دانند به دلیل خود را بیمه وب سایت خواهد بود منطقی و به طور مستقیم سازماندهی شده و بدون لایه و لایه های صفحه نمایش. مشتریان نمی خواهید به جستجو برای اطلاعات آنها می خواهند آن را می شود آسان است.

چگونه آنها می دانند که شما ارائه ارزش ؟ چرا که شما به دور فقط یک بیت از تخصص خود را سمت راست وجود دارد در سایت خود. شما ارائه فقط به اندازه کافی اطلاعات ارزشمند به زخم زبان زدن علاقه خود را و دریافت برخی از انرژی مثبت در جریان است. و همانطور که من قبل از اینکه شما برخی از پیشنهادات برای خوانندگان به درخواست اطلاعات بیشتر.

کجا SEO در می آیند ؟

هنگامی که به درستی انجام جستجوگرها copywriting جفت قانع کننده کپی با هدفمند با استفاده از کلمات کلیدی هدفمند و عبارات است. صفحه وب متن و عناصر صفحه نوشته شده است در راه است که می خواند به خوبی برای هر دو افراد و موتورهای جستجو. هدف آن است که به شدت رتبه بندی در موتورهای جستجو برای شرایط هدفمند و بیشتر با کیفیت بالا و ترافیک به وب سایت بیمه – بدون فدا کردن بازدید کنندگان خود را تجربه.

در اینجا چند جستجوگرها copywriting راهنمایی برای کمک به بهبود خود را بیمه محتوای وب سایت به طوری که آن را در رتبه خوب در موتورهای جستجو.

1. نوشتن هست. محتوای با کیفیت یک عامل مهم است که آن را می آید به افزایش ترافیک و رتبه بندی. اگر مردم خود را از مطالب مفید آنها را لینک کنید و به دوستان خود بگویید در مورد آن. گوگل و دیگر موتورهای جستجو نیز مانند مفید و خوب مطالب نوشته شده است. استفاده از کلمات کلیدی هدفمند در سراسر کپی کنید. مطالب خود را نگه دارید قانع کننده معتبر و روشن است.

2. تلاش برای چگالی کلمه کلیدی خود را کپی کنید. خود را از کلمات کلیدی هدفمند به نظر می رسد باید در ابتدا در بسیاری از پاراگراف و در جایی در نزدیکی پایان. بالاتر چگالی کلمه کلیدی (تعداد دفعاتی که کلمه در صفحه استفاده می شود) که بیشتر مربوط به رشته جستجو یک صفحه می شود. اما آیا مسائل کپی خود را با کلمات کلیدی. آن را برای تلفن های موبایل غیر طبیعی و موتورهای جستجو آن را دوست ندارم.

3. تعریف صفحه خود را با یک استراتژیک عنوان صفحه. عنوان صفحه مهم تر برای موتورهای جستجو از عادی متن در صفحه. اگر شما همان چگالی کلمه کلیدی خود را به عنوان رقیب اما باید هدفمند کلمات کلیدی در عنوان صفحه و همچنین شما باید رتبه بالاتر از رقابت.

4. استفاده از مترادف کلمات کلیدی خود را. استفاده به عنوان بسیاری از کلمات مختلف که مربوط به عنوان کلمه کلیدی به عنوان امکان پذیر است. اگر شما با استفاده از طیف وسیعی از قوانین و مقررات که مربوط به تم موتورهای جستجو را به صفحه به عنوان معتبر و مفید است. اگر کپی خود را تکرار کلمات کلیدی مشابه بارها و بارها در موتورهای جستجو را به صفحه عنوان کمتر آموزنده و مفید نیست.

هنگامی که شما ایجاد کرده اید قانع کننده و بهینه سازی محتوا شروع به ساختمان پیوند با گرفتن کیفیت-لینک به وب سایت خود را.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید