بهینه SEO Keyword Density – واقعی-زندگی مطالعه موردی

[ad_1]

بنابراین شما ساخته شده است وب سایت شما, شما می دانید آنچه کلمات کلیدی شما می خواهید به هدف (یعنی چه کلمات مشتریان خود در جستجوی آن هستند) و شما آماده برای نوشتن خود را کپی کنید. شما گفته شده که شما باید با استفاده از کلمات کلیدی خود را غالبا به طوری که شما به نظر می رسد در نتایج جستجو این واژه ها. اما چه “غالبا” چیست ؟

چند بار باید به شما استفاده از کلمه کلیدی اولیه خود را? این مطالعه موردی کمک می کند تا به این پرسش پاسخ.

برخی از زمینه های “چگالی کلمه کلیدی”

به منظور درک بهینه کلمه کلیدی استفاده ما برای اولین بار نیاز به برخی از راه های اندازه گیری کلید واژه ها فرکانس. در بهینه سازی موتور جستجو (SEO) جهان, فرکانس است که در واقع به عنوان تراکم. چگالی کلمه کلیدی اندازه گیری تعداد دفعاتی که کلمه کلیدی خود را به نظر می رسد در یک صفحه بیان شده به عنوان یک درصد از کل wordcount از آن صفحه. برای مثال اگر صفحه شما به 100 کلمه و عبارت کلمه کلیدی خود را به نظر می رسد 5 بار چگالی آن است که 5 درصد است. بنابراین وقتی شما می شنوید کسی می گویند “چگالی کلمه کلیدی” که به طور معمول آنچه که آنها در حال صحبت کردن در مورد. (نکته: شما می توانید به طور خودکار بررسی چگالی کلمه کلیدی خود را در صفحه LiveKeywordAnalysis.com.)

با این حال یکی دیگر از وجود دارد پیچیده تر اندازه گیری چگالی کلمه کلیدی است که طول می کشد را به حساب متن مولفه ها در HTML از صفحه (یعنی متا تگ ها: عنوان, کلمات کلیدی, Alt, متن توضیحات و نظرات). هنگامی که با استفاده از این اندازه گیری شما نیست فقط تعداد کلمات بازدید کنندگان خود را می بیند; شما همچنین تعداد کلمات در تگ های متا خود را. برای مثال اگر شما 100 کلمه در صفحه اصلی خود, 10 کلمات در برچسب عنوان خود را 20 کلمه در شرح و توصیف خود را تگ 70 کلمه در تگ Alt و 10 کلمات در نظرات برچسب خود را در کل wordcount برای صفحه 100 + 10 + 20 + 70 + 10 = 210. به طور مشابه هنگامی که شمارش کلمات کلیدی شما فقط اضافه کردن تعداد دفعات بازدید کننده را ببینید کلمه کلیدی خود را شما همچنین تعداد دفعاتی که کلمه کلیدی به نظر می رسد در تگ های متا خود را. برای مثال اگر کلمه کلیدی خود را به نظر می رسد 5 بار در صفحه اصلی و کپی 3 بار در برچسب عنوان 5 بار در تگ توضیحات, 30 بار در تگ Alt و دو بار نظرات خود را تگ خود را در کل کلمه کلیدی تعداد 5 + 3 + 5 + 30 + 2 = 45. بنابراین با مجموع wordcount از 210 و یک کلمه کلیدی تعداد 45 خود چگالی کلمه کلیدی است 45/210 x 100 = 21%. استدلال این است که این اندازه گیری چگالی کلمه کلیدی است و بیشتر مربوط به موتورهای جستجو و اندازه گیری چگالی در این مد. (نکته: شما می توانید به طور خودکار بررسی چگالی کلمه کلیدی از صفحه خود را با استفاده از این پیچیده تر اندازه گیری در GoRank.com.)

همانطور که می بینید, شما باید بسیار آگاه که به اندازه شما در حال صحبت کردن در مورد زمانی که شما در حال صحبت کردن کلیدی “تراکم”. اما به من اجازه تکرار; بیشتر هنگامی که مردم بحث در مورد چگالی کلمه کلیدی آنها در حال صحبت کردن ساده اندازه گیری است.

چه چگالی کلمه کلیدی بهینه

و در حال حاضر به کسب و کار… چه چگالی کلمه کلیدی (از هر نوع) شما باید با هدف قرار دادن بر روی وب سایت خود را ؟

وجود دارد بسیاری از بحث در اطراف این موضوع به دلیل شرکت های موتور جستجو را فاش نمی کند جزئیات الگوریتم خود را (به عنوان است که اجازه می دهد مردم را به سوء استفاده از سیستم). در عوض افراد مشغول به کار در جهان جستجوگرها در سمت چپ به شکل آن را بر اساس تجربه خود را.

یک مقالۀ محترم سئو و وبلاگ کارشناس Wayne Hurlbert (دیدن چگالی کلمه کلیدی: SEO ملاحظات) نشان می دهد که گوگل می بیند صفحات با کلمات کلیدی و چگالی بیشتر از 2% به عنوان هرزنامه. این مقاله که من را وادار به تجزیه و تحلیل چگالی کلمه کلیدی از من نویسی وب سایت.

مطالعه موردی

وب سایت: این مطالعه مورد تجزیه و تحلیل وب سایت برای تبلیغات copywriting جستجوگرها copywriting, کسب و کار, الهی, نوشتن http://www.divinewrite.com. برای من کلمه کلیدی اولیه سایت من در حال حاضر در صفحه 1 از Google.com (از حدود 900,000 نتایج جستجو).

تعداد صفحات در سایت: در زمان نوشتن وب سایت من شامل در مجموع از 53 صفحه است.

عبارت کلمه کلیدی اولیه: “copywriter”

میانگین چگالی کلمه کلیدی: با استفاده از این روش ساده اندازه گیری چگالی کلمه کلیدی مورد بحث در بالا متوسط چگالی کلمه کلیدی از من نویسی وب سایت است 1.9%. با استفاده از این مجموعه اندازه گیری آن است 4.9%.

چگالی کلمه کلیدی محدوده: با استفاده از این روش ساده اندازه گیری من تراکم در محدوده 0.4 درصد به 7.6%. با استفاده از این مجموعه اندازه گیری آن در محدوده 1.6 درصد به 17.5%

برخی از نظرات در آمار و ارقام

o ارقام مربوطه و رتبه بندی دقیق در این مورد مطالعه ممکن است به طور مستقیم مربوط به هر سایت است. مقدار زیادی وجود دارد من نمی دانم در مورد الگوریتم و موظف وجود دارد به عوامل دیگر در بازی است که من در مورد نمی دانم.

o با توجه به وین Hurlbert مقاله به نظر می رسد که او با اشاره به چگالی کلمه کلیدی به عنوان محاسبه شده با استفاده از این روش ساده در بالا بحث شد.

o محدوده ارقام قابل توجه هستند چرا که آنها نشان می دهد که شما نیازی به پارانوئید در مورد داشتن برخی از صفحات با تراکم بسیار بالا و برخی با چگالی کم است.

نتيجه گيری

ساده چگالی کلمه کلیدی 1.9% می تواند به اندازه کافی برای یک رتبه بندی در صفحه اول Google.com (با فرض اینکه شما به اندازه کافی با کیفیت بک لینک ببینید http://www.divinewrite.com/SEOCEO.htm و http://www.divinewrite.com/seoarticles.htm برای اطلاعات بیشتر).

خوشحال جستجوگرها نوشتن!

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید